Temat: DPD omijajcie szerokim łukiem!!!!!!

wybaczcie tą kopię wpisu z pamiętnika, ale doszłam do wniosku, że szersza vitalijska społeczność ma prawo wiedzieć ;) a poza tym odpada jedna pozycja, jak ktoś waha się, którą firmę kurierską wybrać...

Najgorsza firma kurierska z jaką miałam nieprzyjemność się zetknąć. 
Wczoraj nie było mnie w domu fakt - czekałam na telefon od kuriera, żeby go odesłać pod adres kumpla. Dopiero ze strony internetowej dowiedziałam się, że kurier był, ale nikogo nie zastał. Dostałam sms'a, oczywiście z automatu, żebym zadzwoniła i się umówiła na inny termin. Zadzwoniłam i umówiłam się na dzisiaj mdz 12 a 16. obudziłam się w miarę wcześnie to mnie uratowało! a przynajmniej mam taką gorącą nadzieję, bo dotarcie przesyłki nadal stoi pod wielkim znakiem zapytania... zajrzałam na stronę ze statusem przesyłki i przecieram oczy ze zdumienia!


z kim, ja się pytam, z kim ten późniejszy termin był umówiony????
Złapałam za telefon i dzwonię na infolinię. Wyjaśniłam babce o co chodzi i co się okazało?????
otóż moi drodzy! ja wysłałam maila z prośbą o przełożenie terminu na jutro... JA WYSŁAŁAM MAILA...  to chyba powinnam o tym wiedzieć! Pojęcie ludzkie przechodzi... :/ szlag mnie trafił jasny i przeczysty. Coś takiego mi się jeszcze nie zdarzyło.

Czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń... :/
kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta
więc nie masz prawa od niego wymagać kontaktu

to że niektórzy kurierzy dzwonią ( siódemka, ups), to jedynie zwyczaj i chęć wyrobienia "wysokiej skuteczności"
DPD tnie koszty i nie wyposaża kurierów w telefony



Przesadzasz i panukujesz bez potrzeby.Ja akurat często z DPD korzystam i jestem bardzo zadowolona. Nie polecam za to K-EX-u.
Ja tam nie zamierzam generalizować, że absolutnie cała firma DPD jest zła, natomiast fakt jest taki,. że raz miałam z nimi nieprzyjemne przejścia. Umówiłam się z kurierem na odbiór paczki danego dnia o danej godzinie. Nie przyjechał. Później patrzę na ich stronę i tam jest napisane "nieudana próba doręczenia". Umówiłam się na inny dzień. Znowu to samo. Za trzecim razem dopiero kurier się zjawił w umówiony dzień, oczywiście twierdząc, że wcześniej był 2 razy i nikogo nie było, co jest totalną bzdurą....
edit. żeby nie było- to była jedna jedyna taka sytuacja na kilkadziesiąt, kiedy bylam z nich zadowolona, więc dlatego nie twierdzę, że cała ta firma jest do pupy:)
ja dostałam wczoraj esemesa ,że otrzymam dzisiaj paczkę a do teraz jej nie mam . Pierwszy błąd tej firmy w moim przypadku,ale to chyba przez pogodę
Pasek wagi
ja miałam różne przejścia z różnymi firmami kurierskimi :) także żadnej nie mogę polecić w 100%, ale podoba mi się że UPS dzwoni :)
Pasek wagi
a ja nie polecam siodemki. zamowilam namiot na allegro na wyjazd, kurier mial przyjsc dzien przed wyjazdem. dzwonilam pytalam sie czy bedzie - odpowiedzieli ze na 100 % bedzie. przez caly dzien moi rodzice byli w domu, zadzwonilam do firmy kurierskiej o 19 czy w koncu pojawi sie kurier - na co pani mi odpowiedziala ze byl ale nikogo w domu nie zastal... oczywiscie to bylo oszustwo! namiot nie doszedl na czas, musialam w ostatniej chwili pozyczac inny. NIE POLECAM!
A ja się z tym NIE ZGADZAM! 
Bardzo często miałam dostarczane paczki przez DPD i co? 
ZAZWYCZAJ kurier dzwonił czy jestem w domu i o której może być. Czasem sama z siebie, wiedząc że powinien być w danym dniu, rano wysyłałam mu sms-a, bo wiedziałam, że potem nie będę w stanie rozmawiać. 
Kiedyś nie było mnie w domu od 4.30 do 23, bez problemu podrzucił paczkę do pracy.
To, że JEDEN pracownik jest kiepski nie znaczy, że cała firma jest zła. No chyba, że ja akurat trafiłam na tego jedynego porządnego, ale wątpię. 
Pasek wagi
a co dzwonienia jeszcze - to nie jest ich obowiązek, powiem wiecej - dzwonią na swój koszt.
Mam kolegę kuriera DHLa. Mówi, że dziennie ma do dostarczenia ok. 60 przesyłek, to znaczy że aby się umawiać z klientami, dziennie musiałby na swój koszt zadzwonić 60 razy... trochę drogo no nie?
Pasek wagi
Takie przypadki zdarzają się WSZĘDZIE - na poczcie, w UPS, DPD, Siódemce itd.
Ja współpracuję (właściwie moja mama) z DPD i nigdy nie było żadnego problemu.

Pasek wagi
Kurier DPD nie ma obowiązku dzwonić do klienta, wiem, bo moja firma z DPD współpracuję i za każdym razem to mówię klientom. Oni nie dzwonią - Ty musisz zadzwonić.
Pasek wagi

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.