- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
10 października 2018, 11:30
Hej wczoraj placilam za zakupy karta. Wszystko bylo spoko. Wieczorem poszlam do bankomatu chcialam wyjac kase i nie moglam. Pojawil sie napis. "Transakcja nie moze byc zrealizowana". Poszlam zaplacic za zakupy i tez nie moglam. Odrzucono transakcje. Nie wiem czemu. Na koncie na 100%mam nawet dzis rano zrobilam przelew i doladowalam sobie telefon. Nie wiem co jest miala tak ktoras z was?
10 października 2018, 11:35
Ja tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział.
Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
Edytowany przez Bdaviss90 10 października 2018, 11:45
10 października 2018, 11:57
A nie lepiej pójść do banku lub zadzwonić na infolinię i tam zapytać?
10 października 2018, 12:10
Raz tak miałam - bank miał kłopoty techniczne z łączami i nie miał powiązania z systemem transakcyjnym. W kasie banku na pewno wypłacą Ci pieniądze jeśli masz na środki koncie.
10 października 2018, 12:27
A nie lepiej pójść do banku lub zadzwonić na infolinię i tam zapytać?
10 października 2018, 12:28
Ja tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział. Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
10 października 2018, 13:13
Ja tak miałam gdy przekroczyłam dzienny ustalony limit transakcji bezgotówkowych ;)
10 października 2018, 15:43
Przekroczony limit na transakcję karta, ewentualnie uszkodzony mikroprocesor. Po 19 nie możesz zadzwonić na infolinię???
10 października 2018, 16:13
albo przekroczony dzienny limit transakcji - mozesz miec hajs na koncie ale jak przekroczysz ustalona kwote, to wiecej nie przejdzie (nie wyplacisz /nie zaplacisz). albo blad techniczny banku, co jest rzadkoscia, ale jednak sie zdarza.
* jak problem sie utrzymuje to dzwon na info. infolinie wiekszosci bankow sa calodobowe.
Edytowany przez jablkowa 10 października 2018, 16:17
10 października 2018, 20:31
INGJa tak miałam. Nie mogłam wypłacić kasy w żadnym bankomacie i pojawiał się ten sam komunikat. Poszłam do banku pani powiedziała że niby u nich wszystko jest okej,karta też okej. Na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Ale nie mam pojęcia czym to było spowodowane,bank też nie wiedział. Edit n8e wiem jakie to bank ale czytałam że wcz9raj Alior miał jakieś problemy techniczne.
Ja też mam w ing. Jak się przekroczy limit to zazwyczaj pojawia się tak informacja przy wypłacie. Ale dla pewności sprawdź w bankowości internetowej. Ale tak jak już pisałam miałam ten sam problem w ing i pani w banku nie wiedz8ala o co chodzi no u nich wszystko działało.