- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
2 sierpnia 2023, 07:34
2 sierpnia 2023, 08:21
przecież możesz logować się z telefonu w przeglądarce, niekoniecznie w aplikacji.
2 sierpnia 2023, 08:33
przecież możesz logować się z telefonu w przeglądarce, niekoniecznie w aplikacji.
okej, ale na dłuższą metę to nie jest wygodne i nie do końca jestem pewna czy bezpieczne... Czy chcąc zapłacić blikiem, chciałoby Ci się za każdym razem logować w przeglądarce?
Zresztą w telefonie jest to bardzo niewygodne, strona się rozjeżdża... Pytanie co mogę zrobić w kierunku tego, żeby tą aplikację naprawili. Zgłaszałam to do nich wielokrotnie. Naprawdę jest to frustrujące.
2 sierpnia 2023, 09:07
formalnie raczej nic nie możesz zrobić. Raczej w umowie zawartej nie ma obowiązku że muszą dostarczać aplikację.
Co to za bank? orientowałaś się czy inni mają też takie same problemy?
2 sierpnia 2023, 09:11
Zmieniłabym bank
2 sierpnia 2023, 09:21
formalnie raczej nic nie możesz zrobić. Raczej w umowie zawartej nie ma obowiązku że muszą dostarczać aplikację.
Co to za bank? orientowałaś się czy inni mają też takie same problemy?
Sam dostawca aplikacji potwierdza że w przypadku mojego systemu pojawiają się często problemy, a jak odinstaluję i pobieram aplikację na nowo to w sklepie google play wyskakuje komunikat: Ostatnie dane z podobnych urządzeń wskazują, że ta aplikacja może przestać działać na Twoim urządzeniu.
Mój telefon to też nie jakiś staroć - Samsung S8.
2 sierpnia 2023, 09:22
Zmieniłabym bank
Też o tym myślę, niestety mam tam kredyt hipoteczny i nie jest mi to na rękę ...
2 sierpnia 2023, 09:32
formalnie raczej nic nie możesz zrobić. Raczej w umowie zawartej nie ma obowiązku że muszą dostarczać aplikację.
Co to za bank? orientowałaś się czy inni mają też takie same problemy?
Sam dostawca aplikacji potwierdza że w przypadku mojego systemu pojawiają się często problemy, a jak odinstaluję i pobieram aplikację na nowo to w sklepie google play wyskakuje komunikat: Ostatnie dane z podobnych urządzeń wskazują, że ta aplikacja może przestać działać na Twoim urządzeniu.
Mój telefon to też nie jakiś staroć - Samsung S8.
no jak na tel to już powoli staroć bo 6 lat temu wyszedł. Może nie może tego udźwignać? Jaka wersję androida masz na tel?
2 sierpnia 2023, 09:36
czyli masz telefon ze standardem na rok 2017, z androidem 7 lub oczko/dwa wyższym, podczas gdy aktualnie jest już 14.
cieżko jest mieć pretensje do banku, że dopasowuje apki do nowszych systemów, z których korzysta wiekszośc uzytkowników. Masz problem, ale nikt Ci w nim nie zawinił.
2 sierpnia 2023, 09:54
czyli masz telefon ze standardem na rok 2017, z androidem 7 lub oczko/dwa wyższym, podczas gdy aktualnie jest już 14.
cieżko jest mieć pretensje do banku, że dopasowuje apki do nowszych systemów, z których korzysta wiekszośc uzytkowników. Masz problem, ale nikt Ci w nim nie zawinił.
Do maja aplikacja działała bezproblemowo, zaczęli wprowadzać jakieś nowe tła, duperele do aplikacji i zaczęły się u mnie problemy....
W sumie to nie sądziłam że mój telefon jest taki stary, ale naprawdę jest to świetny model , śmiga bez zarzutów, nie tłucze się przy upadkach, wszystkie inne aplikacje działają bardzo szybko i poza tą jedną nie ma z nim żadnych problemów...