Temat: Booking.com

Miałam na weekend zarezerwowany nocleg. Z przyczyn losowych nie udało nam się pojechać. Oferta jest bezzwrotne, więc nie kliknęłam odwołania rezerwacji, bo i tak nie dostaniemy zwrotu pieniędzy. 

Napisałam właścicielowi, że nie dojedziemy, ale nie chcemy odwoływać rezerwacji w serwisie, bo mamy zapłacone i będzie nam się to liczyło do zniżek na booking. 

Jednak właściciel sam odwołał nam wtedy rezerwację. Nie dość,  że dostanie nasze pieniądze, nie będzie musiał po nas sprzątać, to jeszcze otrzyma zwrot prowizji i sobie jeszcze raz to wynajmie. Czy miał prawo to zrobić? Zarezerwowane, zapłacone, więc mogłam nawet nic mu nie pisać, że nas nie będzie, ale chciałam być fair. 

Pasek wagi

maharettt napisał(a):

jak bez odwolania to bez odwolania. Nie musza ci zwracac. Tez tak raz mialam.

w sumie to zrozumiale. Zarezerwowaliscie wiec nikt inny nie mogl. A potem nie przyjedziecie, to on juz tego pokoju w ostatniej chwili nikomu nie wynajmnie . Troche nie fajnie.

Poza tym facet pewnie nie odwolal tylko zglosil ze sie nie pojawiliscie.

Ale czemu nie fajnie? Przecież ja nie chce zwrotu pieniędzy. Oferta bezzwrotna, to bezzwrotna, wiedziałam na co się piszę. Ale skoro właściciel dostanie pieniadze, nie będzie musiał sprzątać, nie będzie miał zużycia lokalu, to czemu nie uszanował mojej prośby? 

Pasek wagi

cancri napisał(a):

Zawsze biore nocleg z mozliwoscia rezygnacji. Jest ich mniej do wyboru, ale sa. Przeciez to logiczne, ze odwolujecie na ostatnia chwile i szanse na to, ze ktos sie na to miejsce zglosi sa poza sezonem...no srednie.

Ty  nie chcialas anulowac wyjazdu dla znizek a dziwisz sie, ze ktos sobie ten pokoj wynajmie raz jeszcze? Sama wybralas oferte bezzwrotna wiec o co masz pretensje? Chcialas naciagnac booking.com tak naprawde teraz na znizki.

Kurczę właśnie tego nie rozumiem czemu wszyscy uważają, że to naciągane z mojej strony. Przecież zapłaciłam za ten nocleg. Czy jak bym weszła tam na 5 minut to by coś zmieniło? Zapłaciłam, więc myślałam, że liczy się to jako zarezerwowany i zapłacony nocleg i mam prawo do zniżki 

Pasek wagi

Karolka_83 napisał(a):

ja się nie dziwię, że facet chce zarobić drugi raz, skoro może. Wam kasa i tak przepadła. Dla niego zysk. A te zniżki na bookingu to takie mega duże, żeby o to robić raban? Pytam z ciekawości, bo nie korzystam więc nie wiem.

Dodatkowe 5% (do 10%, ktore juz udalo mi sie uzbierac) plus darmowe śniadanie (drugi poziom zniżek) . Biorąc pod uwagę, że śniadanie to koszt średnio 30zl / osoba na dzień,  to przy 7 dniach i 2 osobach 420zł zostaje w kieszeni. 

Pasek wagi

Despacitoo napisał(a):

MariaAntoninaa napisał(a):

Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.

ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.

Lepiej być sierota i zgadzać się na wszystko co dają. Jeśli towar nie zgadza się z opisem to nie powinien ktoś za to żądać zapłaty.

margo00 napisał(a):

MariaAntoninaa napisał(a):

Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.

Nie rozumiem takich ludzi jak Ty. Skoro wybierasz ofertę bezzwrotną to jak sama nazwa wskazuje w przypadku odwołania rezerwacji nie dostajesz zwrotu i tyle. Widzisz na jakie warunki się godzisz bez względu czy chcesz dwolac wyjazd na 3 dni przed czy po 1h od rezerwacji. 

Jesli zaś nie odpowiadają Ci oferty bezzwrotne to jest tysiące ofert obiektów, gdzie możesz odwołać rezerwację bez najmniejszego problemu. 

Nie masz pojęcia o czym piszesz. Booking nie gwarantuje niczego. Właśnie wróciłam z tygodniowego wyjazdu do Włoch. Hotele wyglądają inaczej, nie wystawiają faktur (chociaż na booking zostało to zaznaczone itd.. Na infolini booking każą czekać 24h na odpowiedź, ponieważ nie ma szefa obiektu. Nie ma czegoś takiego jak gwarancja przez booking innego noclegu, co za brednie.

A niestety opinia innej osoby, że jest 10 na 10 nie upierze pościeli. 

