- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
1 listopada 2014, 20:08
Co o tym myślicie?
MANEKINY w TOP SHOPie także straszą (moim zdaniem):
WIDZE, ZE BODY subiektywna sprawa. Bardzo źle, że ta firma próbuje wmówić, że bardzo szczupłe/chude modelki to ideał... To niebezpieczne.
Większe ZDJĘCIE:
Edytowany przez 2 listopada 2014, 18:51
1 listopada 2014, 20:14
maja racje. Ale i w mediach jest multum takich "ideałów"wiec wiele to nie zmieni.. choć warto próbować.
1 listopada 2014, 20:17
akurat modelki tej marki mają na czym usiąść i czym oddychać w porównaniu do modelek z innych wybiegów. w słowie perfekcyjne i w słowie ciało nie ma nic złego, a priorytetów powinno się uczyć w domu i tutaj, rzeczywiście ta reklama nie jest adresowana do dzieci.
1 listopada 2014, 20:21
akurat modelki tej marki mają na czym usiąść i czym oddychać w porównaniu do modelek z innych wybiegów. w słowie perfekcyjne i w słowie ciało nie ma nic złego, a priorytetów powinno się uczyć w domu i tutaj, rzeczywiście ta reklama nie jest adresowana do dzieci.
Priorytetów?
1 listopada 2014, 20:22
A tak w ogóle zastanawiam się czy oni tego nie zrobili celowo, dla rozgłosu i kontrowersji...
1 listopada 2014, 20:23
akurat modelki tej marki mają na czym usiąść i czym oddychać w porównaniu do modelek z innych wybiegów. w słowie perfekcyjne i w słowie ciało nie ma nic złego, a priorytetów powinno się uczyć w domu i tutaj, rzeczywiście ta reklama nie jest adresowana do dzieci.
1 listopada 2014, 20:27
Ależ te modelki wyglądają jak normalne, szczupłe dziewczyny
1 listopada 2014, 20:30
Nie zgadzają się, protestują, ale jakby same miały takie ciało to by cicho siedziały. No ale skoro nie mają to muszą pomarudzić.
Ja uważam, że można użyć zwrotu " idealne ciało" zwłaszcza jeśli chodzi o aniołki:)
1 listopada 2014, 20:30
Tak samo uważam. Zresztą, jak chyba Dove pokazywał modelki z lekką nadwagą, to aż takich reakcji nie było ;)akurat modelki tej marki mają na czym usiąść i czym oddychać w porównaniu do modelek z innych wybiegów. w słowie perfekcyjne i w słowie ciało nie ma nic złego, a priorytetów powinno się uczyć w domu i tutaj, rzeczywiście ta reklama nie jest adresowana do dzieci.
Dove pokazywał kobiety różne i chudsze i grubsze - według mnie to ogromna różnica: