- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
10 lutego 2014, 08:56
26 marca 2014, 09:57
Może ktoś mi tu pomoże. Zakupiłam wczoraj +Program z Nową Smacznie Dopasowaną. Po dokonaniu płatności dostałam maila z prośbą o uzupełnienie potrzebnych informacji. Niestety w formularzu wystąpiły błędy (wpisałam do zrzucenia 10 kg, a na następnej w celach pokazuje mi już tylko 8kg). Ale najgorsze jest to, że po dojściu do 14 z 15 kroków, zamiast przejść do podsumowania to ankieta wraca do początku i tak w kółko (próbowałam już z 10 razy). Jak chce wejść na moje konto, to też wyświetla się znowu prośba o wypełnienie ankiety i nic się nie da zrobić.
Jestem coraz bardziej poirytowana, bo nie po to wydawałam pieniążki. Miałam już kiedyś dietę (ze 2 lata temu) i wtedy problemu nie było. Nie wiem, co mam robić. Wysłałam już wiadomość do serwisu, ale kto wie ile poczekam na odpowiedź......
Może tu ktoś pomoże....
26 marca 2014, 10:11
a na innej przeglądarce spróbuj może...
26 marca 2014, 11:12
ja tak mialam w zeszlym roku. Teraz zawsze otwieram w chrome i smiga wszystko bez problemu. Ja mam teraz tylko problem z aplikacja na telefon
26 marca 2014, 12:54
hejka, mogę dołączyć :)
ja zaczęłam smaczne dopasowanie od poniedziałku, wcześniej byłam na IgPro 3 miesiące, schudłam mało ale różnie było z tym przestrzeganiem diety. Zobaczę jak będzie na tej nowej. Widzę już różnicę, w obecnej trudniej jest wymieniać produkty pojedyncze aby samodzielnie stworzyć zestaw, są tylko gotowe dania. życzę powodzenia :)
26 marca 2014, 13:14
Witaj
26 marca 2014, 13:16
Koktajl z pietruszki (korzeń), szpinaku, imbiru, jogurtu i otrębów bleeeeee - jestem bez drugiego śniadania i 200 kcal. Dobrze, że za godzinę obiad. Szef dziś jeździ po mnie jak po łysej kobyle, biodro boli - to jest jeden z tych dni, które powinny już się skończyć.
26 marca 2014, 13:21
Co do przeglądarki... Próbowałam już na Mozilli, Internet Explorerze i Chromie i nic.
Zła jestem. Miałam wieli dylemat, czy kupić i trochę żałuję. Wiem, że jeden dzień mnie nie zbawi, ale nie za to płaciłam.
Chyba coś przekombinowali z tą Vitalią. Oby było lepiej. Ciekawe kiedy mi ktoś z serwisu odpowie???