- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
3 sierpnia 2012, 13:35
3 sierpnia 2012, 14:13
zadzwoń pod *400, oni chyba mają najlepsze oferty.
3 sierpnia 2012, 14:17
3 sierpnia 2012, 14:17
Edytowany przez daisy.lilla 3 sierpnia 2012, 14:21
3 sierpnia 2012, 14:25
jesli chcesz mieć naprawde super oferte (duza ilość minut i fajny telefon za przystępna cene) to zacznij "grymasić" podczas takiej rozmowy z konsultantem, jeśli nie będzie mógł Ci nic więcej już zaproponować to powiedz że bedziesz się przenosić do innego operatora, wtedy on/ona przełaczy Cię do tak zwanego działu utrzymania klienta - tam już będą proponować Ci lepsze oferty :) wiem, bo sama pracuję w branży komunikacyjnej tylko u innego operatora :) edit: jeszcze jedno , zazwyczaj dział obsługi klienta nie może zaoferować czegoś lepszego niż dział utrzymania klienta , także bądźcie wyrozumiali kiedy rozmawiacie z działem obsługi klienta :) my zbyt wiele nie możemy(a rozmowy nie należą czasami do najprzyjemniejszych), ale chetnie przełączamy na prośby klientów do wyżej wymienionego działu :)