3 sierpnia 2012, 13:35
Słyszalam coś takiego, że jeśli kończy się umowa (abonament) i chce się ją przedłużyć, to podczas rozmowy z konsultantem można przeprowadzić tak rozmowe, że zaoferują inny telefon niż jest w ofercie (oczywiście lepszy za niedużą kase). Jest to prawda? Kończy mi się umowa i telefony z oferty to jedna wielka tragedia a ceny z kosmosu :|
Czy znacie takie triki żeby zaproponowano mi lepszy telefon? albo czy wiecie cokolwiek o takiej sytuacji ?:)
3 sierpnia 2012, 13:38
to zależy, ile czasu Ci zostało do końca
jak więcej jak 1 miesiąc i zdążysz wypowiedzieć przed przedłużeniem umowy, to masz szansę ( sprawdź tylko jak ma orange : miesiąc czy trzy) wyrwać lepszy sprzęt
jak do końca zostało Ci mniej czasu, to i tak jesteś już niejako skazana na ich warunki i możesz co najwyżej umowę wypowiedzieć i przenieść numer.
Ale to na nich zawsze działa jak zimny prysznic :)
Edytowany przez agataq 3 sierpnia 2012, 13:39
3 sierpnia 2012, 13:41
agataq napisał(a):
to zależy, ile czasu Ci zostało do końcajak więcej jak 1 miesiąc i zdążysz wypowiedzieć przed przedłużeniem umowy, to masz szansę ( sprawdź tylko jak ma orange : miesiąc czy trzy) wyrwać lepszy sprzętjak do końca zostało Ci mniej czasu, to i tak jesteś już niejako skazana na ich warunki i możesz co najwyżej umowę wypowiedzieć i przenieść numer.Ale to na nich zawsze działa jak zimny prysznic :)
zawsze jak sprawdzałam ile mi zostało, to miałam informacje, że do 31 sierpnia, a teraz nagle już mogę normalnie przedłużyć abonament...;/
- Dołączył: 2007-07-09
- Miasto: Wrocław
- Liczba postów: 4855
3 sierpnia 2012, 13:44
A co to za triki ? :D Przecież jak przedlużasz umowę to konsultant tak naprawdę sam powinien Ci zaproponować coś korzystnego :)
edit: trzy miesiące (a raczej fachowo mówiąc 90 dni ) przed końcem umowy możesz przenieść numer, czy też kombinować z przedłużeniami etc
Edytowany przez werka1468 3 sierpnia 2012, 13:47
3 sierpnia 2012, 13:47
Powiedz, że Ci nie pasują telefony które Ci proponuje i chcesz cos fajniejszego, bo inaczej pójdziesz sobie do konkurencji bo proponują fajniejsze telefonu i już :-)
3 sierpnia 2012, 13:48
werka1468 napisał(a):
A co to za triki ? :D Przecież jak przedlużasz umowę to konsultant tak naprawdę sam powinien Ci zaproponować coś korzystnego :) edit: dwa miesiące przed końcem umowy możesz przenieść numer, czy też kombinować z przedłużeniami etc
nie wiem własnie. Wiem, że moj kolega kiedyś ich tak zbajerował, że dostał sony xperia p za grosze, niestety już z tym kolega nie rozmawiam, wiec on mi nie moze pomoc :(
- Dołączył: 2010-12-01
- Miasto: Legionowo
- Liczba postów: 4421
3 sierpnia 2012, 13:58
to prawda, konsultant zawsze proponuje minimum - najgorszy telefon i najgorsze opcje jeśli chodzi o rozmowy, smsy, internet
przecież oni też muszą zarobić
trzeba po prostu negocjować, zrzędzić i marudzić, i do końca nie być pewnym, czy się pozostanie w orange czy zmieni operatora(przecież teraz jest duża konkurencja), jak chcesz jakiś konkretny model tel i do tego jeszcze korzystne ceny połączeń itd to nie dawaj za wygraną, oni są w stanie zaoferować o wiele więcej niż nam się wydaje(oby tylko zatrzymać klienta)
- Dołączył: 2007-07-09
- Miasto: Wrocław
- Liczba postów: 4855
3 sierpnia 2012, 14:03
olgafigmat napisał(a):
to prawda, konsultant zawsze proponuje minimum - najgorszy telefon i najgorsze opcje jeśli chodzi o rozmowy, smsy, internetprzecież oni też muszą zarobićtrzeba po prostu negocjować, zrzędzić i marudzić, i do końca nie być pewnym, czy się pozostanie w orange czy zmieni operatora(przecież teraz jest duża konkurencja), jak chcesz jakiś konkretny model tel i do tego jeszcze korzystne ceny połączeń itd to nie dawaj za wygraną, oni są w stanie zaoferować o wiele więcej niż nam się wydaje(oby tylko zatrzymać klienta)
To nie do końca tak wygląda. Jeżeli konsultant proponuje najgorszy telefon to znaczy, że tych właśnie modeli jest najwięcej na stanie, a więc trzeba się ich pozbyć ;) I tu wcale nie chodzi o wyższe wynagrodzenie dla konsultanta.
Jeżeli chodzi o lepsze modele, to często wiąże się to z zamawianiem wybranego modelu, co często jest ryzykowne i nieopłacalne, bo nie rzadko zdarza się, że klient po prostu rezygnuje, a ten telefon niestety pozostaje w magazynie i ciężko jest się go pozbyć, bo np, za drogi.
Po prostu musisz powiedzieć konsultantowi czego oczekujesz, najlepiej mówić wprost "chcę to i to, a jak nie to do widzenia " :) To naprawdę działa.
- Dołączył: 2009-11-03
- Miasto: Kraków
- Liczba postów: 3696
3 sierpnia 2012, 14:04
Spróbuj telefonicznie przez dział obsługi klienta. Zasugeruj, że zastanawiasz się nad przejściem do konkurencji między innymi dlatego, że żaden z telefonów w aktualnej ofercie Orange nie odpowiada Ci. Zastanów się wcześniej jaki telefon ewentualnie byś chciała bo konsultant pewnie zapyta :)
- Dołączył: 2012-03-22
- Miasto: Helsinki
- Liczba postów: 667
3 sierpnia 2012, 14:11
zadzwoń pod *400, oni chyba mają najlepsze oferty.