- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
5 października 2016, 13:28
Orientujecie się może czy można zwrócić towar nie posiadając paragonu? chodzi mi konkretnie o Pepco, kupiłam w piątek kubek termiczny, nie użyłam go ani razu, ściągnęłam tylko spod spodu naklejkę z ceną no i nie mam paragonu a chciałabym go oddać. Miał ktoś taką sytuację albo może ktoś się orientuje czy jest szansa, że uwzględnią mi zwrot?
5 października 2016, 15:58
Oni powinni mieć na rolkach kasowych kopię paragonów, dlatego zastanawiam się czy jakoś nie da rady tego w ten sposób załatwić, bo kupowałam wtedy nie tylko kubek. Płaciłam niestety gotówką i nie mam żadnego dowodu zakupu, że akurat w tym sklepie kupiłam ten kubek.
z kopią może być problem, u nas w klepie jest np. kasa z chipem ;) i nie ma zapasowego wydruku :(
ale jak płaciłaś kartą i masz wydruk to bez łaski muszą sprzyjać Ci to
5 października 2016, 16:01
Ok, dziewczyny dzięki :) dzwoniłam do sklepu i bez paragonu nie uwzględnią zwrotu, a że płaciłam gotówką to też lipa :) nigdy w zasadzie nic nie zwracałam dlatego byłam ciekawa czy bez paragonu przejdzie no ale niestety
5 października 2016, 17:35
Jesli podasz date i godzine zakupu to powinni przyjąć bez paragonu. Ale to też dobra wola sprzedawcy niestety
5 października 2016, 19:09
Dziewczyny, nie mylcie pojęć! Bez paragonu to można, ale reklamować towar!! I sprzedawca ma obowiązek reklamację przyjąć, bo tak mówi ustawa o prawach konsumenta. Ale ustawa nie narzuca na sprzedających w sklepach stacjonarnych obowiązku przyjęcia zwrotu towaru! Jeżeli sklep przyjmuje zwroty, to jest to tylko jego dobra wola i może sobie wtedy żądać paragonu, potwierdzenia z terminala i czego będzie chciał, bo tak naprawdę przyjmować zwrotu nie musi. Owszem, MOŻE się wykazać postawą pro-konsumencką i przyjąć bez paragonu, ale nie piszcie, że "mają sobie znaleźć na rolce", "nie robią łaski", "przyjąć muszą" itp. Jak dla mnie to samo zdarcie nalepki dyskwalifikuje zwrot, bo to jest metka tego produktu, a bez metki ciężko cokolwiek zwrócić.
5 października 2016, 20:02
Jesli podasz godzine to moga odszukac Kopie paragonu - ale to bedzie raczej ich dobra wola...
5 października 2016, 20:45
duplikat paragonu ci wydać musza jak zażądasz , tylko musisz podać datę i godzinę zakupu
6 października 2016, 09:19
Z tego co wiem to płatność kartą i wydruk ma taką samą ważność, jak paragon. A tak naprawdę wystarczy powiedzieć ekspedientce kiedy i o której dokonałaś zakupu, a ona powinna móc sobie bez problemu resztę odszukać. Tylko nie wiem, czy jakiejkolwiek się chce ;-)
Dokładnie, ponoć paragon nie jest postawą reklamacji/zwrotu, ale sporo ułatwia.
Niemniej jak oderwałaś naklejkę/cenę i wyrzuciłaś to może być ciężko i moga tego nie przyjąć niestety.