Temat: przedłużanie umowy orange

Słyszalam coś takiego, że jeśli kończy się umowa (abonament) i chce się ją przedłużyć, to podczas rozmowy z konsultantem można przeprowadzić tak rozmowe, że zaoferują inny telefon niż jest w ofercie (oczywiście lepszy za niedużą kase). Jest to prawda? Kończy mi się umowa i telefony z oferty to jedna wielka tragedia a ceny z kosmosu :|
Czy znacie takie triki żeby zaproponowano mi lepszy telefon? albo czy wiecie cokolwiek o takiej sytuacji ?:)

rudaryfka napisał(a):

zadzwoń pod *400, oni chyba mają najlepsze oferty.


no właśnie, a jeszcze pytanie. mam czekać aż sami zaczną do mnie dzwonić czy sama mam zadzwonić?
Powiedz ze chce rozwiazac umowe, beda sie przescigali w ofertach :-)
jesli chcesz mieć naprawde super oferte (duza ilość minut i fajny telefon za przystępna cene) to zacznij "grymasić" podczas takiej rozmowy z konsultantem, jeśli nie będzie mógł Ci nic więcej już zaproponować to powiedz że bedziesz się przenosić do innego operatora, wtedy on/ona przełaczy Cię do tak zwanego działu utrzymania klienta - tam już będą proponować Ci lepsze oferty :) wiem, bo sama pracuję w branży komunikacyjnej tylko u innego operatora :)

edit: jeszcze jedno , zazwyczaj dział obsługi klienta nie może zaoferować czegoś lepszego niż dział utrzymania klienta , także bądźcie wyrozumiali kiedy rozmawiacie z działem obsługi klienta :) my zbyt wiele nie możemy(a rozmowy nie należą czasami do najprzyjemniejszych), ale chetnie przełączamy na prośby klientów do wyżej wymienionego działu :)

daisy.lilla napisał(a):

jesli chcesz mieć naprawde super oferte (duza ilość minut i fajny telefon za przystępna cene) to zacznij "grymasić" podczas takiej rozmowy z konsultantem, jeśli nie będzie mógł Ci nic więcej już zaproponować to powiedz że bedziesz się przenosić do innego operatora, wtedy on/ona przełaczy Cię do tak zwanego działu utrzymania klienta - tam już będą proponować Ci lepsze oferty :) wiem, bo sama pracuję w branży komunikacyjnej tylko u innego operatora :) edit: jeszcze jedno , zazwyczaj dział obsługi klienta nie może zaoferować czegoś lepszego niż dział utrzymania klienta , także bądźcie wyrozumiali kiedy rozmawiacie z działem obsługi klienta :) my zbyt wiele nie możemy(a rozmowy nie należą czasami do najprzyjemniejszych), ale chetnie przełączamy na prośby klientów do wyżej wymienionego działu :)


ok, dzięki bardzo!!! ;-)

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.