Temat: Jakie efekty po FOCUS T25?

Jak w temacie. Chciałam zapytać czy któraś z Was może podjęła się i ukończyła wyzwanie T25 Alpha? 

Aktualnie jestem w połowie drugiego tygodnia, ćwiczenia wyciskają ze mnie wszystkie poty, to mnie cieszy ale póki co nie widzę żadnych rezultatów oprócz troszkę ujędrnionej skóry, (ogólnie ćwiczę 6 dni w tygodniu już od 3 miesięcy, z tym że ogólnie moja przygoda ze ćwiczeniami trwa już prawie półtorej roku tylko że z przerwami spowodowanymi kontuzjami lub po prostu lenistwem). :D 

Do tej pory leciało mi przynajmniej 2 cm z brzucha w ciągu tygodnia a odkąd zaczęłam T25, wszystko stoi.

Dlatego powtórzę się i zapytam jak oceniacie swoje efekty po T25, i czy oprócz tych 25 minut poświęcałyście coś dodatkowo na ćwiczenia? 

Będę wdzięczna za każdą odpowiedź, buziaczki  :* 

aszeczka napisał(a):

ja cwiczylam 3 tygodnie i niestety oprocz redukcji cellulitu nie widziałam żadnyc efektów :( Miałam wręcz wrażenie, że w udach mi trochę przybyło. 

Wreszcie odpowiedź na moje pytanie :) Podobno można dużo schudnąć a skoro ja już teraz nie widzę efektów tzn że jednak chyba to nie dla mnie, poza tym wiem co nieco o swoim organizmie i koleżanki nie muszą mnie traktować jako totalną kretynkę, tak się składa że jestem na gastronomicznym kierunku, także wiedzę również jako taką posiadam, na pewno nie wiem wielu rzeczy ale orientuję się w temacie. Pytanie padło o efekty ty mi wyskakujesz z jedzeniem, więc napisałam jak jest, do tej pory chudłam bez liczenia kalorii, zmieniłam ćwiczenia i przestałam. I  owszem, ciężko jest mi wklepać jedzenie do kalkulatora i przeliczyć co jest nie tak ;) Echh. W każdym razie dzięki aszeczka że odpowiedziałaś ty jedna;) Pozdrawiam.

dziewczyny mam pytanie, a skąd miałyście T25???  Może bym tez spróbowała:)

Chomikuj ;-)

Efektem moich ćwiczeń był ból stawów. Trening jako tako fajny, ale u mnie się nie sprawdził. :) Mam mieszane uczucia.