Temat: Reklamacja a brak umowy

Cześć, rok temufirma wykonywała nam kostkę brukową, super ekipa, szybko poszło, rozliczylismy się gotówką i wszyscy byli zadowoleni (szczerze to nawet nie wiem czy gość rozliczyl sie z tego ze skarbowką, firmę ma więc chyba tak) . No i rok po wykonaniu usługi zaczyna nam pękać kostka brukowa. Robią się wielkie dziury. Pan odebrał telefon, wysłuchał, powiedział że przyjedzie i od tamtej pory cisza - nie obiera, nie oddzwania, zero kontaktu(od dwóch miesięcy próbuję się z nim skontaktować. Dziś wysyłam wezwanie pisemne do naprawy usterek. Czy nie mając umowy mam szansę coś wyegzekwować od niego ? Jedyne dowody jakie posiadam to SMSY do niego (czasem nawet mi na nie odpisywał - wtedy jak u nas wykonywał tą kostkę), mam też parę zdjęć z tego okresu, na jednym jest nawet właściciel na mojej działce, a wokół niego rozkopane podwórko, maszyny itp. Mam też parę zdjęć jak pracują jego pracownicy, stoją jego maszyny, jego auto pod moim domem. Czy z takimi dowodami mam szansę wygrać cokolwiek jeśli pójdziemy z tym do sądu? Kostka kosztowała nas 35 tysięcy. Wyznaczyłam w tym piśmie termin do końca sierpnia na naprawienie. Jeśli do tej pory sie nie odezwie chcę pójść do prawnika i kontaktować się z nim przez niego.Powiedzcie mi czy mam jakiekolwiek szanse z takimi dowodami ? Jak powinnam postępować ? Co robić ?

Galadriela30 napisał(a):

Udzicha napisał(a):

No ja bym zareklamowała to sama do producenta, bo będzie szybciej, niestety ale jeżeli producent stwierdzi, że problemem jest materiał, a ze strony wykonawcy jest wszystko ok, to tym bardziej nie widzę powodów aby angażować wykonawcę, bo on kupił materiał ale właścicielami tego materiału jesteście wy, mieliście taniej bo bez umowy więc tak jak wyżej napisałam, jeżeli producent materiału nie dopatrzy się błędu w sztuce ze strony wykonawcy to po co mu zawracać głowę i wciągać do ewentualnego sporu stronę, która stroną faktycznie nie jest.

Gdy kupiłam sprzęt ze znanej sieciówki i zepsuł się na gwarancji to sieciówka kazała kontaktować mi się bezpośrednio z producentem. Oczywiście producent naprawił sprzęt bez problemu.

ale jak nie masz dowodu zakupu i informacji jaka to byla partia produkcyjna to producent wysle taka reklamacje na drzewo

no tu od początku wszystko było nie tak zleceniodawca powinien upomnieć się o fv za materiał w razie ewentualnej reklamacji.

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.