Temat: Aplikacja banku

Cześć. Jestem klientem pewnego banku oraz posiadam aplikację tego banku na telefon. Od około dwóch miesięcy aplikacja wciąż się zacina, a wręcz zawiesza cały telefon. Z telefonem wszystko ok, bank sam przyznał, że po aktualizacjach występuje problem z aplikacją dla systemu, który jest na moim telefonie. Od dwóch miesięcy zgłaszam, że są problemy i cały czas dostaję informację, że problem do końca tygodnia zostanie rozwiązany. Nie czuję się bezpiecznie trzymając pieniądze w banku, gdzie aplikacja jest tak niestabilna.. Niestety nie jest mi na rękę zmiana banku, ponieważ mam tutaj kredyt hipoteczny. Czy są jakieś przepisy na podstawie których mogę dociekać moich praw? Gdzie mogę się zgłosić z tym problemem? Rzecznik praw konsumenta? Tak naprawdę rzadko kiedy udaje mi się zalogować do aplikacji. Aby coś sprawdzić muszę korzystać z komputera, którego nie posiadam czyli tak naprawdę nie mam możliwości logowania się do banku, sprawdzenia swoich wydatków oraz tego czy nic niepokojącego na moim koncie się nie dzieje. Zależy mi jedynie na tym żeby ta aplikacja w końcu zaczęła poprawnie działać, czy jako klient tego banku mam prawo tego wymagać czy to po prostu miły dodatek?
Nie wiem naprawdę gdzie mogę się z tym udać

przecież możesz logować się z telefonu w przeglądarce, niekoniecznie w aplikacji.

Pasek wagi

staram_sie napisał(a):

przecież możesz logować się z telefonu w przeglądarce, niekoniecznie w aplikacji.

okej, ale na dłuższą metę to nie jest wygodne i nie do końca jestem pewna czy bezpieczne... Czy chcąc zapłacić blikiem, chciałoby Ci się za każdym razem logować w przeglądarce? 
Zresztą w telefonie jest to bardzo niewygodne, strona się rozjeżdża... Pytanie co mogę zrobić w kierunku tego, żeby tą aplikację naprawili. Zgłaszałam to do nich wielokrotnie. Naprawdę jest to frustrujące.

formalnie raczej nic nie możesz zrobić. Raczej w umowie zawartej nie ma obowiązku że muszą dostarczać aplikację.

Co to za bank? orientowałaś się czy inni mają też takie same problemy?

Pasek wagi

Zmieniłabym bank

staram_sie napisał(a):

formalnie raczej nic nie możesz zrobić. Raczej w umowie zawartej nie ma obowiązku że muszą dostarczać aplikację.

Co to za bank? orientowałaś się czy inni mają też takie same problemy?

Sam dostawca aplikacji potwierdza że w przypadku mojego systemu pojawiają się często problemy, a jak odinstaluję i pobieram aplikację na nowo to w sklepie google play wyskakuje komunikat: Ostatnie dane  z podobnych urządzeń wskazują, że ta aplikacja może przestać działać na Twoim urządzeniu. 

Mój telefon to też nie jakiś staroć - Samsung S8.

.Asha. napisał(a):

Zmieniłabym bank

Też o tym myślę, niestety mam tam kredyt hipoteczny i nie jest mi to na rękę ... 

Użytkownik4535693 napisał(a):

staram_sie napisał(a):

formalnie raczej nic nie możesz zrobić. Raczej w umowie zawartej nie ma obowiązku że muszą dostarczać aplikację.

Co to za bank? orientowałaś się czy inni mają też takie same problemy?

Sam dostawca aplikacji potwierdza że w przypadku mojego systemu pojawiają się często problemy, a jak odinstaluję i pobieram aplikację na nowo to w sklepie google play wyskakuje komunikat: Ostatnie dane  z podobnych urządzeń wskazują, że ta aplikacja może przestać działać na Twoim urządzeniu. 

Mój telefon to też nie jakiś staroć - Samsung S8.

no jak na tel to już powoli staroć bo 6 lat temu wyszedł. Może nie może tego udźwignać? Jaka wersję androida masz na tel?

czyli masz telefon ze standardem na rok 2017, z androidem 7 lub oczko/dwa wyższym, podczas gdy aktualnie jest już 14. 

cieżko jest mieć pretensje do banku, że dopasowuje apki do nowszych systemów, z których korzysta wiekszośc uzytkowników. Masz problem, ale nikt Ci w nim nie zawinił. 

Cyrica napisał(a):

czyli masz telefon ze standardem na rok 2017, z androidem 7 lub oczko/dwa wyższym, podczas gdy aktualnie jest już 14. 

cieżko jest mieć pretensje do banku, że dopasowuje apki do nowszych systemów, z których korzysta wiekszośc uzytkowników. Masz problem, ale nikt Ci w nim nie zawinił. 

Do maja aplikacja działała bezproblemowo, zaczęli wprowadzać jakieś nowe tła, duperele do aplikacji i zaczęły się u mnie problemy....

W sumie to nie sądziłam że mój telefon jest taki stary, ale naprawdę jest to świetny model , śmiga bez zarzutów, nie tłucze się przy upadkach, wszystkie inne aplikacje działają bardzo szybko i  poza tą jedną nie ma z nim żadnych problemów... 

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.