Temat: Zalando zwroty

Kupujecie na Zalando? Czy bez problemu można dokonać zwrotu? Chciałam kupić ramoneskę, mam na oku dwie i nie mogę się zdecydować... Siostra doradziła mi abym zamówiła obie, zmierzyła i wybrała a drugą odesłała. Robiłyście tak?

Dzięki :) Trzeba będzie więc zamówić obie i przymierzyć 

Himawari napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Zamawiam (nie mam możliwości kupowania ubrań stacjonarnie) wszystko odbywa się bez problemów. Szkoda, że większość rzeczy ze zwrotu do zalando idzie na śmieci. Powinni ich z tego odpowiednio rozliczyć no ale ktoś znów na tym zarabia...
serio, na śmieci?

Serio, większość tych ubrań idzie do spalenia. Drogie marki postępują w podobny sposób, ponieważ jak sami mówią "nasze ubrania nie są dla wszystkich" well interes się kreci. Mieszkam w du...kiedy mieszkałam w Pl nie kupowałam ubrań z zalando. Czasami lepiej nie widzieć...

Pasek wagi

Himawari napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Zamawiam (nie mam możliwości kupowania ubrań stacjonarnie) wszystko odbywa się bez problemów. Szkoda, że większość rzeczy ze zwrotu do zalando idzie na śmieci. Powinni ich z tego odpowiednio rozliczyć no ale ktoś znów na tym zarabia...
serio, na śmieci?

wlasnie mialam to tez napisac, od czasu gdy obejrzalam program, w ktorym pokazano ze takie platformy wola wszystkie zwroty wyrzucic , zniszczyc niz na nowo sprzedac zaczelam uwazniej kupowac i staram sie piec razy zastanowic zanim zamowie. To trudne, denerwujace, bo faktycznie rozmiarowka jest czasem nie do przewidzenia. Rzady powinny sie za to wzasc, bo to proceder bardzo powszechny, widzialam w tym programie jak nowki sprzety np. ogromny telewizor szly na zeszrotowanie.

amazon i inne duze online sklepy robia to samo.

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Zamawiam (nie mam możliwości kupowania ubrań stacjonarnie) wszystko odbywa się bez problemów. Szkoda, że większość rzeczy ze zwrotu do zalando idzie na śmieci. Powinni ich z tego odpowiednio rozliczyć no ale ktoś znów na tym zarabia...
serio, na śmieci?
wlasnie mialam to tez napisac, od czasu gdy obejrzalam program, w ktorym pokazano ze takie platformy wola wszystkie zwroty wyrzucic , zniszczyc niz na nowo sprzedac zaczelam uwazniej kupowac i staram sie piec razy zastanowic zanim zamowie. To trudne, denerwujace, bo faktycznie rozmiarowka jest czasem nie do przewidzenia. Rzady powinny sie za to wzasc, bo to proceder bardzo powszechny, widzialam w tym programie jak nowki sprzety np. ogromny telewizor szly na zeszrotowanie.

Ciekawe, znajoma pracuje w magazynie Zalando w Niemczech właśnie na sortowaniu zwrotów. Jeśli towar jest nieużywany (a często ludzie odsyłają znoszone rzeczy) to idzie do złożenia i z powrotem na magazyn. Skąd rewelacje o utylizacji? 

Zalando jest ok, żadnych problemów ze zwrotem.

Pasek wagi

karlsdatter napisał(a):

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Zamawiam (nie mam możliwości kupowania ubrań stacjonarnie) wszystko odbywa się bez problemów. Szkoda, że większość rzeczy ze zwrotu do zalando idzie na śmieci. Powinni ich z tego odpowiednio rozliczyć no ale ktoś znów na tym zarabia...
serio, na śmieci?
wlasnie mialam to tez napisac, od czasu gdy obejrzalam program, w ktorym pokazano ze takie platformy wola wszystkie zwroty wyrzucic , zniszczyc niz na nowo sprzedac zaczelam uwazniej kupowac i staram sie piec razy zastanowic zanim zamowie. To trudne, denerwujace, bo faktycznie rozmiarowka jest czasem nie do przewidzenia. Rzady powinny sie za to wzasc, bo to proceder bardzo powszechny, widzialam w tym programie jak nowki sprzety np. ogromny telewizor szly na zeszrotowanie.
Ciekawe, znajoma pracuje w magazynie Zalando w Niemczech właśnie na sortowaniu zwrotów. Jeśli towar jest nieużywany (a często ludzie odsyłają znoszone rzeczy) to idzie do złożenia i z powrotem na magazyn. Skąd rewelacje o utylizacji? Zalando jest ok, żadnych problemów ze zwrotem.


