Temat: ALLEGRO

Witajcie, mam pytanie - jak mogę wyegzekwować moje pieniądze od sprzedającego  ?  Dokładniej, zamówiłam produkt na allegro, dokonałam przelewu i nie dostałam przedmiotu. Mam dowód wpłaty, najpierw jak dzwoniłam do tamtej firmy kobieta powiedziała mi,że pieniędzy nie dostali, jednak sprawdziłam to i przelew do nich doszedł . Potem dzwoniłam  - nie odbierali , napisałam do nich maila - nie dostałam   żadnej odpowiedzi. Kontakt zerowy.  Co mogę zrobić ?  Przewertowałam komentarze i w jednym negatywnym inny kupujący napisał,że był w takiej sytuacji jak ja, przesłał dowód wpłaty i miał dostać zwrot pieniędzy i nie dostał. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji  ? Od razu mówię,że nie zamówiłam przedmiotu do "byle kogo " , kontrahent ma najlepszą graficzną liczbę pkt, jest super sprzedawcą, prowadzi firmę ,więc byłam pewna,że to dobry i rzetelny kontrahent. 
radzę w tej sprawie napisać do allegro zobacz co oni powiedzą i zaradzą , później jak to nie pomoże możesz udac sie do sądu konsumenckiego porada bezpłatna z tego co wiem i powiadomić sprzedającego o twoich postępowaniach celem jego oszustwa, w mojej sytuacji taki e- mail podziała , byłam w takim sądzie konsumenckiem trafiłam na fajną babeczkę i ona mi pomogła chodziło w oim przypdku o 500 zł wiec głowa do góry bedzie dobrze
Pasek wagi
dostałam odpowiedź na  mila od Allegro :

" Dziękuję za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informuję, że Kontrahent otrzymał od serwisu Allegro wiadomość, w której został poproszony o jak najszybsze ustosunkowanie się do przedstawionego problemu. Mimo że wiadomość taka została wystosowana oficjalnie przez nasz Serwis, proszę spróbować skontaktować się z Kontrahentem raz jeszcze. Jeżeli w ciągu najbliższych 7 dni nie uda się wyjaśnić sprawy polubownie, proszę o ponowny kontakt.
Mam nadzieję, że podjęte dotychczas działania okażą się wystarczające i sprawę tę uda się rozwiązać "


sm2202  bardzo dziękuję za radę ! :)


allegro zawsze tak odpisuje.Jezeli strasznie firmy policja i sądem nic nie da idz na komisariat zgłosic i dop jak bedziesz miała pokwitowanie z policji allegor odda ci kase
Miałam taką sytuację że wydałam na towar 100 zł i ani kasy ani towaru;)
Zrobiłam inaczej.
Najpierw napisałam do nich z pytaniem co i jak.Odp[isali że już wysłali he he he.
Mineły 2 tygodnie i nic.
Więc ja inaczej.
Napisałam że mają termin 3 dni na oddanie mi kasy inaczej sprawę zgłoszę na policji.
I co?
Już na drugi dzień o 7 rano miałam kuriera,mimo że paczka była nadawana przez PP :D

Dobrze że napisąłaś do allegro.
Raz jeszcze bym do nich napisąła i powiedziała że jeśli nie dostaniesz towaru lub kasy sprawę zgłaszasz na policji.I tak też bym zrobiła.Poszła na policję.
W każdym razie z tego co wiem allegro zwraca kasę za nieuczciwego sprzedawcę.Tylko wtedy trzeba to zgłosić na policję.Kiedyś to był limit od ilu do ilu.Teraz nie wiem jak to jest,ale na pewno coś takeigo jest!

> radzę w tej sprawie napisać do allegro zobacz co
> oni powiedzą i zaradzą , później jak to nie pomoże
> możesz udac sie do sądu konsumenckiego porada
> bezpłatna z tego co wiem i powiadomić
> sprzedającego o twoich postępowaniach celem jego
> oszustwa, w mojej sytuacji taki e- mail podziała ,
> byłam w takim sądzie konsumenckiem trafiłam na
> fajną babeczkę i ona mi pomogła chodziło w oim

> przypdku o 500 zł wiec głowa do góry bedzie dobrze

 

Zgadzam się w zupełności. Poprostu postrasz ich, że jak do np. tygodnia nie otrzymasz przesyłki zgłaszasz sprawę na Policję i spotkacie się w sądzie. U mnie zawsze działa. Na razie 3 razy miałam to "szczęście", niektórzy sprzedający mają naprawdę tupet. Tak z innej beczki ostatnio zamawiałam zestaw kawowy, dość drogi  a przyszedł z jakimiś przebarwieniami. Myślałam, że hu* mnie strzeli za przeproszeniem! Oczywiście sprzedawca z miłego baranka zrobił się chamski i bezczelny. Nie miałam czasu na zabawę w odsyłanie, zresztą powiedział, że przesyłki nie przyjmie bo to nie wada bo firma taką linię wypuściła i co mi z możliwości zwrotu w ciagu 10dni? :(

 

Coraz częsciej na allegro zdarzają się oszuści niestety.

Pasek wagi
Macie rację dziewczyny ..  Przykro mi,że i Wam się zdarzają takie sytuacje.. Myślałam,że regulamin allegro działa w obie strony.. My-kupujący staramy się być rzetelni, wysyłamy szybko przelewy, piszemy wiadomości a sprzedawcy są bezkarni i mają nas w ..nosie. Jak bierze się opcję zapłaty przy odbiorze, reakcja jest od razu i kontakt ze sprzedającym również. A jeśli dokonujemy przelewu, ciężko nam potem cokolwiek zrobić.. Szkoda,że tacy kontrahenci noszą tytuł"super sprzedawcy" .. a maila już im piszę ! :)

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.