Temat: zepsuty arbuz - zwrot

kupiłam przed chwilą w Lidlu arbuza - Całego, nieprzekrojonego. Rozkroiłam go w domu - cały zepsuty, nie da się go zjeść. Grzebnęłam w nim raz łyżką (rozkrojony na pół) żeby spróbować, no ale nie da się, jest totalnie zepsuty. Mogę wrócić i go reklamować? Zapłaciłam 12 zł, a nie da się go ruszyć...

Jesli masz paragon to jak najbardziej! Kupiłaś stary, nieświezy towar, więc nalezy ci się zwrot pieniędzy. 

mam paragon mam, w takim razie lecę do sklepu ;)

reklamuj 

Pasek wagi

nie chciałoby mi się go znowu dźwigać

izabela19681 napisał(a):

nie chciałoby mi się go znowu dźwigać

A jednak opłacało się... 12zł znowu w kieszeni

alamamba napisał(a):

izabela19681 napisał(a):

nie chciałoby mi się go znowu dźwigać
A jednak opłacało się... 12zł znowu w kieszeni

No i fajnie.

Pasek wagi

super

fajnie :) trzeba dbac o swoje prawa :D na drugi koniec miasta by mi sie nie chcialo jechac, ale jesli nmialas blisko to bardzo fajnie.

Pasek wagi

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.