- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
9 grudnia 2019, 14:24
Czy miałyście może podobną sytuację i ktoś wie co zrobić?
Zamówiłam na zalando buty. Darmowa dostawa z odbiorem w żabce. zawsze był kurier prosto do domu i nigdy problemu nie było. Zamówiłam buty za 160 zł. Paczka opłacona. Chciałam w czwartek odebrać przesyłkę bo dostałam smsa, że jest już w punkcie. Na miejscu babka paczki szukała, nie ma. Mówię, może w innej żabce na tej samej ulicy będzie-ale też nie, wg trakingu jest tam gdzie miała być. Poszłam wieczorem jeszcze raz do żabki nr 1 ale ani na magazynie, ani w systemie mojej przesyłki nie było. Dzwoniłam na infolinie do dhlu i wg nich paczka jest w żabce. Umówiłam się z paniami z żabki, że jak przyjedzie kurier to żeby dały mu mój numer, niech zadzwoni bo może zawiózł do centrali przez pomyłkę-różne rzeczy się zdarzają, burzliwy okres teraz. No i dzwoni dzisiaj, że paczka w jego systemie zarejestrowana jest jako wydana, i babki w żabce ją też zeskanowały jako przyjętą (a gdy ja byłam w punkcie o 13 w czwartek i o 20 na zmianie były 2 różne osoby one przesyłki nie miały w systemie zarejestrowanej, jaby w ogole do nich nie przyszła). Na centrali też jej nie mają. Kobity w żabce muszą ją mieć nie ma innej możliwości. Istnieje jakaś opcja, ze wydały nie tej osobie co trzeba (w sensie pomyliły paczki), ale ktoś kto by ją odebrał i ogarnął się ze to nie ta na bank by zwrócił. Macie jakiś pomysł co w tej sytuacji robić? Zapewne skończy się tak że pójdę do tego sklepu i powiem co wynikło z rozmowy z kurierem, ale one po raz kolejny powiedzą, ze paczki nie mają.
9 grudnia 2019, 21:03
Ja bym już w żabce nie dyskutowała, tylko od razu złożyła pisemną reklamację w dhl i u sprzedawcy. Ty masz dowód w formie screena, że paczka widnieje jako nieodebrania. Niech oni szukają, przecież to ich obowiązek zadbać by paczka dotarła w Twoje ręce.
10 grudnia 2019, 00:23
Mozliwosci doreczenia omylkowo nie ma jesli dostala smsa, ze paczka czeka w zabce. Żabka musiala zeskanowac te paczke. Do wydania tez trzeba zeskanowac, nikt Ci w zabce nie da paczki nawet na dowod a co dopiero ot tak sobie. Najpierw paczke sie skanuje, potem wbijasz kod odbioru, ktory dostajesz tylko Ty w smsie, zatwierdzasz na terminalu i dopiero wtedy paczke otrzymujesz do rakpo pierwsze to wcale nie musial byc blad pan w żabce. po drugie jesli komus omyłkowo zostala doreczona twoja przesylka to nie ma podstaw twierdzić, ze ,,na bank? osoba ktora odebrala paczke zwrocila by ja. po co bawisz sie w śledczego i sama ustalasz co sie stalo z paczka? do ciebie nalezy jedynie odebranie zamówionego towaru i ewentualne reklamacje. zamowilas paczke, nie wg informacji ktore ci podano zostala doreczona i w tym przypadku jedyne co robisz to skladasz reklamacje w ZALANDO, a nie żalisz sie paniom z zabki czy kurierowi. to zalando jest nadawca paczki i to zalando odpowiada za to by przesylka zostala doreczona właściwemu odbiorcy. jesli zareklamujesz usluge i oświadczysz ze przesylka nie zostala ci doreczona to zalando jest obowiązane udowodnic, ze jednak tobie ta przesylka byla doreczona - a jak nie udowodnią bez zadnych watpliwosci ze to ty odebralas to musza ci doręczyć produkt ktory kupilas. i ciebie nic nie obchodzi.Czy miałyście może podobną sytuację i ktoś wie co zrobić?Zamówiłam na zalando buty. Darmowa dostawa z odbiorem w żabce. zawsze był kurier prosto do domu i nigdy problemu nie było. Zamówiłam buty za 160 zł. Paczka opłacona. Chciałam w czwartek odebrać przesyłkę bo dostałam smsa, że jest już w punkcie. Na miejscu babka paczki szukała, nie ma. Mówię, może w innej żabce na tej samej ulicy będzie-ale też nie, wg trakingu jest tam gdzie miała być. Poszłam wieczorem jeszcze raz do żabki nr 1 ale ani na magazynie, ani w systemie mojej przesyłki nie było. Dzwoniłam na infolinie do dhlu i wg nich paczka jest w żabce. Umówiłam się z paniami z żabki, że jak przyjedzie kurier to żeby dały mu mój numer, niech zadzwoni bo może zawiózł do centrali przez pomyłkę-różne rzeczy się zdarzają, burzliwy okres teraz. No i dzwoni dzisiaj, że paczka w jego systemie zarejestrowana jest jako wydana, i babki w żabce ją też zeskanowały jako przyjętą (a gdy ja byłam w punkcie o 13 w czwartek i o 20 na zmianie były 2 różne osoby one przesyłki nie miały w systemie zarejestrowanej, jaby w ogole do nich nie przyszła). Na centrali też jej nie mają. Kobity w żabce muszą ją mieć nie ma innej możliwości. Istnieje jakaś opcja, ze wydały nie tej osobie co trzeba (w sensie pomyliły paczki), ale ktoś kto by ją odebrał i ogarnął się ze to nie ta na bank by zwrócił. Macie jakiś pomysł co w tej sytuacji robić? Zapewne skończy się tak że pójdę do tego sklepu i powiem co wynikło z rozmowy z kurierem, ale one po raz kolejny powiedzą, ze paczki nie mają.
10 grudnia 2019, 08:51
Widać że nie czytacie wszystkich wypowiedzi - autorka napisała że sprawa jest już wyjaśniona :)
10 grudnia 2019, 10:13
Widać że nie czytacie wszystkich wypowiedzi - autorka napisała że sprawa jest już wyjaśniona :)
10 grudnia 2019, 12:17
Ja kiedyś mialam problem z paczkomatem. Otwieram paczkomat a tam paczki nie ma, a po otwarciu w systemie widniało jako paczka dostarczona :D
10 grudnia 2019, 13:13
Ja kiedyś mialam problem z paczkomatem. Otwieram paczkomat a tam paczki nie ma, a po otwarciu w systemie widniało jako paczka dostarczona :D
10 grudnia 2019, 16:54
I co w rezultacie zrobiłaś?Ja kiedyś mialam problem z paczkomatem. Otwieram paczkomat a tam paczki nie ma, a po otwarciu w systemie widniało jako paczka dostarczona :D
Nadawca (drogeria internetowa) złożyła reklamacje i czekalismy na zwrot kasy, ale po około 10 dniach nagle dostalam smsa że paczka czeka w paczkomacie i faktycznie się odnalazła. Nie mam pojęcia co się z tą paczką działo :D