W październiku nawet banany noszą różową wstążeczkę

„Różowy październik” od lat jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie. W tym roku akcję budującą świadomość problemu wspiera również marka Chiquita.

W październiku nawet banany noszą różową wstążeczkę

Poprzez różowe naklejki na bananach marka Chiquita przypomina o potrzebie profilaktyki i zachęca kobiety, by znalazły czas, aby zadbać o swoje zdrowie.

W dzisiejszym rozpędzonym świecie kobiety pełnią dziesiątki życiowych ról, łącząc życie prywatne z zawodowym. Spełniają się w pracy, a jednocześnie opiekują się domem i całą rodziną. Każdego dnia otaczają bliskich troską, dbając o dietę i zdrowie każdego z nich. 

Ale czy w natłoku codziennych obowiązków pamiętają również o sobie?  

„Różowy październik” to okazja do tego, by wspierać kobiety na całym świecie i zachęcać je do dbania o własne zdrowie. Z milionów przypadków zachorowań na raka każdego roku, rak piersi jest bowiem najczęstszym nowotworem rozpoznawanym u kobiet. Jak powszechnie wiadomo, największą przeszkodą w walce z tą chorobą jest jej późna diagnostyka.

W tym roku w październiku, który jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie, także marka Chiquita przypomina kobietom o potrzebie regularnego badania. W jaki sposób? Niecodziennie acz codziennie, bo podczas codziennych zakupów w sklepie. W drugiej połowie października 100 mln bananów Chiquita na całym świecie będzie oznaczonych specjalną naklejką z różową wstążką. Wszystko po to, żeby zwrócić uwagę jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.

fot.
materiały partnera