- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
9 grudnia 2019, 14:24
Czy miałyście może podobną sytuację i ktoś wie co zrobić?
Zamówiłam na zalando buty. Darmowa dostawa z odbiorem w żabce. zawsze był kurier prosto do domu i nigdy problemu nie było. Zamówiłam buty za 160 zł. Paczka opłacona. Chciałam w czwartek odebrać przesyłkę bo dostałam smsa, że jest już w punkcie. Na miejscu babka paczki szukała, nie ma. Mówię, może w innej żabce na tej samej ulicy będzie-ale też nie, wg trakingu jest tam gdzie miała być. Poszłam wieczorem jeszcze raz do żabki nr 1 ale ani na magazynie, ani w systemie mojej przesyłki nie było. Dzwoniłam na infolinie do dhlu i wg nich paczka jest w żabce. Umówiłam się z paniami z żabki, że jak przyjedzie kurier to żeby dały mu mój numer, niech zadzwoni bo może zawiózł do centrali przez pomyłkę-różne rzeczy się zdarzają, burzliwy okres teraz. No i dzwoni dzisiaj, że paczka w jego systemie zarejestrowana jest jako wydana, i babki w żabce ją też zeskanowały jako przyjętą (a gdy ja byłam w punkcie o 13 w czwartek i o 20 na zmianie były 2 różne osoby one przesyłki nie miały w systemie zarejestrowanej, jaby w ogole do nich nie przyszła). Na centrali też jej nie mają. Kobity w żabce muszą ją mieć nie ma innej możliwości. Istnieje jakaś opcja, ze wydały nie tej osobie co trzeba (w sensie pomyliły paczki), ale ktoś kto by ją odebrał i ogarnął się ze to nie ta na bank by zwrócił. Macie jakiś pomysł co w tej sytuacji robić? Zapewne skończy się tak że pójdę do tego sklepu i powiem co wynikło z rozmowy z kurierem, ale one po raz kolejny powiedzą, ze paczki nie mają.
9 grudnia 2019, 16:11
Jesli NA PEWNO bylas w tej zabce do ktorej paczka zostala dostarczona i jesli nadal paczka wisi gdzies w czasoprzestrzeni, poszlabym kolejny raz do zabki, ale tym razem z jasnym przeslaniem. Skoro dostalas smsa to paczka powinna byc w punkcie. To juz nie Twoja broszka czy moga ja znalezc czy nie. Poprosilabym kierownika punktu o rozmowe, dodatkowo zagrozilabym policja. Wartosc nie jest wysoka i bedzie to wykroczenie ale przewaznie grozba zgloszenia dziala na takie chciwe Grazynki. Napisalabym tez oficjalne pismo do firmy kurierskiej. Sprawdz czy nie masz w Spamie czy w powiadomieniach na poczcie potwierdzenia odbioru paczki.
