- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
28 lutego 2024, 20:30
Czy reklamował ktoś cos na ebuwie?
Mam buty syna z Lasockiego, które nie dość ze się rozklejają przy zamku to jeszcze ten zamek nie trzyma i ciagle się rozsuwa.
Czy wasza reklamacja została pozytywnie i w miarę szybko rozpatrzona, czy robili problemy?
29 lutego 2024, 09:10
Ja nie miałam reklamacji używanego obuwia, tylko obuwia, które przyszło w złym stanie (zamówienie online). Baaaardzo ciężko złożyć reklamacje. Na początku kilka razy próbowałam przez ich bota - brak odpowiedzi przez 2 tygodnie. Potem znalazłam mail do nich - też nikt mi nie odpisał. Dopiero jak napisałam im negatywne komentarze z opisem sytuacji na każdej możliwej stornie, to ktoś się ze mną skontaktował. Nigdy więcej już nie kupię od nich nic online. Może stacjonarnie lepiej to wygląda.
29 lutego 2024, 09:44
Reklamowałam Conversy. Po kilku dniach użytkowania odkleiła się guma. Nie uznali, bo stwierdzili, że były używane niezgodnie z przeznaczeniem lol.
29 lutego 2024, 09:51
Polecam kupować obuwie przez Zalando (Ich magazyn). Wszystkie reklamację zostają uznane od razu.
29 lutego 2024, 10:26
Dobrze że mówicie. Ja często kupuje na eobuwiach bo jest duży wybór, cenowo spoko i zwroty bez problemu w razie czego, ale nigdy nic nie musiałam reklamować. Dobrze wiedzieć. M.in z powodu nie uznawania reklamacji dla zasady, przestałam kupować buty w CCC bo tam też nie ma praktycznie opcji. Wiecznie wmawiają że się źle użytkowało choć nie wiem jak można źle użytkować buty w których się po prostu chodzi.
29 lutego 2024, 10:27
A ja z kolei dwukrotnie reklamowałam buty, za pierwszym razem sneakersy, w których zrobiła się dziura między podeszwą buta a wierzchnią warstwą, reklamację składałam stacjonarnie i bez problemu uznali, oddali mi pieniądze. Za drugim razem reklamowałam sandały męża, tam wkładka się odkleiła i też została uznana i zwrot pieniędzy. Także ja mam akurat bardzo dobre doświadczenia. W obu wypadkach były to buty używane.
29 lutego 2024, 10:28
A ja z kolei dwukrotnie reklamowałam buty, za pierwszym razem sneakersy, w których zrobiła się dziura między podeszwą buta a wierzchnią warstwą, reklamację składałam stacjonarnie i bez problemu uznali, oddali mi pieniądze. Za drugim razem reklamowałam sandały męża, tam wkładka się odkleiła i też została uznana i zwrot pieniędzy. Także ja mam akurat bardzo dobre doświadczenia. W obu wypadkach były to buty używane.
O widzisz. Więc warto spróbować. Jak widać różnie bywa.
29 lutego 2024, 10:47
Ja nie miałam reklamacji używanego obuwia, tylko obuwia, które przyszło w złym stanie (zamówienie online). Baaaardzo ciężko złożyć reklamacje. Na początku kilka razy próbowałam przez ich bota - brak odpowiedzi przez 2 tygodnie. Potem znalazłam mail do nich - też nikt mi nie odpisał. Dopiero jak napisałam im negatywne komentarze z opisem sytuacji na każdej możliwej stornie, to ktoś się ze mną skontaktował. Nigdy więcej już nie kupię od nich nic online. Może stacjonarnie lepiej to wygląda.
Ale w takiej sytuacji wystarczy odesłać takie obuwie i wydaje mi się też, że można przy odsyłaniu w tym formularzu, który dostarczają razem z przesyłką, zaznaczyć powód. No i jak kupujesz online to stacjonarnie też przecież można reklamować. W Gdańsku jest ich sklep.