- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
2 sierpnia 2023, 07:34
2 sierpnia 2023, 10:05
och, oczywiście że smiga, był w swoim czasie flagowcem, wiec parametry wydajnościowe ma wysokie na lata, ale 6 lat w elektronice to jest przepaść przede wszystkim softowa - w przypadku bankowych to bedzie system uwierzytelnienia i zabezpieczeń, tła to pikuś. Nowsze rzeczy sa projektowane pod nowsze systemy. Z czasem bedzie działać coraz mniej po prostu, szczególnie jesli bedziesz próbowała je aktualizowac, albo jesli sama apka wymusi aktualizację bo odmówi wspomagania starych systemów.
2 sierpnia 2023, 11:00
Raczej nic nie wskórasz. Aplikacja jest dodatkiem do bankowości i też fizycznie i logistycznie ciężko dopasowywać tą aplikację do coraz nowszych telefonów i jednocześnie zapewniać idealne działanie tym starszym. Jak sobie uzmysłowisz ile różnych telefonów wyszło w ciągu ostatnich 10 lat i ciągle wychodzą nowe to niemożliwością jest żeby wspierać aplikacje na wszystkich modelach świata bo ktoś tam jeszcze korzysta. Możesz albo zmienić telefon albo założyć drugie konto w innym banku i tamto mieć do płatności a obecne do kredytu.
Edytowany przez Karolka_83 2 sierpnia 2023, 11:00
2 sierpnia 2023, 11:07
Bank nie ma obowiązku mieć aplikacji, która jest wstecznie kompatybilna z systemami sprzed 5 czy 6 lat.
Ja bym raczej rozważyła zmianę telefonu, nie banku. Przeczytaj dokładnie umowę, czy jest w niej jakakolwiek klauzula dotycząca kompatybilnosci aplikacji mobilnej.
2 sierpnia 2023, 13:46
Nic nie zdziałasz. Telefony jak laptopy, po kilku latach już są "starociami". W 2019roku kupiłam laptop za 12tysięcy i aktualnie szukam nowego bo na starym dostaje qrwicy, sama nazywam go złomem w tym momencie i biorąc pod uwagę to jak szybko muszę go wymienić nie kupię nic powyżej 6koła bo już się przekonałam, że elektronika szybko się starzeje.
Dodam tylko, że zdając sobię sprawę,z którego roku mam telefon nie obwiniałabym banku o to, że aplikacja jest przystosowana pod nowszego androida... Wszystkim nie dogodzą, pewnie starają się jak każdy dostosować usługi pod starsze i nowsze modele telefonów (z naciskiem na nowsze) ale nie jest to takie proste. Ciężko wszystkim dogodzić.
Edytowany przez Angelofdeath 2 sierpnia 2023, 14:03
3 sierpnia 2023, 21:15
Spory czas temu pracowałam w banku i uwielbiałam takich klientów jak Ty. Przychodzili systematycznie raz w tygodniu i oczekiwali od nas cudów. Masz stary telefon i gwarantuję Ci, że dla Ciebie, jednej z niewielu, dostosują aplikację. Dla świętego spokoju mówią Ci, że będzie działało do końca tygodnia, po czym, gdy tylko opuścisz placówkę ciągną z Ciebie łacha. Daj żyć pracownikom i zmień telefon.