Temat: Shein czy miał ktoś z was tak ? Jak się rozwiązało ?

Witam. Wczoraj na stronie internetowej shein założyłam konto i zamówiłam dwie piżamy I dwie pary krótkich spodenek. Oczywiście płaciłam kartą. Gdy wylogowałam się I chciałam wejść na to konto okazało się, że nie istnieje, więc założyłam je drugi raz na tym samym adresie e mail. Rano patrzę I 180zl zostało zablokowane na moim koncie. czyli wartość zamówienia z wczoraj. Pisałam tam, ale wątpię, że ktoś się odezwie, bo na fb mnie olali.  Numeru telefonu nie potrafie znaleźć. Jakie są szanse, że paczka przyjdzie, albo, że nie zaakceptują transakcji I dostanę z powrotem pieniądze ? Miał ktoś podobnie ? Zna się któraś na tym ? Nawet nie mam jak śledzić co się z tą przesyłką dzieje.

A dostałaś maila potwierdzajacego zamówienie? Sprawdź również w spamach

Ojjjj, kiedys się zastanawiałam nad zamawianiem stamtąd, ale jednak nie znam i się bałam... No zobaczymy co to będzie u Ciebie. Trzymam kciuki za ciebie i by było okay.

moze za pierwszym razem podalas niepoprawny email, drugiego konta z tym samym raczej nie zalozysz 

Jeśli nie dostaniesz zamówienia (lub będzie niezgodne z opisem na stronie) zawsze możesz zwrócić się do banku (którego karta placilas) o chargeback.

Przy zakupie na Allegro, płatność mi przerwało, szybko drugi raz zapłaciłam i dwa razy poszło, sprzedawca dostał pierwszą wpłatę od PayU, a drugą mi zwrócili. Jeśli transakcja była skończona, był nadany numer zakupu i przekierowało cię do płatności, to towar powinnaś otrzymać.

Agamajj napisał(a):

Jeśli nie dostaniesz zamówienia (lub będzie niezgodne z opisem na stronie) zawsze możesz zwrócić się do banku (którego karta placilas) o chargeback.
możesz coś więcej powiedzieć ?

Prosiatko.3 napisał(a):

moze za pierwszym razem podalas niepoprawny email, drugiego konta z tym samym raczej nie zalozysz 
ten sam na bank, bo kilka razy sprawdzałam 

izabela19681 napisał(a):

A dostałaś maila potwierdzajacego zamówienie? Sprawdź również w spamach
nie dostałam

Casia32 napisał(a):

Agamajj napisał(a):

Jeśli nie dostaniesz zamówienia (lub będzie niezgodne z opisem na stronie) zawsze możesz zwrócić się do banku (którego karta placilas) o chargeback.
możesz coś więcej powiedzieć ?

Jeśli kupujesz online i płacisz karta albo przez PayPal jesteś chroniona przed nieuczciwymi sprzedawcami. Jeśli np nie dostałaś zamówienia w obiecanym terminie, towar jest niezgodny z opisem na stronie itp, w przypadku gdy nie możesz się dogadać ze sprzedającym odnośnie zwrotu gotówki czy wymiany towaru, wtedy kontaktujesz się z bankiem (lub PayPal jeśli tak placilas, ) i wyjaśniasz sytuacje. Bank wtedy potrzebuje informacje dotyczące transakcji, kontaktuje się ze sprzedającym i jeśli masz racje dostaniesz pieniądze z powrotem. 

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.