- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
12 sierpnia 2020, 14:25
Witam. Wczoraj na stronie internetowej shein założyłam konto i zamówiłam dwie piżamy I dwie pary krótkich spodenek. Oczywiście płaciłam kartą. Gdy wylogowałam się I chciałam wejść na to konto okazało się, że nie istnieje, więc założyłam je drugi raz na tym samym adresie e mail. Rano patrzę I 180zl zostało zablokowane na moim koncie. czyli wartość zamówienia z wczoraj. Pisałam tam, ale wątpię, że ktoś się odezwie, bo na fb mnie olali. Numeru telefonu nie potrafie znaleźć. Jakie są szanse, że paczka przyjdzie, albo, że nie zaakceptują transakcji I dostanę z powrotem pieniądze ? Miał ktoś podobnie ? Zna się któraś na tym ? Nawet nie mam jak śledzić co się z tą przesyłką dzieje.
12 sierpnia 2020, 20:27
nie dostałamA dostałaś maila potwierdzajacego zamówienie? Sprawdź również w spamach
Jeśli nie dostałaś maila z potwierdzeniem, nie czekaj, tylko kontaktuj się z bankiem, zeby anulować płatność. Będzie szybciej niż chargeback.
12 sierpnia 2020, 20:49
Jeśli nie dostałaś maila z potwierdzeniem, nie czekaj, tylko kontaktuj się z bankiem, zeby anulować płatność. Będzie szybciej niż chargeback.nie dostałamA dostałaś maila potwierdzajacego zamówienie? Sprawdź również w spamach
Edytowany przez Casia32 12 sierpnia 2020, 20:51
12 sierpnia 2020, 21:15
Zamawiałam z tej strony kilka razy i zawsze przychodziły mi paczki (czeka się co prawda od 2 do 3 tygodni), z tym że ja mieszkam w UK, nie wiem jak w Polsce. Potwierdzenie zamówienia też od razu miałam na mailu, plus numer do śledzenia paczki. Dziwna sprawa z tym, że nie mogłaś się zalogować i dało radę drugi raz konto założyć na te same dane. Może faktycznie warto zadzwonić do banku i zapytać jak można zablokować transakcję.