- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
16 sierpnia 2012, 22:00
16 sierpnia 2012, 22:34
16 sierpnia 2012, 22:34
Edytowany przez ba1fde8c24e9091199244125786a52f0 16 sierpnia 2012, 22:37
16 sierpnia 2012, 22:39
kupiłam w sklepie, na paragonie niby jest, że mam na to 30 dni, ale o towarze przecenionym nic nie jest napisane :(
16 sierpnia 2012, 22:43
co za bzdury... zajmuję się prawem konsumenckim jeżeli się zmieścisz w czasie 10 dni od zakupu mają OBOWIĄZEK przyjąć nawet jeśli rzecz była noszona. Jeśli odmówią, udaj sie do rzecznika praw konsumenta jak zapłacą karę finansową to zaczną konsumentów traktować jak należy.zalezy dlaczego przecenione jak ma jakas mała wade(dlatego przecenili) to nie zwrocisz
16 sierpnia 2012, 22:53
ja tez się tym zajmuje i 10 dni obowiazuje tylko przy sprzedaży internetowej. W zwykłym sklepie gdy widzisz co kupujesz zwrot jest tylko dobrą wolą sprzedawcy ....co za bzdury... zajmuję się prawem konsumenckim jeżeli się zmieścisz w czasie 10 dni od zakupu mają OBOWIĄZEK przyjąć nawet jeśli rzecz była noszona. Jeśli odmówią, udaj sie do rzecznika praw konsumenta jak zapłacą karę finansową to zaczną konsumentów traktować jak należy.zalezy dlaczego przecenione jak ma jakas mała wade(dlatego przecenili) to nie zwrocisz
Edytowany przez wavin 16 sierpnia 2012, 22:53
16 sierpnia 2012, 23:01
16 sierpnia 2012, 23:07
Owszem przyjęcie zwrotu towaru bez wad jest wolą sprzedawcy. 10 dni obowiązuje w przypadku sprzedaży " na odległość" czyli np. przez internet, w sprzedaży wysyłkowej z katalogów itp. Kiedyś obowiązywały przepisy nakazujące przyjęcie zwrotu- teraz nie. A co do rozmiaru- należy mierzyć przed zakupem a chybiony prezent- to problem. Dlatego istnieje możliwość wykupienia bonu podarunkowego a obdarowany sam sobie wybierze rzecz.
16 sierpnia 2012, 23:16