- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
11 września 2021, 14:18
Miałam na weekend zarezerwowany nocleg. Z przyczyn losowych nie udało nam się pojechać. Oferta jest bezzwrotne, więc nie kliknęłam odwołania rezerwacji, bo i tak nie dostaniemy zwrotu pieniędzy.
Napisałam właścicielowi, że nie dojedziemy, ale nie chcemy odwoływać rezerwacji w serwisie, bo mamy zapłacone i będzie nam się to liczyło do zniżek na booking.
Jednak właściciel sam odwołał nam wtedy rezerwację. Nie dość, że dostanie nasze pieniądze, nie będzie musiał po nas sprzątać, to jeszcze otrzyma zwrot prowizji i sobie jeszcze raz to wynajmie. Czy miał prawo to zrobić? Zarezerwowane, zapłacone, więc mogłam nawet nic mu nie pisać, że nas nie będzie, ale chciałam być fair.
11 września 2021, 20:43
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.
Lepiej być sierota i zgadzać się na wszystko co dają. Jeśli towar nie zgadza się z opisem to nie powinien ktoś za to żądać zapłaty.
nie, lepiej wlaczyc myslenie i nie klikac zarezerwuj jesli to jest oferta bezzwrotna. Swoja droga zajezdzasz do hotelu , "oferta niezgodna z opisem" i ktos z tego powodu pozwala bys mieszkala bez placenia? Czy zawijasz sie na pięcie i jedziesz obrazona do domu bez placenia?
Nie rozumiem tonu "odjezdzasz obrażona". Mówię otwarcie, że nie takiej usługi oczekiwałam i co się nie zgadza. Jeśli nie ma możliwości wystawienia faktury a jest taka dostępna opcja w booking to dzwonię na infolinię i to zgłaszam. Nie mogę zapłacić kartą firmową za coś na co nie będzie papieru. I tak rezygnuję bez płacenia
i spisz wtedy gdzie ? Wg mnie podawanie na booking karty gdzie nie ma srodkow to juz podpada pod oszustwo . Wlasciciel ma prawo postawic warunek ze placisz wczesniej czesc lub calosc. Nie pasuje to nie rezerwuj w danym obiekcie zamiast januszowac i to tyle.
11 września 2021, 20:59
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.
Potwierdzam, co za Januszowanie......... I co za ściema, że obiekt może wyglądać inaczej niż na zdjęciach - właściciel otrzyma wtedy same złe opinie, które położą mu biznes, straci prowizję i będzie musiał oddać kasę, a nawet Booking w pewnych przypadkach GWARANTUJE inny nocleg za kasę właściciela.....
Mam wrażenie, że pisze z osobami, ktore nigdy bądź bardzo sporadycznie korzystały z tej strony/aplikacji. Skoro obiekt ma ocenę powiedzmy 8.2 a mimo to nie wygląda jak na zdjęciach, plus nie jest dobrze posprzatany przy czym kosztuje 90 euro to rozumiem, że większość zacisnela by zęby i się nie odezwała lub mimo wszystko za to zapłaciła. Skoro upomnienie się o swoje i posiadanie jakiegoś zdania jest Januszowaniem, to wolę zadawać się z Januszami. Po raz kolejny pisze, booking nie gwarantuje zastępczego noclegu.
11 września 2021, 20:59
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.
Potwierdzam, co za Januszowanie......... I co za ściema, że obiekt może wyglądać inaczej niż na zdjęciach - właściciel otrzyma wtedy same złe opinie, które położą mu biznes, straci prowizję i będzie musiał oddać kasę, a nawet Booking w pewnych przypadkach GWARANTUJE inny nocleg za kasę właściciela.....
Mam wrażenie, że pisze z osobami, ktore nigdy bądź bardzo sporadycznie korzystały z tej strony/aplikacji. Skoro obiekt ma ocenę powiedzmy 8.2 a mimo to nie wygląda jak na zdjęciach, plus nie jest dobrze posprzatany przy czym kosztuje 90 euro to rozumiem, że większość zacisnela by zęby i się nie odezwała lub mimo wszystko za to zapłaciła. Skoro upomnienie się o swoje i posiadanie jakiegoś zdania jest Januszowaniem, to wolę zadawać się z Januszami. Po raz kolejny pisze, booking nie gwarantuje zastępczego noclegu.