Ichigo000Emmey napisał(a):

cancri napisał(a):

Zawsze biore nocleg z mozliwoscia rezygnacji. Jest ich mniej do wyboru, ale sa. Przeciez to logiczne, ze odwolujecie na ostatnia chwile i szanse na to, ze ktos sie na to miejsce zglosi sa poza sezonem...no srednie.

Ty  nie chcialas anulowac wyjazdu dla znizek a dziwisz sie, ze ktos sobie ten pokoj wynajmie raz jeszcze? Sama wybralas oferte bezzwrotna wiec o co masz pretensje? Chcialas naciagnac booking.com tak naprawde teraz na znizki.

Kurczę właśnie tego nie rozumiem czemu wszyscy uważają, że to naciągane z mojej strony. Przecież zapłaciłam za ten nocleg. Czy jak bym weszła tam na 5 minut to by coś zmieniło? Zapłaciłam, więc myślałam, że liczy się to jako zarezerwowany i zapłacony nocleg i mam prawo do zniżki 

Niestety regulamin booking takich rzeczy zabrania. Potrafi nawet zadzwonić do klientów, żeby sprawdzić, czy rzeczywiście są w obiekcie. Przecież właściciel w mógł Was incognito zameldować a i tak wynająć nie przez booking komuś innemu. Rozumiem frustrację, ale taka jest polityka i regulamin.

MariaAntoninaa napisał(a):

Despacitoo napisał(a):

MariaAntoninaa napisał(a):

Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.

ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.

Lepiej być sierota i zgadzać się na wszystko co dają. Jeśli towar nie zgadza się z opisem to nie powinien ktoś za to żądać zapłaty.

nie, lepiej wlaczyc myslenie i nie klikac zarezerwuj jesli to jest oferta bezzwrotna. Swoja droga zajezdzasz do hotelu , "oferta niezgodna z opisem" i ktos z tego powodu pozwala bys mieszkala bez placenia? Czy zawijasz sie na pięcie i jedziesz obrazona do domu bez placenia?

Despacitoo napisał(a):

MariaAntoninaa napisał(a):

Despacitoo napisał(a):

MariaAntoninaa napisał(a):

Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.

ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.

Lepiej być sierota i zgadzać się na wszystko co dają. Jeśli towar nie zgadza się z opisem to nie powinien ktoś za to żądać zapłaty.

nie, lepiej wlaczyc myslenie i nie klikac zarezerwuj jesli to jest oferta bezzwrotna. Swoja droga zajezdzasz do hotelu , "oferta niezgodna z opisem" i ktos z tego powodu pozwala bys mieszkala bez placenia? Czy zawijasz sie na pięcie i jedziesz obrazona do domu bez placenia?

Nie rozumiem tonu "odjezdzasz obrażona". Mówię otwarcie, że nie takiej usługi oczekiwałam i co się nie zgadza. Jeśli nie ma możliwości wystawienia faktury a jest taka dostępna opcja w booking to dzwonię na infolinię i to zgłaszam. Nie mogę zapłacić kartą firmową za coś na co nie będzie papieru. I tak rezygnuję bez płacenia  

Ichigo000Emmey napisał(a):

Karolka_83 napisał(a):

ja się nie dziwię, że facet chce zarobić drugi raz, skoro może. Wam kasa i tak przepadła. Dla niego zysk. A te zniżki na bookingu to takie mega duże, żeby o to robić raban? Pytam z ciekawości, bo nie korzystam więc nie wiem.

Dodatkowe 5% (do 10%, ktore juz udalo mi sie uzbierac) plus darmowe śniadanie (drugi poziom zniżek) . Biorąc pod uwagę, że śniadanie to koszt średnio 30zl / osoba na dzień,  to przy 7 dniach i 2 osobach 420zł zostaje w kieszeni. 

Dokladnie tak... jeszcze zalezy w jakim hotelu bo w tych drozszych to naprawde mozna na tym sporo zaoszczedzic, a trzeba w jakims tam okresie zabookowac okreslona ilosc noclegow.

W sumie masz racje, zaplacilas to hotel ma zrealizowana rezerwacje przez booking. Czy tam fizycznie bedziesz, czy nie. Ale moze oni tez maja jakies kontrole z bookingu? Kto wie, jakis tajemniczy klient. Chociaz tam tez rozne kwiatki odchodza, chaty nie wygladaja tak, jak powinny i inne takie.

Normalna procedura. Jezeli bys sie nie pojawila w dany dzien to rowniez twoja rezerwacja zostala by zgloszona. Hotel traci na prowizji  prowizje i jezeli nie zglosi ze sie nie pojawiliscie to sobie sam strzela w noge. Bo potem taki gosc moze zglosic wszystko- komentarz, skarge i inne bezpodstawne roszczenia lacznie z tym ze w hotelu byl i chce zwrotu kosztow bo cos tam. Trzeba sie potem szarpac z klientem i udowadniac ze jednak go nie bylo.

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.