26 lutego 2012, 23:00
Cześć. Miesiąc temu kupiłam buty w Boti, kozaki za 160 zł, które były przecenione z ponad 200. Dzisiaj rozkleiła mi się podeszwa w jednym bucie z przodu i z tyłu, a w drugim zaczyna się rozklejać z przodu, mam paragon chcę reklamować. Czy potrzzebuję do reklamacji oryginalnego pudełka lub czegoś takiego? Miała któraś taki problem z tą firmą, reklamowałyście, udało się?
27 lutego 2012, 09:42
Ja też już nigdy nie kupię butów w Boti i CCC, przynajmniej zimowych, porażka.
- Dołączył: 2011-04-12
- Miasto: Madryt
- Liczba postów: 4074
27 lutego 2012, 09:54
Kozaki BOTI- też się przejechałam w zeszłym roku. Skóra zeszła i dziękuję.
27 lutego 2012, 09:55
ja kiedys kupiłam buty nie pamietam gdzie ale nie były tanie .. a gdy doszlo do reklamacji to bez pudełka mi nie chcieli wziąć ;/
- Dołączył: 2010-02-17
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 430
27 lutego 2012, 11:31
moja mama pracowała w BOTI i nie chcieli kartonu nigdy :)
- Dołączył: 2010-02-17
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 430
27 lutego 2012, 11:32
i kłóć się ;) niech Ci pokażą gdzie mają napisane itd że musisz buty z kartonem dać! Mogą w zastępczym wysłać buty.
- Dołączył: 2012-01-29
- Miasto: Lubin
- Liczba postów: 715
27 lutego 2012, 11:55
Nie reklamujesz pudełka tylko buty:) muszą Ci przyjąć bez niego:) i to nie ekspedientka decyduje o tym czy
buty podlegają reklamacji czy nie!!! Przyjąć musi bez gadania. Reklamowałam kilka par z CCC i Boti i
nie miałam żadnych problemów albo naprawili albo zwracali koszty!!!!
Edytowany przez neta27.lubin 27 lutego 2012, 11:56
27 lutego 2012, 12:04
agataq napisał(a):
oj oj ojpo piewszenie pisz reklamacji z gwarancjipisz reklamację z tytułu rękojmi za wadliwy towar - tu obowiązują inne przepisy i jest to korzystniejszy dla klientów zapisŻadna gwarancjaWada towaru wystąpiła w ciągu pierwszego miesiąca od dnia zakupu ( obowiązuje to do 6 miesiąca) - co w świetle prawa oznacza że towar miał wadę ukrytą.Nie ma tu nic takiego jak złe użytkowaniePamiętaj!Reklamacja z tytułu rękojmi za wadliwy towartaki ma być nagłówek Twojego zgłoszenia!!I nie daj sobie wmówić inaczej
Chciałam zapytac jeszcze czy taki wniosek będzie prawidłowy:
27.02.2012r Łodź
dane sklepu
Natalia xxxx
moj adres
telefon
dot: Obuwia zimowego model: wi17 kolor: szary ciemny, rozmiar 37 z tytułu rękojmi za wadliwy towar
Dnia 27.01.12 zakupiłam obuwie zimowe kozaki model: wi17 w cenie 159,99 zł. Po niecałym miesiącu uzytkowania ujawiniła sie ukryta wada produktu tj: lwey but: rozklejenie się podeszyw przy nosku i pięcie, prawy: rozklejenie się podeszwy przy nosku, oraz z obu egzemplarzy zaczyna łuszczyć się skóra.
Co dopisać jeszcze, że jakie mam oczekiwania? Czy nie pisac nic takiego, karton znalazłam, więc z tym nie będzie problemu :)
27 lutego 2012, 12:28
A i może dodam jeszcze że identyczne buty są w Boti, ccc z lasockiego i Nik- giatoma niccoli (giatoma coś koło 300 zł, ccc 219, boti 159), dlatego je kupiłam, bo naprawdę nie różniły się niczym z wyjątkiem sygnaturki, więc myślałam że mimo słabej marki jakośc będzie w porządku, widac nie.
- Dołączył: 2009-11-12
- Miasto:
- Liczba postów: 391
27 lutego 2012, 12:32
w tego typu sklepach jest problem z reklamacja, kiedys bylam swiadkiem jak pani w ccc potraktowala klientke ktora chciala oddac buty do reklamacji, brak slow.
- Dołączył: 2012-02-18
- Miasto:
- Liczba postów: 4
27 lutego 2012, 12:37
Reklamuj koniecznie, wydaje mi się, że sam wniosek jest ok, tylko dopisz roszczenia i koniecznie sie podpisz pod nimi