11 września 2021, 22:07
ja w tegorocznym urlopie mialam podobna sytuacje - zepsul mi sie samochod, musialam przedluzyc pobyt w hotelu na podlasiu a w Warszawie mialam juz na tydzien zarezerwowane mieszkanie i zaplacone. Liczylam na to ze jesli te trzy dni spoznieniazglosze wlascicielowi i jemu uda sie dostac kogos innego to mi za te dni nie policzy. Co zrobil - oczywiscie to mieszkanie na ten czas wynajal i zarobil podwojnie a mnie oklamal ze nie udalo sie juz znalezc. Dojechalam szybciej niz sie spodziewal - skoro wiedzialam ze nie jest wynajete to mialam prawo w kazdej chwili wejsc - okazalo sie ze ekipa sprzata je po gosciach a facet przez telefon klamie mnie ze w tym czasie zrobil mala poprawke w lazience , wiec za czekanie - nie moglam kilka godzin wejsc do mieszkania - odda mi stowke. Uwazam go za zwyklego fagasa i tyle.
11 września 2021, 22:39
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
Nie rozumiem takich ludzi jak Ty. Skoro wybierasz ofertę bezzwrotną to jak sama nazwa wskazuje w przypadku odwołania rezerwacji nie dostajesz zwrotu i tyle. Widzisz na jakie warunki się godzisz bez względu czy chcesz dwolac wyjazd na 3 dni przed czy po 1h od rezerwacji.
Jesli zaś nie odpowiadają Ci oferty bezzwrotne to jest tysiące ofert obiektów, gdzie możesz odwołać rezerwację bez najmniejszego problemu.
Nie masz pojęcia o czym piszesz. Booking nie gwarantuje niczego. Właśnie wróciłam z tygodniowego wyjazdu do Włoch. Hotele wyglądają inaczej, nie wystawiają faktur (chociaż na booking zostało to zaznaczone itd.. Na infolini booking każą czekać 24h na odpowiedź, ponieważ nie ma szefa obiektu. Nie ma czegoś takiego jak gwarancja przez booking innego noclegu, co za brednie.
A niestety opinia innej osoby, że jest 10 na 10 nie upierze pościeli.
Chyba Ty nie wiesz o czym piszesz albo nie czytasz co komentujesz. Po pierwsze nigdzie nie wspomniałam o tym, że booking gwarantuje inny nocleg. Pisałam o tym, że zarówno na bookingu można znaleźć oferty bezzwrotne jak i te, gdzie można odwołać rezerwację w każdej chwili.
Kiedyś służbowo podróżowałam bardzo dużo po Europie i zawsze robiłam rezerwację hoteli przez booking. Nigdy nie miałam problemu z tym żeby dostać fakturę, ale pewnie dlatego, że zawsze mówiłam o tym podczas zameldowania, a nie wydzwanialam na infolinię bookingu. Hotele też zaesze zgadzały się z tym co widniało na zdjęciach.
Nie wiem jaki hotel rezerwowałas, że nie potrafiłaś się dogadac z obsługą żeby Ci fa wystawili.
I polecam czytać ze zrozumieniem nim zaczniesz komuś zarzucać, że bredzi.
11 września 2021, 22:40
jak bez odwolania to bez odwolania. Nie musza ci zwracac. Tez tak raz mialam.
w sumie to zrozumiale. Zarezerwowaliscie wiec nikt inny nie mogl. A potem nie przyjedziecie, to on juz tego pokoju w ostatniej chwili nikomu nie wynajmnie . Troche nie fajnie.
Poza tym facet pewnie nie odwolal tylko zglosil ze sie nie pojawiliscie.
Ale czemu nie fajnie? Przecież ja nie chce zwrotu pieniędzy. Oferta bezzwrotna, to bezzwrotna, wiedziałam na co się piszę. Ale skoro właściciel dostanie pieniadze, nie będzie musiał sprzątać, nie będzie miał zużycia lokalu, to czemu nie uszanował mojej prośby?