9 grudnia 2019, 16:13
po pierwsze to wcale nie musial byc blad pan w żabce. po drugie jesli komus omyłkowo zostala doreczona twoja przesylka to nie ma podstaw twierdzić, ze ,,na bank? osoba ktora odebrala paczke zwrocila by ja. po co bawisz sie w śledczego i sama ustalasz co sie stalo z paczka? do ciebie nalezy jedynie odebranie zamówionego towaru i ewentualne reklamacje. zamowilas paczke, nie wg informacji ktore ci podano zostala doreczona i w tym przypadku jedyne co robisz to skladasz reklamacje w ZALANDO, a nie żalisz sie paniom z zabki czy kurierowi. to zalando jest nadawca paczki i to zalando odpowiada za to by przesylka zostala doreczona właściwemu odbiorcy. jesli zareklamujesz usluge i oświadczysz ze przesylka nie zostala ci doreczona to zalando jest obowiązane udowodnic, ze jednak tobie ta przesylka byla doreczona - a jak nie udowodnią bez zadnych watpliwosci ze to ty odebralas to musza ci doręczyć produkt ktory kupilas. i ciebie nic nie obchodzi.Czy miałyście może podobną sytuację i ktoś wie co zrobić?Zamówiłam na zalando buty. Darmowa dostawa z odbiorem w żabce. zawsze był kurier prosto do domu i nigdy problemu nie było. Zamówiłam buty za 160 zł. Paczka opłacona. Chciałam w czwartek odebrać przesyłkę bo dostałam smsa, że jest już w punkcie. Na miejscu babka paczki szukała, nie ma. Mówię, może w innej żabce na tej samej ulicy będzie-ale też nie, wg trakingu jest tam gdzie miała być. Poszłam wieczorem jeszcze raz do żabki nr 1 ale ani na magazynie, ani w systemie mojej przesyłki nie było. Dzwoniłam na infolinie do dhlu i wg nich paczka jest w żabce. Umówiłam się z paniami z żabki, że jak przyjedzie kurier to żeby dały mu mój numer, niech zadzwoni bo może zawiózł do centrali przez pomyłkę-różne rzeczy się zdarzają, burzliwy okres teraz. No i dzwoni dzisiaj, że paczka w jego systemie zarejestrowana jest jako wydana, i babki w żabce ją też zeskanowały jako przyjętą (a gdy ja byłam w punkcie o 13 w czwartek i o 20 na zmianie były 2 różne osoby one przesyłki nie miały w systemie zarejestrowanej, jaby w ogole do nich nie przyszła). Na centrali też jej nie mają. Kobity w żabce muszą ją mieć nie ma innej możliwości. Istnieje jakaś opcja, ze wydały nie tej osobie co trzeba (w sensie pomyliły paczki), ale ktoś kto by ją odebrał i ogarnął się ze to nie ta na bank by zwrócił. Macie jakiś pomysł co w tej sytuacji robić? Zapewne skończy się tak że pójdę do tego sklepu i powiem co wynikło z rozmowy z kurierem, ale one po raz kolejny powiedzą, ze paczki nie mają.
Edytowany przez 9 grudnia 2019, 16:14
9 grudnia 2019, 16:21
Zgłoś DHLowi (ale pisemnie) i sprzedawcy, że paczka zaginęła. Paczki w żabce odbiera się poprzez podanie kodu więc nie ma opcji żeby ktoś inny odebrał. Co do pomyłki w samym wydaniu - teoretycznie jest to możliwe, ale i tak w systemie paczka powinna być. Co dokładnie masz napisane w statusie paczki na stronie DHL?
Reklamację może złożyć nadawca, wiec to sprawa dla Zalando.
Wysyłałam kiedyś paczkę z odbiorem w Żabce i odbiorca podał mi niewłaściwe dane - zły numer telefonu i niedziałająca skrzynkę mailowa. Komunikat o paczce poszedł do przypadkowej osoby, która paczkę przekierowala do innej żabki, odebrała i tyle paczkę widziano.
9 grudnia 2019, 16:27
Okej już się wyjaśniło. Zalando zaadresowało źle przesyłkę- brałam fakturę vat na firmę i ona była podana jako odbiorca a nie ja, mimo, że w zamówieniu na stronie zalando moje nazwisko wpisane jest jako odbiorca
Edytowany przez mia_versa 9 grudnia 2019, 16:30
9 grudnia 2019, 16:44
pewnie kamery są w żabce niech sprawdzą
9 grudnia 2019, 16:46
Reklamację może złożyć nadawca, wiec to sprawa dla Zalando.Wysyłałam kiedyś paczkę z odbiorem w Żabce i odbiorca podał mi niewłaściwe dane - zły numer telefonu i niedziałająca skrzynkę mailowa. Komunikat o paczce poszedł do przypadkowej osoby, która paczkę przekierowala do innej żabki, odebrała i tyle paczkę widziano.Zgłoś DHLowi (ale pisemnie) i sprzedawcy, że paczka zaginęła. Paczki w żabce odbiera się poprzez podanie kodu więc nie ma opcji żeby ktoś inny odebrał. Co do pomyłki w samym wydaniu - teoretycznie jest to możliwe, ale i tak w systemie paczka powinna być. Co dokładnie masz napisane w statusie paczki na stronie DHL?
odbiorca też może zgłosić - ostatnio mój mąż zgłaszał właśnie w DHL więc jestem tego pewna.