wlasnie tez tak myślałam, zwłaszcza ze często wracają wyprzedane produkty w ilosci po kilka sztuk i tylko niektórych rozmiarach - myślałam, ze to zwroty, a „resztki” rzucają często na zalando-Lounge 🤔 

Himawari napisał(a):

karlsdatter napisał(a):

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Zamawiam (nie mam możliwości kupowania ubrań stacjonarnie) wszystko odbywa się bez problemów. Szkoda, że większość rzeczy ze zwrotu do zalando idzie na śmieci. Powinni ich z tego odpowiednio rozliczyć no ale ktoś znów na tym zarabia...
serio, na śmieci?
wlasnie mialam to tez napisac, od czasu gdy obejrzalam program, w ktorym pokazano ze takie platformy wola wszystkie zwroty wyrzucic , zniszczyc niz na nowo sprzedac zaczelam uwazniej kupowac i staram sie piec razy zastanowic zanim zamowie. To trudne, denerwujace, bo faktycznie rozmiarowka jest czasem nie do przewidzenia. Rzady powinny sie za to wzasc, bo to proceder bardzo powszechny, widzialam w tym programie jak nowki sprzety np. ogromny telewizor szly na zeszrotowanie.
Ciekawe, znajoma pracuje w magazynie Zalando w Niemczech właśnie na sortowaniu zwrotów. Jeśli towar jest nieużywany (a często ludzie odsyłają znoszone rzeczy) to idzie do złożenia i z powrotem na magazyn. Skąd rewelacje o utylizacji? Zalando jest ok, żadnych problemów ze zwrotem.
wlasnie tez tak myślałam, zwłaszcza ze często wracają wyprzedane produkty w ilosci po kilka sztuk i tylko niektórych rozmiarach - myślałam, ze to zwroty, a ?resztki? rzucają często na zalando-Lounge ? 

byc moze cos sie zmienilo, albo ni ewe wszystkich magazynach stosuje sie te praktyki, program jaki ogladalam byl ponad rok temu.

wyglada na to ze to jeszcze nie rozwiazany problem, nie w calosci.https://oncecouponatime.com/pl/inshopping/bezplatn...

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

karlsdatter napisał(a):

