- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
12 kwietnia 2021, 20:22
kupilam dietę smacznie dopasowana w lutym na 2 miesiące. Teraz się powinna skończyć a Vitalia pobrała z mojego konta bez mojej zgody pieniądze i została mi przedłużona dieta o kolejne 2 miesiące. Czy mogę jakoś odzyskać moje pieniądze? Jestem w tym miesiącu trochę w trudnej sytuacji a zniknęło mi 100 zł ... nie wiem co robić. Czy da się to jakoś odkręcić?
12 kwietnia 2021, 20:27
ja bym zadzwonila od razu na infolinie, pracownik vitalii powinien Ci odpowiedziec a nie uzytkownicy forum
12 kwietnia 2021, 20:29
Czyli kupiłaś abonament, w którym zaakceptowałaś, że z karty będzie ściągać te 100zl. Wątpię, żeby oddali, ale można spróbować kontaktu z infolinia.
12 kwietnia 2021, 21:03
Raczej nie uznają reklamacji. Wybrałaś model subskrypcyjny i dlatego płaciłaś taniej a subskrypcja polega na tym, że płacisz dluzej. Mogłaś wybrać płatność jednorazową, która jest trochę droższa
Edytowany przez 12 kwietnia 2021, 21:04
13 kwietnia 2021, 09:35
Naciąganie ludzi i tyle... wykupiłam dietę na 2 miesiące, jakbym chciała na dłużej to napewno bym to zrobiła. Ogromny minus
13 kwietnia 2021, 10:29
Naciąganie ludzi i tyle... wykupiłam dietę na 2 miesiące, jakbym chciała na dłużej to napewno bym to zrobiła. Ogromny minus
Naciąganie? Sama wybrałaś model subskrypcyjny zapewne nie czytając regulaminu. Mogłaś wybrać płatność jednorazową-chyba 29zl droższą. W tej sytuacji to Ty nie dopilnowalas sprawy i jesteś sobie winna
Edytowany przez 13 kwietnia 2021, 10:29
13 kwietnia 2021, 10:46
Tak to jest, jak sie nie czyta zasad tego, co sie zamawia i za co sie placi. Nie znam abonamentu, ktory by nagle wygasal, zawsze trzeba wypowiedziec przed skonczeniem okresu jego trwania.