Temat: Reklamacje eobuwie

Czy reklamował ktoś cos na ebuwie?

Mam buty syna z Lasockiego, które nie dość ze się rozklejają przy zamku to jeszcze ten zamek nie trzyma i ciagle się rozsuwa. 
Czy wasza reklamacja została pozytywnie i w miarę szybko rozpatrzona, czy robili problemy?

Podłączam się do pytania ponieważ planuję właśnie zamówić tam buty.

Ja nie miałam reklamacji używanego obuwia, tylko obuwia, które przyszło w złym stanie (zamówienie online). Baaaardzo ciężko złożyć reklamacje. Na początku kilka razy próbowałam przez ich bota - brak odpowiedzi przez 2 tygodnie. Potem znalazłam mail do nich - też nikt mi nie odpisał. Dopiero jak napisałam im negatywne komentarze z opisem sytuacji na każdej możliwej stornie, to ktoś się ze mną skontaktował. Nigdy więcej już nie kupię od nich nic online. Może stacjonarnie lepiej to wygląda. 

Pasek wagi

No właśnie idę dzisiaj stacjonarnie zareklamować. 

Reklamowałam Conversy. Po kilku dniach użytkowania odkleiła się guma. Nie uznali, bo stwierdzili, że były używane niezgodnie z przeznaczeniem lol.

Polecam kupować obuwie przez Zalando (Ich magazyn). Wszystkie reklamację zostają uznane od razu. 

Dobrze że mówicie. Ja często kupuje na eobuwiach bo jest duży wybór, cenowo spoko i zwroty bez problemu w razie czego, ale nigdy nic nie musiałam reklamować. Dobrze wiedzieć. M.in z powodu nie uznawania reklamacji dla zasady, przestałam kupować buty w CCC bo tam też nie ma praktycznie opcji. Wiecznie wmawiają że się źle użytkowało choć nie wiem jak można źle użytkować buty w których się po prostu chodzi.

Pasek wagi

A ja z kolei dwukrotnie reklamowałam buty, za pierwszym razem sneakersy, w których zrobiła się dziura między podeszwą buta a wierzchnią warstwą, reklamację składałam stacjonarnie i bez problemu uznali, oddali mi pieniądze. Za drugim razem reklamowałam sandały męża, tam wkładka się odkleiła i też została uznana i zwrot pieniędzy. Także ja mam akurat bardzo dobre doświadczenia. W obu wypadkach były to buty używane.

Pani_Selerowa napisał(a):

A ja z kolei dwukrotnie reklamowałam buty, za pierwszym razem sneakersy, w których zrobiła się dziura między podeszwą buta a wierzchnią warstwą, reklamację składałam stacjonarnie i bez problemu uznali, oddali mi pieniądze. Za drugim razem reklamowałam sandały męża, tam wkładka się odkleiła i też została uznana i zwrot pieniędzy. Także ja mam akurat bardzo dobre doświadczenia. W obu wypadkach były to buty używane.

O widzisz. Więc warto spróbować. Jak widać różnie bywa.

Pasek wagi

Ichigo000Emmey napisał(a):

Ja nie miałam reklamacji używanego obuwia, tylko obuwia, które przyszło w złym stanie (zamówienie online). Baaaardzo ciężko złożyć reklamacje. Na początku kilka razy próbowałam przez ich bota - brak odpowiedzi przez 2 tygodnie. Potem znalazłam mail do nich - też nikt mi nie odpisał. Dopiero jak napisałam im negatywne komentarze z opisem sytuacji na każdej możliwej stornie, to ktoś się ze mną skontaktował. Nigdy więcej już nie kupię od nich nic online. Może stacjonarnie lepiej to wygląda. 

Ale w takiej sytuacji wystarczy odesłać takie obuwie i wydaje mi się też, że można przy odsyłaniu w tym formularzu, który dostarczają razem z przesyłką, zaznaczyć powód. No i jak kupujesz online to stacjonarnie też przecież można reklamować. W Gdańsku jest ich sklep.

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.