- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
8 maja 2014, 23:05
Witajcie, kupiłam ostatnio trampki na zalando, wszystko super, ale pochodziłam w nich kilka godzin i są za małe, pięta boli, ale nie do krwi. Postanowiłam oddać i kupić większe. Buty umyłam i chciałam spakować, ale rowki na podeszwie się trochę zatarły. Buty są za małe i w nich nie schodzę, online nie chcę ich sprzedać. Zastanawiam się czy zrobić zwrot i w powodzie podać, że za małe, czy powołać się na wadliwy artykuł i napisać o "uszkodzonej" podeszwie? W tej chwili wybrałam spóźnioną dostawę. Oni naprawdę tak dokładnie sprawdzą ten towar ze zwrotu?
* Nie chcę nikogo oszukać tylko kupić większy rozmiar, na początku wydawał mi się ten dobry, ale dawno nie chodziłam w trampkach/adidasach, a baletki to co innego. Buty nie śmierdzą, są umyte dla pewności. :)
Edytowany przez jaCie 8 maja 2014, 23:06
27 kwietnia 2016, 11:09
Zwracałam 2 razy buty (uciskały, bo ja mam wysokie podbicie) i nigdy nie było żadnych problemów. Moim zdaniem Zalando to jeden z lepszych sklepów, to samo twierdzi cała masa ludzi. Niestety, czasami najlepszym zdarza się jakaś gafa, np. przysłanie zaciągniętego swetra.