- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
11 września 2021, 14:18
Miałam na weekend zarezerwowany nocleg. Z przyczyn losowych nie udało nam się pojechać. Oferta jest bezzwrotne, więc nie kliknęłam odwołania rezerwacji, bo i tak nie dostaniemy zwrotu pieniędzy.
Napisałam właścicielowi, że nie dojedziemy, ale nie chcemy odwoływać rezerwacji w serwisie, bo mamy zapłacone i będzie nam się to liczyło do zniżek na booking.
Jednak właściciel sam odwołał nam wtedy rezerwację. Nie dość, że dostanie nasze pieniądze, nie będzie musiał po nas sprzątać, to jeszcze otrzyma zwrot prowizji i sobie jeszcze raz to wynajmie. Czy miał prawo to zrobić? Zarezerwowane, zapłacone, więc mogłam nawet nic mu nie pisać, że nas nie będzie, ale chciałam być fair.
11 września 2021, 14:26
Biznes to biznes. Każdy chce zarabiać, zwłaszcza po takim marnym roku. A może akurat dostaniecie jakiś zwrot skoro to on odwołał rezerwacje?
11 września 2021, 14:30
Wynajmie, albo i nie wynajmie.
Oczywiscie, ze właściciel zrobił dobrze, bo nie mógł Was zakwaterować, kiedy Was nie ma. A co by było, gdyby coś Wam się stało? I byście mogli mieć roszczenia do obiektu? Ja nawet jestem skłonna twierdzić, ze to po prostu nielegalne.
A kolejna rzecz, ważna. Gdyby Was odwołał, to byście mogli mu nasmarować niezłego syfu w komentarzach. Tak się właśnie robi, chcąc zlikwidować konkurencję.
Właściciel postąpił jak najbardziej i uczciwie, i przezornie.
Pewnie nie odwoływał, tylko zgłosił niedojazd (właściciel nie ma możliwości sam odwołać). I jak rezerwacja bezzwrtotna, to prowizje bookingowi zapłaci. I mu tez spadną rankingi, bo booking pogarsza pozycjonowanie obiektów odwoływanych.
Edytowany przez Wisterya 11 września 2021, 14:39
11 września 2021, 15:01
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
11 września 2021, 15:34
jak bez odwolania to bez odwolania. Nie musza ci zwracac. Tez tak raz mialam.
w sumie to zrozumiale. Zarezerwowaliscie wiec nikt inny nie mogl. A potem nie przyjedziecie, to on juz tego pokoju w ostatniej chwili nikomu nie wynajmnie . Troche nie fajnie.
Poza tym facet pewnie nie odwolal tylko zglosil ze sie nie pojawiliscie.
Edytowany przez maharettt 11 września 2021, 15:45
11 września 2021, 15:36
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.
11 września 2021, 16:10
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
ale Januszowanie :D nie pasuja Ci warunki ofert bezzwrotnych to z nich nie korzystaj.. jest tyle hoteli dla ktorych opcja bezplatnego anulowania jest do przyjecia.
Potwierdzam, co za Januszowanie......... I co za ściema, że obiekt może wyglądać inaczej niż na zdjęciach - właściciel otrzyma wtedy same złe opinie, które położą mu biznes, straci prowizję i będzie musiał oddać kasę, a nawet Booking w pewnych przypadkach GWARANTUJE inny nocleg za kasę właściciela.....
11 września 2021, 17:16
Dlatego ja na booking podaje kartę prepaid na której mam powiedzmy 30 zł. Miałam kiedyś przypadek taki, że zarezerwowalam na booking nocleg z ofertą bezzwrotna a po godzinie znalazłam lepszy hotel i pojawił się problem bo właściciel obiektu nie chciał bezkosztowo odwołać rezerwacji, co dla mnie było sytuacja nie zrozumiała - bo co zmienia 1 godzina tym bardziej, że do wyjazdu były 3 dni. Kolejna sprawa jest taka, że można się naciąć na nocleg, który na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej i w tej sytuacji booking Ci nie pomoże, możesz jedynie wylądować złość na Pani z infolini, która nie jest niczemu winna... Dlatego moja rada: kupić sobie kartę prepaid i ja podawać w ich aplikacji.
Nie rozumiem takich ludzi jak Ty. Skoro wybierasz ofertę bezzwrotną to jak sama nazwa wskazuje w przypadku odwołania rezerwacji nie dostajesz zwrotu i tyle. Widzisz na jakie warunki się godzisz bez względu czy chcesz dwolac wyjazd na 3 dni przed czy po 1h od rezerwacji.
Jesli zaś nie odpowiadają Ci oferty bezzwrotne to jest tysiące ofert obiektów, gdzie możesz odwołać rezerwację bez najmniejszego problemu.
11 września 2021, 17:40
Zawsze biore nocleg z mozliwoscia rezygnacji. Jest ich mniej do wyboru, ale sa. Przeciez to logiczne, ze odwolujecie na ostatnia chwile i szanse na to, ze ktos sie na to miejsce zglosi sa poza sezonem...no srednie.
Ty nie chcialas anulowac wyjazdu dla znizek a dziwisz sie, ze ktos sobie ten pokoj wynajmie raz jeszcze? Sama wybralas oferte bezzwrotna wiec o co masz pretensje? Chcialas naciagnac booking.com tak naprawde teraz na znizki.
Edytowany przez cancri 11 września 2021, 17:42