9 grudnia 2019, 19:37
Kobity z żabki ukradły paczkę. Moja sąsiadka miała taką sytuację. Przesylka za dwie stówy. Oprócz skarg do każdej instytucji poszła od razu na policję. Zlodziejki zostały uprzedzone, że idzie i w momencie kiedy składała zeznania dostała telefon z żabki, że paczka nagle się znalazła. Była otwarta, więc nie trzeba nawet komentować, kto był winny.
Dokładnie postraszyć małpy policją i wyjść i moment się znajdzie. Ja miałam sytuację ze zlodziejka kasjerką w Tesco. Nie wiedział nikt nic dopóki nie powiedziałam jak zgłosiłam na policję. Menadżerka zmieniła ton i kasa nagle się znalazła
9 grudnia 2019, 20:36
odbiorca też może zgłosić - ostatnio mój mąż zgłaszał właśnie w DHL więc jestem tego pewna.Reklamację może złożyć nadawca, wiec to sprawa dla Zalando.Wysyłałam kiedyś paczkę z odbiorem w Żabce i odbiorca podał mi niewłaściwe dane - zły numer telefonu i niedziałająca skrzynkę mailowa. Komunikat o paczce poszedł do przypadkowej osoby, która paczkę przekierowala do innej żabki, odebrała i tyle paczkę widziano.Zgłoś DHLowi (ale pisemnie) i sprzedawcy, że paczka zaginęła. Paczki w żabce odbiera się poprzez podanie kodu więc nie ma opcji żeby ktoś inny odebrał. Co do pomyłki w samym wydaniu - teoretycznie jest to możliwe, ale i tak w systemie paczka powinna być. Co dokładnie masz napisane w statusie paczki na stronie DHL?
Reklamację składa płatnik, niezależnie od tego czy jest on nadawcą czy odbiorcą.
9 grudnia 2019, 20:37
Zadzwoń do Zalando, niech zgłoszą interwencję w DHL i reklamację i wyjaśnią. Non stop w pracy zgłaszam interwencje w firmach kurierskich. Często są to błędy kurierskie niestety, w systemie itp. Możliwe, że wyślą druga paczkę a o tą będą walczyć z reklamacją w firmie kurierskiej.
9 grudnia 2019, 20:39
Reklamację składa płatnik, niezależnie od tego czy jest on nadawcą czy odbiorcą.odbiorca też może zgłosić - ostatnio mój mąż zgłaszał właśnie w DHL więc jestem tego pewna.Reklamację może złożyć nadawca, wiec to sprawa dla Zalando.Wysyłałam kiedyś paczkę z odbiorem w Żabce i odbiorca podał mi niewłaściwe dane - zły numer telefonu i niedziałająca skrzynkę mailowa. Komunikat o paczce poszedł do przypadkowej osoby, która paczkę przekierowala do innej żabki, odebrała i tyle paczkę widziano.Zgłoś DHLowi (ale pisemnie) i sprzedawcy, że paczka zaginęła. Paczki w żabce odbiera się poprzez podanie kodu więc nie ma opcji żeby ktoś inny odebrał. Co do pomyłki w samym wydaniu - teoretycznie jest to możliwe, ale i tak w systemie paczka powinna być. Co dokładnie masz napisane w statusie paczki na stronie DHL?
Tak, nadawca raczej powinien zgłosić, w pracy często to załatwiam jako strona nadawcy, bo niestety odbiorca często nic nie może uzyskać, załatwić, odsyłają do nadawcy (potrzebne potwierdzenie nadania do reklamacji itd)