7 listopada 2013, 14:56
Czy do reklamacji steppera kupionego w decathlonie muszę mieć jego karton?
Nie mogę nigdzie znaleźć takiej informacji, a za kontakt telefoniczny zapłacę jak za zboże bo wszyscy konsultanci są zajęci.
Z góry dzięki za odpowiedź
Edytowany przez Australiaa 7 listopada 2013, 15:07
7 listopada 2013, 14:58
jestem prawie pewna ,ze tak.musi byc opakowanie
- Dołączył: 2013-11-05
- Miasto:
- Liczba postów: 725
7 listopada 2013, 15:07
tez mi się tak wydaje, do reklamacji czegokolwiek chyba trzeba miec
- Dołączył: 2008-03-20
- Miasto: Olsztyn
- Liczba postów: 7287
7 listopada 2013, 15:10
Sprzedawca nie ma prawa odmówić Ci przyjęcia reklamacji z powodu braku opakowania.
7 listopada 2013, 15:11
Postanowiłam jeszcze raz spróbować zadzwonić.
Dziewczęta można przynieść rzecz bez kartonu w przypadku reklamacji.
9 listopada 2013, 00:22
Kiedyś był bzdurny wymóg trzymania kartonów, teraz przy reklamacji nie trzeba. Jak chcesz zwrócić towar, bo się rozmysłiłaś np. po zakupie przez internet to musi być w opakowaniu, ale do reklamacji już nie trzeba trzymać opakowań.
- Dołączył: 2009-05-18
- Miasto: Rajskie Wyspy
- Liczba postów: 88231
9 listopada 2013, 01:15
meryZpakamery napisał(a):
Kiedyś był bzdurny wymóg trzymania kartonów, teraz przy reklamacji nie trzeba. Jak chcesz zwrócić towar, bo się rozmysłiłaś np. po zakupie przez internet to musi być w opakowaniu, ale do reklamacji już nie trzeba trzymać opakowań.
Też mi się tak wydaje. Reklamacja to coś innego jak zwrot. Chyba, że reklamujesz i chcesz w zamian zwrot pieniędzy a nie naprawiony sprzęt, to może wtedy jest inaczej...
9 listopada 2013, 12:40
Jeśli chcesz reklamować uszkodzony towar - nie jest wymagane opakowanie.
Zwrot towaru pełnowartościowego już wymaga orginalnego opakowania, ale w przypadku uszkodzonego towaru nikt Ci raczej ot tak zwrotu nie przyjmie. Jeśli reklamujesz zepsuty towar także bez opakowania możesz żądać zwrotu pieniędzy (sprzedawca wpierw zaproponuje w razie możliwości naprawę, dopiero jak ta nie będzie możliwa to wymianę / zwrot pieniędzy), ale to zazwyczaj dopiero jak towar oceni serwisant danej firmy (tu już zależy od polityki sklepu).
Pracuję w handlu, także czasem przyjmuję reklamacje więc troszkę pojęcia mam ;P
Edytowany przez 05e6f253e98e2730737864ea13c63e42 9 listopada 2013, 12:41