- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
10 października 2018, 11:30
Hej wczoraj placilam za zakupy karta. Wszystko bylo spoko. Wieczorem poszlam do bankomatu chcialam wyjac kase i nie moglam. Pojawil sie napis. "Transakcja nie moze byc zrealizowana". Poszlam zaplacic za zakupy i tez nie moglam. Odrzucono transakcje. Nie wiem czemu. Na koncie na 100%mam nawet dzis rano zrobilam przelew i doladowalam sobie telefon. Nie wiem co jest miala tak ktoras z was?
10 października 2018, 20:33
Ja też mam w ing. Jak się przekroczy limit to zazwyczaj pojawia się tak informacja przy wypłacie. Ale dla pewności sprawdź w bankowości internetowej. Ale tak jak już pisałam miałam ten sam problem w ing i pani w banku nie wiedz8ala o co chodzi no u nich wszystko działało.INGJa tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział. Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
10 października 2018, 21:53
mam limit 2tys wiec napewno go nie przekroczylamJa też mam w ing. Jak się przekroczy limit to zazwyczaj pojawia się tak informacja przy wypłacie. Ale dla pewności sprawdź w bankowości internetowej. Ale tak jak już pisałam miałam ten sam problem w ing i pani w banku nie wiedz8ala o co chodzi no u nich wszystko działało.INGJa tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział. Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
To nie licz na to, że ktoś tu coś wywróży, tylko dzwoń do banku. Od 11.30 mogłaś już to zrobić tysiąc razy i dawno rozwiązać problem. Nie rozumiem, dlaczego ludzie zamiast skorzystać z najprostszego rozwiązania i zapytać u źródła, zwracają się z takimi rzeczami na forum, gdzie ludzie mogą sobie gdybać, ale pewnej odpowiedzi nie mamą szans udzielić.
11 października 2018, 04:58
To nie licz na to, że ktoś tu coś wywróży, tylko dzwoń do banku. Od 11.30 mogłaś już to zrobić tysiąc razy i dawno rozwiązać problem. Nie rozumiem, dlaczego ludzie zamiast skorzystać z najprostszego rozwiązania i zapytać u źródła, zwracają się z takimi rzeczami na forum, gdzie ludzie mogą sobie gdybać, ale pewnej odpowiedzi nie mamą szans udzielić.mam limit 2tys wiec napewno go nie przekroczylamJa też mam w ing. Jak się przekroczy limit to zazwyczaj pojawia się tak informacja przy wypłacie. Ale dla pewności sprawdź w bankowości internetowej. Ale tak jak już pisałam miałam ten sam problem w ing i pani w banku nie wiedz8ala o co chodzi no u nich wszystko działało.INGJa tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział. Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
11 października 2018, 06:22
Nie masz czasu zadzwonić ale masz czas żeby siedzieć na forum xD nie ważne. Infolinia wszystko załatwi.
11 października 2018, 10:00
nie chvesz nie odpowiadaj widocznie jak napisalam post tzn ze nie mam czasu zadzwonic a w twojej odpowiedzi wyczuwam jakis jad i frustracjeTo nie licz na to, że ktoś tu coś wywróży, tylko dzwoń do banku. Od 11.30 mogłaś już to zrobić tysiąc razy i dawno rozwiązać problem. Nie rozumiem, dlaczego ludzie zamiast skorzystać z najprostszego rozwiązania i zapytać u źródła, zwracają się z takimi rzeczami na forum, gdzie ludzie mogą sobie gdybać, ale pewnej odpowiedzi nie mamą szans udzielić.mam limit 2tys wiec napewno go nie przekroczylamJa też mam w ing. Jak się przekroczy limit to zazwyczaj pojawia się tak informacja przy wypłacie. Ale dla pewności sprawdź w bankowości internetowej. Ale tak jak już pisałam miałam ten sam problem w ing i pani w banku nie wiedz8ala o co chodzi no u nich wszystko działało.INGJa tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział. Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
Nie masz czasu zadzownic, ale siedziec na forum i odpisywac na posty masz czas? Padlam ze śmiechu...
Infolinia na pewno pomoze Ci rozwiązać problem i na wykonanie poloczenia naprawde nie potrzebujesz kilki godzin to tylko chwila....
