13 listopada 2013, 10:34
Od czego zacząć to wielkie przedsięwzięcie jakim jest organizacja ślubu kościelnego z weselem? Chcemy termin na maj 2016. Co najpierw? Sala, kościół czy jeszcze coś innego? Jak to etapami wygląda? Co najpierw a co s ostatniej kolejności? Pomóżcie.
13 listopada 2013, 10:42
Ja też paluje ślub na 2016r tyle, że na września :)
Rezerwacja restauracji (chyba, że na sali to kucharka+sala+dekoratorka jakaś)
Zespół
Samochód
Kościół (z tego co wiem to u mnie na przykład dopiero pare miesięcy przed się karze zgłaszać)
Fotograf
kamerzysta (ja nie chce mieć tylko fotografa)
Ja np. Barmana jeszcze będę rezerwować
a reszte to pozniej już:
(kwiaty, zaproszenia, zakupy i multum tego jest, moj brat miał we wrzesniu wesele wiec jestem na bieżąco) :D
- Dołączył: 2013-10-13
- Miasto: oświęcim
- Liczba postów: 437
13 listopada 2013, 10:43
Najpierw sala, potem kościół, orkiestra, jeśli będziesz miała w restauracji no to jedzenie masz z głowy tylko wybrać menu ale na to jest czas, ale jeśli masz np. na sali gdzie jest Ci potrzebna kucharka no to musisz jej też zacząć szukać. Jeśli zaczniesz od tego to już Ci pójdzie z górki same się terminy poukładają bo ludzie którzy się na tym znają pomogą Wam :)
- Dołączył: 2012-09-06
- Miasto: -
- Liczba postów: 16694
13 listopada 2013, 10:46
My mamy termin w październiku 2014.
- termin u księdza (zaklepanie terminu tylko, u nas protokół przedmałżeński spisuje się pół roku przed ślubem)
- rezerwacja sali
- zespół
- fotograf
- nauki przedmałżeńskie
- kierowca
Wszystko ogarnęliśmy w tydzień.
Teraz szukamy obrączek, sukni i alkoholu.
Resztę po nowym roku będziemy załatwiać.
Edytowany przez slaids 13 listopada 2013, 10:48
- Dołączył: 2012-10-26
- Miasto: Lublin
- Liczba postów: 2077
13 listopada 2013, 10:47
wszystko musi być na początku elastyczne. najlepiej wiedzieć mniej więcej czego już się chce i znaleźć odpowiedni termin. mieszkam na wsi więc kościół był załatwiany na końcu ;p
- Dołączył: 2012-04-28
- Miasto: Katowice
- Liczba postów: 8463
13 listopada 2013, 10:48
Najpierw sala i zespół. Kościół załatwia się stosunkowo późno. Zwykle msze rezerwuje się pod koniec roku, więc jeśli bierzesz ślub w 2016, to msze zamawiasz około listopada 2015. Tak przynajmniej jest to w mojej parafii
13 listopada 2013, 11:33
Najpierw termin ustalcie, potem sala i zespół, bo z tym jest ciężko. W kościele termin na pewno będzie, ewentualnie na inną godzinę niż chcecie. Reszta później, choć w pierwszej kolejności kamera i fotograf, bo to jest towar deficytowy i jeżeli zależy Wam na profesjonalnej obsłudze to lepiej szybciej rezerwować. 3 miesiące przed ślubem zaproszenia dla gości, protokół w kościele. Wszystko to, co jest dostępne "od ręki" załatwia się na końcu - kwiaty, dekoracje, winietki. Pod koniec 2015r czas na sukienkę, buty, listę gości...
- Dołączył: 2010-03-28
- Miasto: Kato
- Liczba postów: 2868
13 listopada 2013, 12:39
Ja zaczęłam od restauracji, potem był zespół i fotograf. Póki co to wszystko, ślub bierzemy końcem sierpnia 2015, więc myślę, że na inne rzeczy przyjdzie czas ;) No i jeszcze wódkę już mamy :P
Teraz rozglądamy się za obrączkami, zaproszeniami i noclegami dla gości.
- Dołączył: 2006-03-09
- Miasto: ----------
- Liczba postów: 3292
13 listopada 2013, 19:18
Ja najpierw zarezerwowałam lokal i orkiestre ( sprawdzalam terminy i do nich dopasowałam ) bo miałam juz wczesniej wybrany lokal i zespół. A teraz szukamy fotografa i kamerzysty. Wesele robimy w sierpniu 2015.
- Dołączył: 2006-03-09
- Miasto: ----------
- Liczba postów: 3292
13 listopada 2013, 19:22
breatheme napisał(a):
Ja zaczęłam od restauracji, potem był zespół i fotograf. Póki co to wszystko, ślub bierzemy końcem sierpnia 2015, więc myślę, że na inne rzeczy przyjdzie czas ;) No i jeszcze wódkę już mamy :PTeraz rozglądamy się za obrączkami, zaproszeniami i noclegami dla gości.
Kupiliście juz wódkę ? Tez mam wesele w sierpniu 2015 i też myslalam o wódce ale stwierdzilismy że jeszcze za wcześnie ale moze nie?
Aaaa i jaka kupiliscie?