- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
25 września 2023, 19:53
Nie pisz że o czymś nie wiedziałaś. Bo jak wszędzie zaraz odpiszą Tobie że w Twoim interesie jest być na bieżąco z przepisami ble ble ble.
Wspomnij że korzystasz z ich usług od lat, że nigdy nie zalegasz z płatnościami (jeśli tak jest) i po prostu poproś o pozytywne rozpatrzenie wniosku.
25 września 2023, 20:02
Tu takie ble ble ble, wytworzone przez czat GPT,ale może trochę Ci sie przyda jako podpora do napisania odwołania.
Szanowni Państwo,
Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o rozpatrzenie mojego wniosku dotyczącego podwyższenia limitu prądu. Jestem długoletnim klientem PGNiG i korzystam z Państwa usług od wielu lat. Pragnę podkreślić, że zawsze terminowo reguluję swoje płatności oraz jestem wiernym klientem, co potwierdza moje zaangażowanie w prowadzenie rolniczej działalności.
Jako rolnik, podwyższony limit prądu jest niezbędny dla sprawnego funkcjonowania mojej działalności. Niestety, z powodu niezłożenia stosownego oświadczenia w terminie, napotkałem na pewne trudności. Mimo to, po konsultacji z Panią na infolinii, postanowiłem podjąć próbę złożenia wniosku po terminie, w nadziei na pozytywne rozpatrzenie.
Chciałbym zaznaczyć, że nie byłem dostatecznie poinformowany o tym, że przysługuje mi podwyższony limit prądu. Wierzę, że ta sytuacja wynika jedynie z nieświadomości i braku pełnej informacji z mojej strony. Jednakże, po zapoznaniu się z regulaminem i przepisami dotyczącymi podwyższenia limitu prądu, jestem przekonany, że spełniam wszystkie wymagania i warunki, które uprawniają mnie do skorzystania z tej możliwości.
W związku z powyższym, zwracam się z uprzejmą prośbą o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku o podwyższenie limitu prądu. Moja długoletnia współpraca z PGNiG, niezawodność w regulowaniu płatności oraz moje zaangażowanie jako rolnik stanowią solidne podstawy do przyjęcia mojej prośby.
Jestem gotowy dostarczyć wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające moją działalność rolniczą oraz moje niezawodne płatności. Jestem głęboko przekonany, że przyznanie mi podwyższonego limitu prądu będzie korzystne zarówno dla mnie, jak i dla mojej działalności.
Z ogromnym zaufaniem zwracam się do Państwa, licząc na zrozumienie i wsparcie. Jestem wdzięczny za pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku oraz za kontynuację naszej długoletniej współpracy.
Z poważaniem,
[Imię i nazwisko]
25 września 2023, 21:00
Przez kilka miesięcy o tym trąbili i nawet nie sprawdziłaś kto może mieć wyższy limit prądu? Nie złożyłaś z powodu swojego niedopatrzenia, termin minął i wątpię by poszli Ci na rękę bo pewnie dostają dużo takich próśb, dla nich termin końca czerwca był terminem ostatecznym a ludzie mieli kilka miesięcy na zorientowanie się i złożenie oświadczenia.
Edytowany przez .Asha. 25 września 2023, 21:02
26 września 2023, 08:18
może powołaj się na czynniki niezależne- dziecko w szpitalu, powódź, traba powietrzna. Sama nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialnosci. Idz na jakieś forum prawnicze i zapytaj się czy termin składania wniosku mozna przywrócić.