- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
9 lipca 2012, 17:26
14 grudnia 2023, 22:18
Może jednak szef placówki powinien uwzględnić, że godziny otwarcia mówią, że sklep jest OTWARTY dla klientów i nie jest to równoznaczne z godziną wyjścia z pracy personelu. Po prostu powinno być jak najbardziej opłacone pół godziny( lub godzina gdy obowiązków zamknięcia jest więcej), aby uwzględnić, późno przybyłych klientów i obowiązki związane z zakończeniem dnia. Jedna z pań napisała, że przy szefowej nie ma wyganiania i popędzania, ciekawe dlaczego? Warto oczywiście zawalczyć o zapłatę za rzeczone pół godziny( bądź godzinę)