Temat: Pomocy-zwrot towaru w hebe

Czy w haha mozna zwrócić towar? Kupiłam u nich perfum wczoraj, jest nie naruszone, w folii tak jak był. Chciałam Ci dzisiaj zwrócić, Pani w sklepie poinformowała mnie, ze mają już tak "z gory" narzucone ze zwrotów nie przyjmują.  Druga Pani mnie poinformowała, ze przed swietami nie przyjmują. Czy tak może być? Na ich stronie jest podane, ze jest 7 dni.

Popros o rozmowe z kierownikiem sklepu, niech on sie wypowie na ten temat (i pokaz im ze wedlug ich wlasnych regul masz 7 dni na oddanie towaru, moze nie wiedza :D)

Pasek wagi

Jeżeli chodzi o zakup stacjonarnie w sklepie to zwrot jest to jest kwestia dobrej woli sklepu, może ale nie musi przyjmować zwrotów.

To z ich regulaminu:

"1. Sklepy Hebe nie przyjmują zwrotów i nie dokonują wymiany towarów pełnowartościowych. Zasada ta podyktowana jest względami bezpieczeństwa i higieny oraz chęcią zapewnienia naszym Klientom produktów najwyższej jakości.

2. Wyjątek stanowią artykuły, których opakowanie nie jest naruszone, produkt nie nosi śladów użytkowania oraz jest w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu fabrycznym, zabezpieczającym produkt przed otwarciem. Artykuły te mogą zostać przyjęte w ciągu 7 dni od daty zakupu."

Czyli owszem, jest siedem dni, ale jest też kluczowe słowo "mogą", więc dalej jest to kwestia dobrej woli danego sklepu.

Ja kiedyś kupiłam perfumy i zwróciłam bez problemu - miałam paragon, opakowanie było nienaruszone. 

Pasek wagi

nie przyjmuja zwrotow. kiedys cos tam u nich kupilam, po czym jednak sie rozmyslilam. nie zdazylam nawet wyjsc ze sklepu, od razu cofnelam sie do kasy, zeby to zwrocic, ale Pani poinformowala mnie, ze nie ma takiej mozliwosci. moze to tez zalezy od osoby, na ktora sie trafi. ja trafilam na mila Pania, z ktora nie warto bylo dyskutowac. ;)

Z tego co się orientuję, to jedynie sprzedawcą, który sprzedał towar za pośrednictwem wysyłki ma obowiązek jego przyjęcia spowrotem. W momencie, kiedy kupujący miał możliwość obejrzenia towaru na miejscu w sklepie, sprzedający nie ma obowiązku przyjmować towaru bez wyraźnej przyczyny, to jedynie jego dobra wola. Oczywiście jesli towar okaże się wadliwy, sprzedający ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji.

Pasek wagi

Jesli na stronie jest napisane "mogą zostac przyjete" to idz jeszcze raz i zapytaj dlaczego akurat teraz nie moga i co swieta maja do tego. Mozesz argumentowac, ze na stronie nie napisali o nie przyjmowaniu zwrotow w okresie przedświątecznym i dlatego nie widzisz podstaw do odmowy, tym bardziej, ze nie naruszasz warunków zwrotu. Sprawa do załatwienia, pod warunkiem, ze nie trafisz na jakas su**

Pasek wagi

No wczoraj właśnie na taką su** trafiłam. Pójdę dzisiaj jeszcze raz. Dzwoniłam teraz na infolinię i Pan powiedział, że mam prawo zwrócić nienaruszony towar w ciągu 7 dni. 

MOŻE nie oznacza MUSI czy MA OBOWIĄZEK , przyjęcie zwrotu to dobra wola sprzedawcy, zwroty do 14 dni obowiązują sklepy internetowe , takie mamy przepisy. W sklepie z odzieżą premium , w którym pracuję też nie przyjmujemy zwrotów, można jedynie wymienić towar na inny o takiej samej bądź wyższej wartości.

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.