- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
13 grudnia 2011, 16:50
2 tygodnie temu oddałam do reklamacji buty - powodem było odklejenie się podeszw w obu butach po 2 tygodniach użytkowania. Właśnie otrzymałam telefon ze sklepu ,że reklamacja została rozpatrzona negatywnie i mogę odebrać buty. Czy mogę coś jeszcze zrobić?
13 grudnia 2011, 16:58
a co podali za powód negatywnej odpowiedzi - poproś ich o uzasadnienie i najlepiej na piśmie bo zwrócisz się do obrońcy praw konsumenta
Edytowany przez aneta19861704 13 grudnia 2011, 17:00
13 grudnia 2011, 17:00
przez telefon mi nie powiedzieli, tylko, że mam "przyjść odebrac buty i się z tym zapoznać"
Jestem wściekła, bo buty ewidentnie rozleciały się nie z mojej winy tylko dlatego, że były niesolidnie zrobione ;/
13 grudnia 2011, 17:00
13 grudnia 2011, 17:02
13 grudnia 2011, 17:08
Chyba jakieś jaja sobie robią z Ciebie!
Ja bym nie odpuściła.
Miałam 8 lat temu pdobną sytuację.
Nie dość,że podeszwa się odkleiła, to musiałam 2 tyg. w śniegu i plusze zasuwać w adidasach....................... Ehh..
Najpierw kazali poszukać sobie innych butów w innych ich sklepach...A jak stwierdziłam,że nic mi się nie podoba,to dopiero oddali pieniądze.
Kupuj w CCC tam zawsze oddają,nawet jak Ci się nie zepsuje,a odwidzi but.
13 grudnia 2011, 17:09
weź pisemne uzasadnienie i z nim udaj się do Rzecznika
Konsumenta
chodzi o to uzasadnienie ze sklepu,tak?
13 grudnia 2011, 17:10
FammeFatale22 - oczywiście,że nie odpuszczę. Pewnie myślą, że mnie tym splawią.
Masz rację - będę kupować w CCC albo Deichmannie bo tam nie robia problemów
13 grudnia 2011, 17:12
13 grudnia 2011, 17:12