- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
14 maja 2014, 19:16
kupiłam przed chwilą w Lidlu arbuza - Całego, nieprzekrojonego. Rozkroiłam go w domu - cały zepsuty, nie da się go zjeść. Grzebnęłam w nim raz łyżką (rozkrojony na pół) żeby spróbować, no ale nie da się, jest totalnie zepsuty. Mogę wrócić i go reklamować? Zapłaciłam 12 zł, a nie da się go ruszyć...
14 maja 2014, 19:19
Jesli masz paragon to jak najbardziej! Kupiłaś stary, nieświezy towar, więc nalezy ci się zwrot pieniędzy.
14 maja 2014, 19:21
mam paragon mam, w takim razie lecę do sklepu ;)
14 maja 2014, 19:39
nie chciałoby mi się go znowu dźwigać
14 maja 2014, 19:53
nie chciałoby mi się go znowu dźwigać
A jednak opłacało się... 12zł znowu w kieszeni
14 maja 2014, 20:18
A jednak opłacało się... 12zł znowu w kieszeninie chciałoby mi się go znowu dźwigać
No i fajnie.
14 maja 2014, 20:53
super