11 października 2018, 10:32
nie moge bo i jutro i dzis pracuje do 19A nie lepiej pójść do banku lub zadzwonić na infolinię i tam zapytać?
a telefonu nie masz?
11 października 2018, 21:54
nie chvesz nie odpowiadaj widocznie jak napisalam post tzn ze nie mam czasu zadzwonic a w twojej odpowiedzi wyczuwam jakis jad i frustracjeTo nie licz na to, że ktoś tu coś wywróży, tylko dzwoń do banku. Od 11.30 mogłaś już to zrobić tysiąc razy i dawno rozwiązać problem. Nie rozumiem, dlaczego ludzie zamiast skorzystać z najprostszego rozwiązania i zapytać u źródła, zwracają się z takimi rzeczami na forum, gdzie ludzie mogą sobie gdybać, ale pewnej odpowiedzi nie mamą szans udzielić.mam limit 2tys wiec napewno go nie przekroczylamJa też mam w ing. Jak się przekroczy limit to zazwyczaj pojawia się tak informacja przy wypłacie. Ale dla pewności sprawdź w bankowości internetowej. Ale tak jak już pisałam miałam ten sam problem w ing i pani w banku nie wiedz8ala o co chodzi no u nich wszystko działało.INGJa tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział. Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
Frustrację? Z powodu tego, że jakaś laska z neta nie chce sobie do banku zadzwonić? Please... I tu nie chodzi o to, że ja nie chcę odpowiadać, a ktoś inny chce - po prostu NIKT oprócz pracownika banku, który ma wgląd w Twoje rachunki i karty, nie może Ci udzielić odpowiedzi, a jedynie gdybać. Więc skoro nie masz czasu iść do banku, to zostaje infolinia. Jak nie masz czasu dzwonić, ale masz czas siedzieć na forum (serio??), to zawsze zostaje chat z doradcą - większość banków ma taką opcję. Ale przecież lepiej się zżymać, że ktoś zamiast wymyślać potencjalne możliwości daje najlepszą radę na rozwiązanie problemu.
11 października 2018, 23:06
Frustrację? Z powodu tego, że jakaś laska z neta nie chce sobie do banku zadzwonić? Please... I tu nie chodzi o to, że ja nie chcę odpowiadać, a ktoś inny chce - po prostu NIKT oprócz pracownika banku, który ma wgląd w Twoje rachunki i karty, nie może Ci udzielić odpowiedzi, a jedynie gdybać. Więc skoro nie masz czasu iść do banku, to zostaje infolinia. Jak nie masz czasu dzwonić, ale masz czas siedzieć na forum (serio??), to zawsze zostaje chat z doradcą - większość banków ma taką opcję. Ale przecież lepiej się zżymać, że ktoś zamiast wymyślać potencjalne możliwości daje najlepszą radę na rozwiązanie problemu.nie chvesz nie odpowiadaj widocznie jak napisalam post tzn ze nie mam czasu zadzwonic a w twojej odpowiedzi wyczuwam jakis jad i frustracjeTo nie licz na to, że ktoś tu coś wywróży, tylko dzwoń do banku. Od 11.30 mogłaś już to zrobić tysiąc razy i dawno rozwiązać problem. Nie rozumiem, dlaczego ludzie zamiast skorzystać z najprostszego rozwiązania i zapytać u źródła, zwracają się z takimi rzeczami na forum, gdzie ludzie mogą sobie gdybać, ale pewnej odpowiedzi nie mamą szans udzielić.mam limit 2tys wiec napewno go nie przekroczylamJa też mam w ing. Jak się przekroczy limit to zazwyczaj pojawia się tak informacja przy wypłacie. Ale dla pewności sprawdź w bankowości internetowej. Ale tak jak już pisałam miałam ten sam problem w ing i pani w banku nie wiedz8ala o co chodzi no u nich wszystko działało.INGJa tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział. Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
I ja na codzień takich ludzi muszę obsługiwać. Przez tydzień nie ma czasu sprawdzić co się dzieje chociaż jest milion sposób na to, a po tygodniu wpada do banku z ryjem że coś nie działa :) ech