Temat: Bobo Wozki :(

Kupilam wozek przez ich www 13.marca. Nastepnego dnia ktos zadzwonil, ze wozek dojdzie kurierem w ciagu 8 dni... 21. marca wozka ani widu ani slychu. Dzwonimy, pani mowi, ze brakowalo stelaza, wozek dojdzie do 23. marca... d*pa. dzwonimy dzisiaj i slysze ze wozek wyszedl 23. marca i powinien dojsc wczoraj , pani nie jest upowazniona mi do podania swojego nazwiska, wiec nie wiem, z kim rozmawiam. Moja mama sie wsciekla, zadzwonila i powiedziala, ze informuje media! i pani sie chyba zdenerwowala, bo podala imie, nazwisko i uzgodnila, ze zaraz zadzwoni do kuriera sie dowiedziec... skandal. napisze do na kazdym dzidziusiowym forum, bo z taka obsluga klienta sie jeszcze nie spotkalam!
Masakra jakaś. Ja tak też kiedyś miałam z ipodem na allegro, w końcu się okazało, że facet nawet nie wysłał. ; /
ale to jest firma, nie prywatny sprzedawca. wozek kosztowal 1500zl!!  dobrze ze zamowilam w marcu, bo Guzik sie rodzi dopiero w czerwcu...
no właśnie tak to jest z zakupami przez internet, że nigdy nie jesteśmy pewni czy sprzedawca jest uczciwy:)
Pasek wagi
Dziwne, bo na stronie bobowózki zamawiało wielu moich znajomych i nie mieli problemów. Szybki transport, przystępna cena i dobra jakość :)
Pasek wagi
wiesz, ja chyba zyje w innym swiecie. od 7 lat mieszkam w UK, zakupy przez internet robie niemalze codziennie i NIGDY mnie nie oszukano. a po drugie ten wozek jest niedostepny w sklepach stacjonarnych w Poznaniu, a tam mieszkaja dziadkowie i tam go chcielismy kupic :(
jest mi po prostu przykro. ja uczciwie zaplacilam za towar, a oni mnie traktuja w sposob nieuczciwy.
i oczywiście nie poprosiłaś ( bo i po co) o potwierdzenie daty wysłania i samego zamówienia w formie elektronicznej?

czyli obecnie można potraktować Twoją wypowiedź jako pomówienie, bo nie masz żadnego dowodu na to, że popadli w zwłokę w realizacji zamówienia (tak to się fachowo nazywa)?


Z drugiej strony - w każdym regulaminie sklepu wysyłkowego czy jakiegokolwiek innego istnieje zapis, że w przypadku opóźnienia niezależnego od dostawcy można jednorazowo opóźnić realizację zlecenia. Brak komponentów się pod to łapie.


Radziłabym powstrzymać się od rozpowszechniania informacji, na które nie masz potwierdzenia, bo to się może przykro dla Ciebie skończyć

Oczywiscie ze poprosilam!! Czy ty mnie masz za idiotke! Ale takich potwierdzen mam juz 2 i na kazdym inna date!

 

Opoznienie przesylki nie jest jednorazowe tylko juz dwukrotne!

 

Nie jest to pomowienie! I nie strasz mnie konsekwencjami prawnymi, bo to akurat stoi po mojej stronie jako konsumenta!

Psotka, ja na Twoim miejscu nie czekałabym ani chwili dłużej i żądała zwrotu pieniędzy z racji nie wywiązania się z umowy, napewno mają określony czas dostawy. Jeśli tego nie zrobią to migiem do rzecznika i nie odpuszczać, dziś jest tyle sklepów i towaru pod dostatkiem, że nie warto sobie pozwalać na takie traktowanie z ich strony:/

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.