- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
12 kwietnia 2021, 20:22
kupilam dietę smacznie dopasowana w lutym na 2 miesiące. Teraz się powinna skończyć a Vitalia pobrała z mojego konta bez mojej zgody pieniądze i została mi przedłużona dieta o kolejne 2 miesiące. Czy mogę jakoś odzyskać moje pieniądze? Jestem w tym miesiącu trochę w trudnej sytuacji a zniknęło mi 100 zł ... nie wiem co robić. Czy da się to jakoś odkręcić?
13 kwietnia 2021, 11:08
jeśli według was to nie jest naciąganie to współczuje wam toku myślenia. Kupowałam już kiedyś dietę na vitalii w ten sam sposób i nie było problemu takiego. dieta była na 2 miesiące i ani dnia dłużej.
Ale chyba swiadomie wybralas tansza opcje abonamentowa, a nie drozsza jednorazowa. Nikt za Ciebie nie klikal.
13 kwietnia 2021, 11:18
jeśli według was to nie jest naciąganie to współczuje wam toku myślenia. Kupowałam już kiedyś dietę na vitalii w ten sam sposób i nie było problemu takiego. dieta była na 2 miesiące i ani dnia dłużej.
Jesli nie widzisz różnicy w subskrypcji a płatności jednorazowej to my możemy jedynie Tobie współczuć. I nie, nie kupiłaś w ten sam sposób bo Vitalia wprowadziła dwa modele płatności, droższy lub tańszy. Wybrałaś tańszy więc mogłaś pilnować i wyłączyć subskrypcję jednak to olałaś i teraz obwiniasz Vitalię za swoje niedopatrzenie?
13 kwietnia 2021, 22:41
jeśli według was to nie jest naciąganie to współczuje wam toku myślenia. Kupowałam już kiedyś dietę na vitalii w ten sam sposób i nie było problemu takiego. dieta była na 2 miesiące i ani dnia dłużej.
Nie , według mnie to nie naciąganie tylko bardzo powszechny marketing. Następnym razem czytaj co kupujesz i tyle. A twoja postawa jest roszczeniowa " jakie to niedogodne, ze nie wiem, na jakich zasadach kupowalam dietę ".