Temat: reklamacja BOTI

Cześć. Miesiąc temu kupiłam buty w Boti, kozaki za 160 zł, które były przecenione z ponad 200. Dzisiaj rozkleiła mi się podeszwa w jednym bucie z przodu i z tyłu, a w drugim zaczyna się rozklejać z przodu, mam paragon chcę reklamować. Czy potrzzebuję do reklamacji oryginalnego pudełka lub czegoś takiego? Miała któraś taki problem z tą firmą, reklamowałyście, udało się?
Ja też już nigdy nie kupię butów w Boti i CCC, przynajmniej zimowych, porażka.
Kozaki BOTI- też się przejechałam w zeszłym roku. Skóra zeszła i dziękuję. 
Pasek wagi
ja kiedys kupiłam buty nie pamietam gdzie ale nie były tanie .. a gdy doszlo do reklamacji to bez pudełka mi nie chcieli wziąć ;/
moja mama pracowała w BOTI i nie chcieli kartonu nigdy :)
i kłóć się ;) niech Ci pokażą gdzie mają napisane itd że musisz buty z kartonem dać! Mogą w zastępczym wysłać buty.
Nie reklamujesz pudełka tylko buty:) muszą Ci przyjąć bez niego:) i to nie ekspedientka decyduje o tym czy
buty podlegają reklamacji czy nie!!! Przyjąć musi bez gadania. Reklamowałam kilka par z CCC i Boti i
nie miałam  żadnych problemów albo naprawili albo zwracali koszty!!!!

agataq napisał(a):

oj oj ojpo piewszenie pisz reklamacji z gwarancjipisz reklamację z tytułu rękojmi za wadliwy towar - tu obowiązują inne przepisy i jest to korzystniejszy dla klientów zapisŻadna gwarancjaWada towaru wystąpiła w ciągu pierwszego miesiąca od dnia zakupu ( obowiązuje to do 6 miesiąca) - co w świetle prawa oznacza że towar miał wadę ukrytą.Nie ma tu nic takiego jak złe użytkowaniePamiętaj!Reklamacja z tytułu rękojmi za wadliwy towartaki ma być nagłówek Twojego zgłoszenia!!I nie daj sobie wmówić inaczej


Chciałam zapytac jeszcze czy taki wniosek będzie prawidłowy:

                                                                                                                                      27.02.2012r Łodź
                                                                                                                                          dane sklepu

Natalia xxxx
moj adres
telefon

dot: Obuwia zimowego model: wi17 kolor: szary ciemny, rozmiar 37 z tytułu rękojmi za wadliwy towar

Dnia 27.01.12 zakupiłam obuwie zimowe kozaki model: wi17 w cenie 159,99 zł. Po niecałym miesiącu uzytkowania ujawiniła sie ukryta wada produktu tj: lwey but: rozklejenie się podeszyw przy nosku i pięcie, prawy: rozklejenie się podeszwy przy nosku, oraz z obu egzemplarzy zaczyna łuszczyć się skóra.

Co dopisać jeszcze, że jakie mam oczekiwania? Czy nie pisac nic takiego, karton znalazłam, więc z tym nie będzie problemu :)
A i może dodam jeszcze że identyczne buty są w Boti, ccc z lasockiego i Nik- giatoma niccoli (giatoma coś koło 300 zł, ccc 219, boti 159), dlatego je kupiłam, bo naprawdę nie różniły się niczym z wyjątkiem sygnaturki, więc myślałam że mimo słabej marki jakośc będzie w porządku, widac nie.
w tego typu sklepach jest problem z reklamacja, kiedys bylam swiadkiem jak pani w ccc potraktowala klientke ktora chciala oddac buty do reklamacji, brak slow.
Pasek wagi
Reklamuj koniecznie, wydaje mi się, że sam wniosek jest ok, tylko dopisz roszczenia i koniecznie sie podpisz pod nimi

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.