- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
12 sierpnia 2020, 14:25
Witam. Wczoraj na stronie internetowej shein założyłam konto i zamówiłam dwie piżamy I dwie pary krótkich spodenek. Oczywiście płaciłam kartą. Gdy wylogowałam się I chciałam wejść na to konto okazało się, że nie istnieje, więc założyłam je drugi raz na tym samym adresie e mail. Rano patrzę I 180zl zostało zablokowane na moim koncie. czyli wartość zamówienia z wczoraj. Pisałam tam, ale wątpię, że ktoś się odezwie, bo na fb mnie olali. Numeru telefonu nie potrafie znaleźć. Jakie są szanse, że paczka przyjdzie, albo, że nie zaakceptują transakcji I dostanę z powrotem pieniądze ? Miał ktoś podobnie ? Zna się któraś na tym ? Nawet nie mam jak śledzić co się z tą przesyłką dzieje.
12 sierpnia 2020, 15:21
A dostałaś maila potwierdzajacego zamówienie? Sprawdź również w spamach
12 sierpnia 2020, 16:49
Ojjjj, kiedys się zastanawiałam nad zamawianiem stamtąd, ale jednak nie znam i się bałam... No zobaczymy co to będzie u Ciebie. Trzymam kciuki za ciebie i by było okay.
12 sierpnia 2020, 17:13
moze za pierwszym razem podalas niepoprawny email, drugiego konta z tym samym raczej nie zalozysz
12 sierpnia 2020, 17:16
Jeśli nie dostaniesz zamówienia (lub będzie niezgodne z opisem na stronie) zawsze możesz zwrócić się do banku (którego karta placilas) o chargeback.
12 sierpnia 2020, 18:00
Przy zakupie na Allegro, płatność mi przerwało, szybko drugi raz zapłaciłam i dwa razy poszło, sprzedawca dostał pierwszą wpłatę od PayU, a drugą mi zwrócili. Jeśli transakcja była skończona, był nadany numer zakupu i przekierowało cię do płatności, to towar powinnaś otrzymać.
12 sierpnia 2020, 19:41
Jeśli nie dostaniesz zamówienia (lub będzie niezgodne z opisem na stronie) zawsze możesz zwrócić się do banku (którego karta placilas) o chargeback.
12 sierpnia 2020, 19:41
moze za pierwszym razem podalas niepoprawny email, drugiego konta z tym samym raczej nie zalozysz
12 sierpnia 2020, 19:43
A dostałaś maila potwierdzajacego zamówienie? Sprawdź również w spamach
12 sierpnia 2020, 20:24
możesz coś więcej powiedzieć ?Jeśli nie dostaniesz zamówienia (lub będzie niezgodne z opisem na stronie) zawsze możesz zwrócić się do banku (którego karta placilas) o chargeback.
Jeśli kupujesz online i płacisz karta albo przez PayPal jesteś chroniona przed nieuczciwymi sprzedawcami. Jeśli np nie dostałaś zamówienia w obiecanym terminie, towar jest niezgodny z opisem na stronie itp, w przypadku gdy nie możesz się dogadać ze sprzedającym odnośnie zwrotu gotówki czy wymiany towaru, wtedy kontaktujesz się z bankiem (lub PayPal jeśli tak placilas, ) i wyjaśniasz sytuacje. Bank wtedy potrzebuje informacje dotyczące transakcji, kontaktuje się ze sprzedającym i jeśli masz racje dostaniesz pieniądze z powrotem.