Temat: Pobranie pieniedzy za diete

kupilam dietę smacznie dopasowana w lutym na 2 miesiące. Teraz się powinna skończyć a Vitalia pobrała z mojego konta bez mojej zgody pieniądze i została mi przedłużona dieta o kolejne 2 miesiące. Czy mogę jakoś odzyskać moje pieniądze? Jestem w tym miesiącu trochę w trudnej sytuacji a zniknęło mi 100 zł ... nie wiem co robić. Czy da się to jakoś odkręcić?






GoodRiddance napisał(a):

jeśli według was to nie jest naciąganie to współczuje wam toku myślenia. Kupowałam już kiedyś dietę na vitalii w ten sam sposób i nie było problemu takiego. dieta była na 2 miesiące i ani dnia dłużej. 

Ale chyba swiadomie wybralas tansza opcje abonamentowa, a nie drozsza jednorazowa. Nikt za Ciebie nie klikal.

GoodRiddance napisał(a):

jeśli według was to nie jest naciąganie to współczuje wam toku myślenia. Kupowałam już kiedyś dietę na vitalii w ten sam sposób i nie było problemu takiego. dieta była na 2 miesiące i ani dnia dłużej. 

Jesli nie widzisz różnicy w subskrypcji a płatności jednorazowej to my możemy jedynie Tobie współczuć. I nie, nie kupiłaś w ten sam sposób bo Vitalia wprowadziła dwa modele płatności, droższy lub tańszy. Wybrałaś tańszy więc mogłaś pilnować i wyłączyć subskrypcję jednak to olałaś i teraz obwiniasz Vitalię za swoje niedopatrzenie? 

GoodRiddance napisał(a):

jeśli według was to nie jest naciąganie to współczuje wam toku myślenia. Kupowałam już kiedyś dietę na vitalii w ten sam sposób i nie było problemu takiego. dieta była na 2 miesiące i ani dnia dłużej. 

Nie , według mnie to nie naciąganie tylko bardzo powszechny marketing. Następnym razem czytaj co kupujesz i tyle. A twoja postawa jest roszczeniowa " jakie to niedogodne, ze nie wiem, na jakich zasadach kupowalam dietę ".

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.