Temat: ALLEGRO

Witajcie, mam pytanie - jak mogę wyegzekwować moje pieniądze od sprzedającego  ?  Dokładniej, zamówiłam produkt na allegro, dokonałam przelewu i nie dostałam przedmiotu. Mam dowód wpłaty, najpierw jak dzwoniłam do tamtej firmy kobieta powiedziała mi,że pieniędzy nie dostali, jednak sprawdziłam to i przelew do nich doszedł . Potem dzwoniłam  - nie odbierali , napisałam do nich maila - nie dostałam   żadnej odpowiedzi. Kontakt zerowy.  Co mogę zrobić ?  Przewertowałam komentarze i w jednym negatywnym inny kupujący napisał,że był w takiej sytuacji jak ja, przesłał dowód wpłaty i miał dostać zwrot pieniędzy i nie dostał. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji  ? Od razu mówię,że nie zamówiłam przedmiotu do "byle kogo " , kontrahent ma najlepszą graficzną liczbę pkt, jest super sprzedawcą, prowadzi firmę ,więc byłam pewna,że to dobry i rzetelny kontrahent. 
tzn byłam pewna,że nie kupuję od byle kogo . ;-)
Na policje  możesz isc:)
no trzeba zgłosić sprawę do allegro :) chyba :)
najpierw zgłoś sprawę na allegro, na pewno zechcą dowodu wpłaty. Z tego co mi się obiło o uszy w takich sytuacjach allegro oddaje pieniądze - ale nie jestem akurat tego pewna.
Napisałam do allegro, zobaczę co odpiszą. Mam dowód wpłaty w razie czego, napisałam firmę, nr przedmiotu,dokładne dane firmy . bella21,z tego co przeczytałam, allegro oddaje pieniądze ale chyba tylko tym,którzy płacą opcją: "płacę z allegro ", ale może się mylę. Nie mniej nie zostawię tak tego, nie poddam się. Regulamin nie dotyczy tylko kupujących ale i sprzedających . I Wy nie odpuszczajcie w takich sprawach ! :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. waleczna18stka, raczej na policji wyśmialiby mnie,wyśmiewają i bagatelizują często zaginięcia i wiele ważniejszych spraw to co ich może obchodzić moje allegro  :-)
allegro raczej w coś takiego nie ingeruje... może sprawdź jeszcze raz czy pieniądze zostały wysłane na prawidłowe dane... czy rzeczywiście "wyszły" z Twojego konta...

Jeżeli tak... to napisz @ jakiegoś konkretnego.. z jakiego konta został wykonany przelew, jaki temat, dzień...

a jak się nie uda... to negatyw i możesz bawić się policją ;]
poza tym po 1 telefonie, nie odebrali kolejnego i nie odpisali na @ może przesyłka jest już wysłana ? w trakcie tego zamieszania ? :)
wszystkie dane są prawidłowe z tymi,które dostałam na maila i które są na stronie kontrahenta . Na wiadomości i telefony sprzedający nie odpowiada, kontakt równy zeru negatyw wystawiłam, myślicie ,że faktycznie iść na policję .....  ?
Oni na nic nie reagują,kontakt jest jednostronny . przelewu dokonałam 10tego bieżącego miesiąca,zadzwoniłam do nich po dwóch tygodniach , powiedzieli mi,że nie dostali przelewu. Po dwóch tygodniach?!

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.