Temat: Zwrot rzeczy z przeceny w ZARZE

Hej dziewczyny, orientujecie się może, czy Zara przyjmuje zwroty ubrań które zakupiłam na przecenie?

kupiłam w sklepie, na paragonie niby jest, że mam na to 30 dni, ale o towarze przecenionym nic nie jest napisane :(
Wiec skoro pisze ze 30 dni i sklep sobie tak ustalił to idz i sie dowiesz.Bo nie wiadomo jak potraktuja towar przeceniony czy pojda na reke i przyjma czy zasłonia sie ustawa .powodzenia
dzięki spróbuje, bo mam dwie takie same katany :|....

serekwiejskilight napisał(a):

kupiłam w sklepie, na paragonie niby jest, że mam na to 30 dni, ale o towarze przecenionym nic nie jest napisane :(
Jeśli na paragonie nie ma mowy - oprócz przeceny- to wal śmiało!

passoasecret napisał(a):

sanjanka napisał(a):

zalezy dlaczego przecenione jak ma jakas mała wade(dlatego przecenili) to nie zwrocisz
co za bzdury... zajmuję się prawem konsumenckim jeżeli się zmieścisz w czasie 10 dni od zakupu mają OBOWIĄZEK przyjąć nawet jeśli rzecz była noszona. Jeśli odmówią, udaj sie do rzecznika praw konsumenta jak zapłacą karę finansową to zaczną konsumentów traktować jak należy.
ja tez się tym zajmuje i 10 dni obowiazuje tylko przy sprzedaży internetowej. W zwykłym sklepie gdy widzisz co kupujesz zwrot jest tylko dobrą wolą sprzedawcy .... 

jagoa napisał(a):

passoasecret napisał(a):

sanjanka napisał(a):

zalezy dlaczego przecenione jak ma jakas mała wade(dlatego przecenili) to nie zwrocisz
co za bzdury... zajmuję się prawem konsumenckim jeżeli się zmieścisz w czasie 10 dni od zakupu mają OBOWIĄZEK przyjąć nawet jeśli rzecz była noszona. Jeśli odmówią, udaj sie do rzecznika praw konsumenta jak zapłacą karę finansową to zaczną konsumentów traktować jak należy.
ja tez się tym zajmuje i 10 dni obowiazuje tylko przy sprzedaży internetowej. W zwykłym sklepie gdy widzisz co kupujesz zwrot jest tylko dobrą wolą sprzedawcy .... 

Zgadzam się, ale nie z tym,że przyjęcie towaru jest wolą sprzedawcy, bo jest niby właściciela sklepu. Ale i tu rodzi się kwestia - prawo właściciela, który sobie wymyśla, że ma np. 17 dni na zwrot i prawo ustawy, że jest 30 dni. I na towar w normalnej cenie i na przeceniony jest 30 dni na zwrot.
Owszem przyjęcie zwrotu towaru bez wad jest wolą sprzedawcy. 10 dni obowiązuje w przypadku sprzedaży " na odległość" czyli np. przez internet, w sprzedaży wysyłkowej z katalogów itp. Kiedyś obowiązywały przepisy nakazujące przyjęcie zwrotu- teraz nie. A co do rozmiaru- należy mierzyć przed zakupem a chybiony prezent- to problem. Dlatego istnieje możliwość wykupienia bonu podarunkowego a obdarowany sam sobie wybierze rzecz.

roksana1971 napisał(a):

Owszem przyjęcie zwrotu towaru bez wad jest wolą sprzedawcy. 10 dni obowiązuje w przypadku sprzedaży " na odległość" czyli np. przez internet, w sprzedaży wysyłkowej z katalogów itp. Kiedyś obowiązywały przepisy nakazujące przyjęcie zwrotu- teraz nie. A co do rozmiaru- należy mierzyć przed zakupem a chybiony prezent- to problem. Dlatego istnieje możliwość wykupienia bonu podarunkowego a obdarowany sam sobie wybierze rzecz.
Podaj te przepisy. To bzdura.
po co istniałoby prawo konsumenckie, zastanów się co piszesz.
Znajdz strone uokik i poczytaj :-)

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.