- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
12 sierpnia 2024, 12:54
13 sierpnia 2024, 10:00
No ja bym zareklamowała to sama do producenta, bo będzie szybciej, niestety ale jeżeli producent stwierdzi, że problemem jest materiał, a ze strony wykonawcy jest wszystko ok, to tym bardziej nie widzę powodów aby angażować wykonawcę, bo on kupił materiał ale właścicielami tego materiału jesteście wy, mieliście taniej bo bez umowy więc tak jak wyżej napisałam, jeżeli producent materiału nie dopatrzy się błędu w sztuce ze strony wykonawcy to po co mu zawracać głowę i wciągać do ewentualnego sporu stronę, która stroną faktycznie nie jest.
Gdy kupiłam sprzęt ze znanej sieciówki i zepsuł się na gwarancji to sieciówka kazała kontaktować mi się bezpośrednio z producentem. Oczywiście producent naprawił sprzęt bez problemu.
ale jak nie masz dowodu zakupu i informacji jaka to byla partia produkcyjna to producent wysle taka reklamacje na drzewo
no tu od początku wszystko było nie tak zleceniodawca powinien upomnieć się o fv za materiał w razie ewentualnej reklamacji.