- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
12 listopada 2014, 20:00
Jak w temacie. Chciałam zapytać czy któraś z Was może podjęła się i ukończyła wyzwanie T25 Alpha?
Aktualnie jestem w połowie drugiego tygodnia, ćwiczenia wyciskają ze mnie wszystkie poty, to mnie cieszy ale póki co nie widzę żadnych rezultatów oprócz troszkę ujędrnionej skóry, (ogólnie ćwiczę 6 dni w tygodniu już od 3 miesięcy, z tym że ogólnie moja przygoda ze ćwiczeniami trwa już prawie półtorej roku tylko że z przerwami spowodowanymi kontuzjami lub po prostu lenistwem).
Do tej pory leciało mi przynajmniej 2 cm z brzucha w ciągu tygodnia a odkąd zaczęłam T25, wszystko stoi.
Dlatego powtórzę się i zapytam jak oceniacie swoje efekty po T25, i czy oprócz tych 25 minut poświęcałyście coś dodatkowo na ćwiczenia?
Będę wdzięczna za każdą odpowiedź, buziaczki :*
Edytowany przez gruuubaska 12 listopada 2014, 20:02
12 listopada 2014, 20:10
No a zwiększałaś intensywność ćwiczeń przez to półtorej roku? Jak nie, to masz powód zastoju.
Edytowany przez 12 listopada 2014, 20:11
12 listopada 2014, 20:18
Chodzi o to że ćwiczyłam z przerwami, regularnie ćwiczę od września tego roku i do listopada schudłam ogólnie 19 cm (talia, brzuch, biodra, udo). Odkąd ćwiczę T25 nie ma efektów, dlatego pytam czy oprócz tego coś robiłyście, bo może to jest już dla mnie za mało. Podobno tkanka tłuszczowa zaczyna się spalac po około 30 min tu jest tylko 25 min, ale trening jest intensywny, stąd moje pytanie. :)
12 listopada 2014, 20:34
nie ma znaczenia ile faktycznie spaliłaś tłuszczu, a ile glukozy z mięśni. tak na prawdę znaczenie ma deficyt kcal. Z resztą ciężko coś powiedzieć, nie wiedząc ile jesz - może być milion przyczyn braku spadku wagi.
12 listopada 2014, 20:43