- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
19 maja 2018, 22:55
Hej Dziewczyny, wielokrotnie korzystałam z serwisu Booking i do tej pory nie miałam żadnych przykrych niespodzianek, do dzisiaj. Wynajęłam z grupą znajomych apartament w Zakopcu za pośrednictwem Bookingu.Cena całkowita: 440. Od razu chcieliśmy się rozliczyć ale właścicielki nie było i dostaliśmy tylko SMS że mamy do uregulowania 560 zł. Pomyśleliśmy że to jakaś pomyłka i że jak się z nią spotkamy to się wszystko wyjaśni.weszlam na stronę Booking i zaczęłam przeglądać wszystkie zakładki odnośnie naszej rezerwacji a tam po kliknięciu kilku pozycji okazalo się że został nam doliczony "koszt usługi" 90 zł(+30 opata klimatyczna). Czy któraś tak miała??? Wiecie to już nie chodzi o te 9 dych ale wydaje mi się że jest to jawne oszustwo.Dokonujac rezerwacji wyraźnie widniała kwota 440 zl, a dopiero jak przetrzasnelam szczegóły to okazało się inaczej. Do tej pory jak coś rezerwowalalam kwota, która widniała w rezerwacji była ta, którą ostatecznie płaciłam za pobyt. Co o tym myślicie?
Edytowany przez lodyczekoladowe 19 maja 2018, 22:55
20 maja 2018, 09:20
Swoją drogą miałam ostatnio jeszcze lepszą sytuację. Znajomy robił rezerwację w Gdańsku przez booking, całe mieszkanie. Na zdjęciach wypas apartament, normalnie szał :) W rzeczywistości zwyczajne mieszkanie bez szału. Owszem, czyste, zadbane, podstawowe wyposażenie zgodne z opisem, ale kompletnie inne, niż na zdjęciach. Właściciel stwierdził, że on ma kilka apartamentów w tej lokalizacji, a na zdjęciach jest wybrany tylko jeden i że to przecież ok. No jakoś nie ok...
20 maja 2018, 09:21
to nie oszustwo, trzeba czytać szczegóły. Też się dwa razy nacielam- raz była informacja o tym, że mamy płacić 200 zł za sprzątanie (Kołobrzeg, mieszkania, nie hotel), a za drugim razem że mamy zapłacić kaucję - to było w Tajlandii, nasz ostatni dzień i ta kaucja była nam bardzo nie na rękę bo chcieliśmy pozbyć się ich waluty a tutaj wyszła ta kaucja i musieliśmy specjalnie po to jeszcze ją dokupić;/ ale nie było wyjścia
20 maja 2018, 09:57
po prostu nie doczytalas szczegolow. Korzystałam z booking milion razy i nigdy nie mialam takiej sytuacji. Ostatnio szukalismy ze znajomymi noclegu w Zakopcu i kolezanka tez znalazla swietna oferte. Po doczytaniu szczegolow okazalo sie ze na miejscu mamy doplacic jeszcze 120 zl za serwis i sprzatanie. Zrezygnowalismy i znalezlismy inne miejsce.
Zawsze trzeba czytac wszystko nawet to co jest napisane najmniejszym drukiem.
20 maja 2018, 10:06
O doliczeniu dodatkowych kosztów dowiedziałam się po dokonaniu rezerwacji... O to mi chodzi..
Dobra kończę temat :) sama i tak będę nadal korzystała z Bookingu ale już z mniejszym zaufaniem
Edytowany przez lodyczekoladowe 20 maja 2018, 10:13
20 maja 2018, 10:58
Ta manipulacja ceną i opisem wynika z tego by cena była jak najniższa (wiele osób szuka wg ceny) by potem wyjść na swoje.
To mniej więcej jak z wycieczkami (wczasami) też dupna niska cena, a w samej ofercie jeszcze cała lista opłat dodatkowych (obowiązkowych sic!) tak dziwnych jak "obowiązkowe napiwki dla ludności lokalnej" hahahaha
20 maja 2018, 11:47
To niezgodne z regulaminem bookingu, pan podnajmuje na czarno.Tam dla wynajmujących zasada- jeden adres, jedno ogłoszenie.powinno byc opisane w opinii.
20 maja 2018, 12:41
Z booking korzystam raczej rzadko, ale trafiłam już na takie drobne informacje o dodatkowych opłatach, upchnięte gdzieś tam między wierszami, więc one są widoczne i dostępne. I faktycznie, jeśli nocleg kosztuje np 200 zł, a opłaty dodatkowe 50, to wyświetla się niestety 200.
20 maja 2018, 12:51
Wrzuć link do oferty, to poszukamy. A jeśli faktycznie nie ma, to proponuje dzwonić do serwisu.
20 maja 2018, 13:40
Niestety ale pani na bank nie gra czysto, jak przyszła rano i powiedzieliśmy jej o naszych wątpliwościach zaczęła coś ściemniać że to 90 zl to kasa na sprzątanie i że robi tak bo inaczej nie doszła by z bookingiem. A po naszym wyjeździe anulowała rezerwacje i dostałam @ z bookingu że nie pojawiliśmy się w obiekcie...