- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
25 czerwca 2013, 23:52
Dziewczyny, mam pytanko:D Może troche dziwne ale cóż, trudno Prowadzicie jakieś swoje zeszyty z przepisami? Macie jakiś notatnik/zeszyt gdzie zapisujecie jakieś wyczajone przepisy na coraz to nowe smakowitości?
Ja właśnie planuje coś takiego założyć, bo jest tyle przepisów które chciałabym wypróbować, codziennie jak przeglądam jakieś blogi kulinarne to coś wpadnie mi w oko i właśnie wtedy wypadałoby taki przepis gdzieś sobie zapisać;) a jednak jestem zwolenniczką kartek niż ekarnau monitora- bo przecież mogłabym przepis zapisać na kompie....Tylko że właśnie! Niby to tak prosto brzmi "zeszyt z przepisami", ale ja jestem zakichaną perfekcjonistką, idealistką no i dla mnie to jest problem- jak zorganizowac taki zeszyt żeby wszystko wyglądało estetycznie no i żeby było funkcjonalne? Nie wiem, mam pisać przepisy jak leci, czyli np. znajde fajny przepis na omlet to zapisuje, a na następnej stronie mam jakiś przepis na ciasto, na nast. przepis na zapiekankę itd.- i np. na ostatniej stronie zrobić "spis treści" i uzupełniać go na bieząco? Czy może od razu podzielić zeszyt na kilka części po 20stron, i w jednej części zapisywać ciasta, w kolejnej dania obiadowe itd., itd. tylko tutaj jest obawa że szybko zapiszę te 20 stron np. przeznaczone na ciasta, i nie będe miała miejsca, a kartki na dania obiadowe będą puste:D Albo może kupić segregator i właśnie tak jak wyzej, podzielić na kilka części i odpowiedni przepis wrzucać w odpowiedni "sektor"- tylko że tutaj to już są większe koszty, no bo segregator, koszulki,ewentualnie jakieś ładne kartki.
Wiem śmieszny problem no ale jednak:D Więc jak to u Was wygląda? Macie takie zeszyty? Jak zorganizowane? No i co byście mi poradziły?
26 czerwca 2013, 00:32
26 czerwca 2013, 01:17
26 czerwca 2013, 08:24
26 czerwca 2013, 19:40