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Zamawiam (nie mam możliwości kupowania ubrań stacjonarnie) wszystko odbywa się bez problemów. Szkoda, że większość rzeczy ze zwrotu do zalando idzie na śmieci. Powinni ich z tego odpowiednio rozliczyć no ale ktoś znów na tym zarabia...
serio, na śmieci?
wlasnie mialam to tez napisac, od czasu gdy obejrzalam program, w ktorym pokazano ze takie platformy wola wszystkie zwroty wyrzucic , zniszczyc niz na nowo sprzedac zaczelam uwazniej kupowac i staram sie piec razy zastanowic zanim zamowie. To trudne, denerwujace, bo faktycznie rozmiarowka jest czasem nie do przewidzenia. Rzady powinny sie za to wzasc, bo to proceder bardzo powszechny, widzialam w tym programie jak nowki sprzety np. ogromny telewizor szly na zeszrotowanie.
Ciekawe, znajoma pracuje w magazynie Zalando w Niemczech właśnie na sortowaniu zwrotów. Jeśli towar jest nieużywany (a często ludzie odsyłają znoszone rzeczy) to idzie do złożenia i z powrotem na magazyn. Skąd rewelacje o utylizacji? Zalando jest ok, żadnych problemów ze zwrotem.
wlasnie tez tak myślałam, zwłaszcza ze często wracają wyprzedane produkty w ilosci po kilka sztuk i tylko niektórych rozmiarach - myślałam, ze to zwroty, a ?resztki? rzucają często na zalando-Lounge ? 
byc moze cos sie zmienilo, albo ni ewe wszystkich magazynach stosuje sie te praktyki, program jaki ogladalam byl ponad rok temu.wyglada na to ze to jeszcze nie rozwiazany problem, nie w calosci.https://oncecouponatime.com/pl/inshopping/bezplatn...
Pewnie, że problem nie został rozwiązany i nie napisałam, że wszystkie, a większość rzeczy trafia do "śmietnika". Skąd te rewelacje, wymyśliłam je sobie z nadmiaru czasu. Gdyby się człowiek trochę zainteresował jak funkcjonują duże firmy na świecie to może by się zastanowił przed zakupem 5 par butów. Serio mam wrażenie, że ludzie sobie myślą, że to co się dzieje to jakieś żarciki. Ludzie, którzy planują dzieci, czy mają małe dzieci kompletnie nie myślą o tym, że za 50 lat ich dzieci po wodę będą chodziły 500km bo nie będą miały wody pitnej. I nie twierdzę, że teraz mamy zamknąć się wszyscy w chacie w lesie i używać świeczek, ale z braku świadomości ludzie myślą, że to jakieś tam heheszki. Wiem, że nie na temat, ale serio opamiętajcie się z tym waszym wygodnictwem. W necie jest wszystko, wystarczy poszukać dalej niż tylko "zalando.pl". A Berchen to nie do Ciebie było:p

Pasek wagi

A.n.i napisał(a):

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

karlsdatter napisał(a):

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Zamawiam (nie mam możliwości kupowania ubrań stacjonarnie) wszystko odbywa się bez problemów. Szkoda, że większość rzeczy ze zwrotu do zalando idzie na śmieci. Powinni ich z tego odpowiednio rozliczyć no ale ktoś znów na tym zarabia...
serio, na śmieci?
wlasnie mialam to tez napisac, od czasu gdy obejrzalam program, w ktorym pokazano ze takie platformy wola wszystkie zwroty wyrzucic , zniszczyc niz na nowo sprzedac zaczelam uwazniej kupowac i staram sie piec razy zastanowic zanim zamowie. To trudne, denerwujace, bo faktycznie rozmiarowka jest czasem nie do przewidzenia. Rzady powinny sie za to wzasc, bo to proceder bardzo powszechny, widzialam w tym programie jak nowki sprzety np. ogromny telewizor szly na zeszrotowanie.
Ciekawe, znajoma pracuje w magazynie Zalando w Niemczech właśnie na sortowaniu zwrotów. Jeśli towar jest nieużywany (a często ludzie odsyłają znoszone rzeczy) to idzie do złożenia i z powrotem na magazyn. Skąd rewelacje o utylizacji? Zalando jest ok, żadnych problemów ze zwrotem.
wlasnie tez tak myślałam, zwłaszcza ze często wracają wyprzedane produkty w ilosci po kilka sztuk i tylko niektórych rozmiarach - myślałam, ze to zwroty, a ?resztki? rzucają często na zalando-Lounge ? 
byc moze cos sie zmienilo, albo ni ewe wszystkich magazynach stosuje sie te praktyki, program jaki ogladalam byl ponad rok temu.wyglada na to ze to jeszcze nie rozwiazany problem, nie w calosci.https://oncecouponatime.com/pl/inshopping/bezplatn... że problem nie został rozwiązany i nie napisałam, że wszystkie, a większość rzeczy trafia do "śmietnika". Skąd te rewelacje, wymyśliłam je sobie z nadmiaru czasu. Gdyby się człowiek trochę zainteresował jak funkcjonują duże firmy na świecie to może by się zastanowił przed zakupem 5 par butów. Serio mam wrażenie, że ludzie sobie myślą, że to co się dzieje to jakieś żarciki. Ludzie, którzy planują dzieci, czy mają małe dzieci kompletnie nie myślą o tym, że za 50 lat ich dzieci po wodę będą chodziły 500km bo nie będą miały wody pitnej. I nie twierdzę, że teraz mamy zamknąć się wszyscy w chacie w lesie i używać świeczek, ale z braku świadomości ludzie myślą, że to jakieś tam heheszki. Wiem, że nie na temat, ale serio opamiętajcie się z tym waszym wygodnictwem. W necie jest wszystko, wystarczy poszukać dalej niż tylko "zalando.pl". A Berchen to nie do Ciebie było

Tylko jaka to wina klienta że firma woli wyrzucić niż sprzedać ponownie?

