Temat: Czy muszę mieć opakowanie od steppera przy jego reklamacji?

Czy do reklamacji steppera kupionego w decathlonie muszę mieć jego karton?

Nie mogę nigdzie znaleźć takiej informacji, a za kontakt telefoniczny zapłacę jak za zboże bo wszyscy konsultanci są zajęci.

Z góry dzięki za odpowiedź
jestem prawie pewna ,ze tak.musi byc opakowanie

tez mi się tak wydaje, do reklamacji czegokolwiek chyba trzeba miec
Pasek wagi
Sprzedawca nie ma prawa odmówić  Ci przyjęcia reklamacji z powodu braku opakowania. 
Postanowiłam jeszcze raz spróbować zadzwonić.

Dziewczęta można przynieść rzecz bez kartonu w przypadku reklamacji.
Kiedyś był bzdurny wymóg trzymania kartonów, teraz przy reklamacji nie trzeba. Jak chcesz zwrócić towar,  bo się rozmysłiłaś np. po zakupie przez internet to musi być w opakowaniu, ale do reklamacji już nie trzeba trzymać opakowań.

meryZpakamery napisał(a):

Kiedyś był bzdurny wymóg trzymania kartonów, teraz przy reklamacji nie trzeba. Jak chcesz zwrócić towar,  bo się rozmysłiłaś np. po zakupie przez internet to musi być w opakowaniu, ale do reklamacji już nie trzeba trzymać opakowań.

Też mi się tak wydaje. Reklamacja to coś innego jak zwrot. Chyba, że reklamujesz i chcesz w zamian zwrot pieniędzy a nie naprawiony sprzęt, to może wtedy jest inaczej...
Jeśli chcesz reklamować uszkodzony towar - nie jest wymagane opakowanie.
Zwrot towaru pełnowartościowego już wymaga orginalnego opakowania, ale w przypadku uszkodzonego towaru nikt Ci raczej ot tak zwrotu nie przyjmie. Jeśli reklamujesz zepsuty towar także bez opakowania możesz żądać zwrotu pieniędzy (sprzedawca wpierw zaproponuje w razie możliwości naprawę, dopiero jak ta nie będzie możliwa to wymianę / zwrot pieniędzy), ale to zazwyczaj dopiero jak towar oceni serwisant danej firmy (tu już zależy od polityki sklepu). 
Pracuję w handlu, także czasem przyjmuję reklamacje więc troszkę pojęcia mam ;P

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.