Pracowalam lata w hotelarstwie i zawsze sie zglasza niepojawienie sie goscia - to normalna praktyka... Niezaleznie od typu oferty (zwrotna/bezzwrotna).
12 września 2021, 10:18
Zawsze biore nocleg z mozliwoscia rezygnacji. Jest ich mniej do wyboru, ale sa. Przeciez to logiczne, ze odwolujecie na ostatnia chwile i szanse na to, ze ktos sie na to miejsce zglosi sa poza sezonem...no srednie.
Ty nie chcialas anulowac wyjazdu dla znizek a dziwisz sie, ze ktos sobie ten pokoj wynajmie raz jeszcze? Sama wybralas oferte bezzwrotna wiec o co masz pretensje? Chcialas naciagnac booking.com tak naprawde teraz na znizki.
Kurczę właśnie tego nie rozumiem czemu wszyscy uważają, że to naciągane z mojej strony. Przecież zapłaciłam za ten nocleg. Czy jak bym weszła tam na 5 minut to by coś zmieniło? Zapłaciłam, więc myślałam, że liczy się to jako zarezerwowany i zapłacony nocleg i mam prawo do zniżki
jeszcze parę innych. Jeśli wystawił ofertę bezzwrotną to pośrednik z pewnością mu zapłacił z ten okres. Sam wziął prowizję, czyli też skorzystał, to dlaczego Ty zostałaś pozbawiona przysługujących Ci zniżek? Jeśli w regulaminie jest zapis że należy powiadomić biuro o nieobecności gościa, to trzeba uznać, że wynajmujący postąpił właściwie. Natomiast pozbawienie Cię zniżek przez pośrednika uważam za nieuczciwe. Jeśli Booking.com ma w swoim regulaminie zapis, że w takim wypadku klient traci zniżki, to może ktoś wytłumaczy jaki to ma cel?
Dziękuję że się podzieliłaś swoim doświadczeniem.
12 września 2021, 10:51
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.
Potwierdzam, co za Januszowanie......... I co za ściema, że obiekt może wyglądać inaczej niż na zdjęciach - właściciel otrzyma wtedy same złe opinie, które położą mu biznes, straci prowizję i będzie musiał oddać kasę, a nawet Booking w pewnych przypadkach GWARANTUJE inny nocleg za kasę właściciela.....
👍
12 września 2021, 11:21
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
Jak ktoś sprzedaje ofertę bezzwrotną to dlaczego niby potem ma oddawać pieniądze?
A to co Ty robisz to zwyczajne oszustwo. Ciekawe jakby w drugą stronę hotel sprzedał Ci nocleg a jak dojedziesz to sorry, pokoju nie ma.
12 września 2021, 11:53
wg mnie Booking powinien coś z tym zrobić bo miałam dwie takie sytuacje kiedy nie dojechałam do obiektu, a ofertę miałam bezzwrotna:
1) raz zadzwoniłam do obiektu i uprzejma Pani powiedziała, że nie zwrócą mi kasy, ale mogę przenieść nocleg na inny termin który będzie pasował im i mi, nawet jeśli będzie to za miesiąc czy dwa itd. i wydaje mi się że to uczciwe w miarę możliwości rozwiązanie
2) drugi raz jak zadzwoniłam to właściciel stwierdził że nie ma żadnej możliwości przeniesienia noclegu ani zwrotu kasy, a zaraz po telefonie mój zarezerwowany pokój wrócił na stronę bookingu
Wg mnie w drugim przypadku jest to zwykle oszustwo bo ma za pokój zapłacone więc czy tam będę czy nie to ma pieniądze zapewnione, a wynajmowanie na ostatnią chwilę żeby zarobić podwójnie to zwykle złodziejstwo i chciwość, bo się często zdarza że ktoś myśli że nie dojedzie a jednak się udaje i robi się problem. Dlatego od tamtej pory nigdy nie zgłaszam że mnie nie będzie bo i tak mają kasę zapewniona. Nie wiem czemu tyle osób pisze że dobrze że ktoś dwa razy sprzeda ta sama ofertę (!)
Edytowany przez Gnojuwa 12 września 2021, 12:03