Pasek wagi

staram_sie napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

karlsdatter napisał(a):

Berchen napisał(a):

Himawari napisał(a):

A.n.i napisał(a):

Zamawiam (nie mam możliwości kupowania ubrań stacjonarnie) wszystko odbywa się bez problemów. Szkoda, że większość rzeczy ze zwrotu do zalando idzie na śmieci. Powinni ich z tego odpowiednio rozliczyć no ale ktoś znów na tym zarabia...
serio, na śmieci?
wlasnie mialam to tez napisac, od czasu gdy obejrzalam program, w ktorym pokazano ze takie platformy wola wszystkie zwroty wyrzucic , zniszczyc niz na nowo sprzedac zaczelam uwazniej kupowac i staram sie piec razy zastanowic zanim zamowie. To trudne, denerwujace, bo faktycznie rozmiarowka jest czasem nie do przewidzenia. Rzady powinny sie za to wzasc, bo to proceder bardzo powszechny, widzialam w tym programie jak nowki sprzety np. ogromny telewizor szly na zeszrotowanie.
Ciekawe, znajoma pracuje w magazynie Zalando w Niemczech właśnie na sortowaniu zwrotów. Jeśli towar jest nieużywany (a często ludzie odsyłają znoszone rzeczy) to idzie do złożenia i z powrotem na magazyn. Skąd rewelacje o utylizacji? Zalando jest ok, żadnych problemów ze zwrotem.
wlasnie tez tak myślałam, zwłaszcza ze często wracają wyprzedane produkty w ilosci po kilka sztuk i tylko niektórych rozmiarach - myślałam, ze to zwroty, a ?resztki? rzucają często na zalando-Lounge ? 
byc moze cos sie zmienilo, albo ni ewe wszystkich magazynach stosuje sie te praktyki, program jaki ogladalam byl ponad rok temu.wyglada na to ze to jeszcze nie rozwiazany problem, nie w calosci.https://oncecouponatime.com/pl/inshopping/bezplatn... że problem nie został rozwiązany i nie napisałam, że wszystkie, a większość rzeczy trafia do "śmietnika". Skąd te rewelacje, wymyśliłam je sobie z nadmiaru czasu. Gdyby się człowiek trochę zainteresował jak funkcjonują duże firmy na świecie to może by się zastanowił przed zakupem 5 par butów. Serio mam wrażenie, że ludzie sobie myślą, że to co się dzieje to jakieś żarciki. Ludzie, którzy planują dzieci, czy mają małe dzieci kompletnie nie myślą o tym, że za 50 lat ich dzieci po wodę będą chodziły 500km bo nie będą miały wody pitnej. I nie twierdzę, że teraz mamy zamknąć się wszyscy w chacie w lesie i używać świeczek, ale z braku świadomości ludzie myślą, że to jakieś tam heheszki. Wiem, że nie na temat, ale serio opamiętajcie się z tym waszym wygodnictwem. W necie jest wszystko, wystarczy poszukać dalej niż tylko "zalando.pl". A Berchen to nie do Ciebie było
Tylko jaka to wina klienta że firma woli wyrzucić niż sprzedać ponownie?
Eh Przez takie myślenie nie zmienimy nic. Nie ma o czym dyskutować, każdy ma swoje sumienie, ktoś za nasze "tylko jaka to wina klienta" będzie kiedyś miał ciężkie życie. Kiedyś nie było nic i ludzie czekali na lepsze czasy, teraz mamy wszystko a czasy jakby gorsze. 

Pasek wagi

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.