- Dołączył: 2012-05-20
- Miasto: Centrum
- Liczba postów: 812
13 stycznia 2013, 23:21
witam,
ważenie wypada mi w sobotę. Wczoraj z powodu problemów z internetem wagę wpisałam dopiero po południu. Dietę powinnam otrzymać na kolejny tydzień w niedzielę, jednak nadal (jest 23.21) jej nie mam.
Proszę o sprawdzenie
edit. plan otrzymałam, dziękuję
Edytowany przez avinnion 14 stycznia 2013, 15:53
- Dołączył: 2006-02-09
- Miasto: Ostrów Wielkopolski
- Liczba postów: 14
17 lutego 2013, 20:44
Witam.
Mam pytanie jak załatwili Twoją sprawę, bo jestem teraz w tej samej sytuacji? Jutro mam mieć nowy jadłospis, a do tej pory nic nie ma.
- Dołączył: 2013-02-17
- Miasto: Włochy
- Liczba postów: 10
24 lutego 2013, 20:30
No i nie ma diety. Jest po 19. A na portalu napisane jest ze dieta jest w przygotowaniu z opoznienieniem, ponieważ nie zdążyłam sie w terminie. Proszę państwa ja zważyłam sie i wszystkie pomiary podałam tydzień temu 17/02.
Według mnie nikt nie pracuje w niedziele i dietę dostanę w poniedziałek do godz 11.
To jest oszustwo. Powinniście uprzedzić na portalu ze w dni wolne od pracy nie są dostępne diety i osoby korzystające z waszych usług będą sobie ustawiały plan w inny sposób. Ja zakupy tygodniowe robię zazwyczaj w sobotę. W tym tygodniu pojechałam do sklepu w niedzielę ok godz 11 aby zrobić zakupy zgodne z jadłospisem. Niestety okazało się że nie mogę. A więc dietę zacznę od wtorku.
I do tego są 2 różne wersje komunikatu. Inny na pełnej stronie i inny na stronie mobilnej. Komunikat miedzy godz 11 a 18 też był inny i mówił o opóźnienia do godz 18 z powodu opóźnienia w pomiarach.
Na stronie mobilnej jest informacja dotycząca diety od 18 do 24 lutego (moja dieta miała sie rozpocząć 25 lutego) mówiąca o opóźnieniach w pomiarach, na stronie pełnej jest informacja o braku pomiarów.
Zaczynam żałować wykupienia abonamentu na 6 miesięcy.
Jolanta K.
- Dołączył: 2011-08-05
- Miasto: Jasło
- Liczba postów: 92
25 lutego 2013, 09:39
Mam ten sam problem, wczoraj powinnam mieć jadłospis na kolejny tydzień i nie miałam, dziś dalej nie ma. Poza tym od strony technicznej właściwie nic mi nie działa. To jest niewywiązywanie się z umowy, zapłaciłam a nie mam produktu!!! Jestem zdegustowana postępowaniem Vitalii.
- Dołączył: 2008-12-02
- Miasto: Wrocław
- Liczba postów: 2
26 lutego 2013, 18:17
Ja również mam ten problem. Tak mi fajnie idzie od paru dni, a tu nagle brak szczegółów diety nie mogę nic zaplanować i przygotować. Wszystko mi się posypało. Zaczynam się zastanawiać czy nie zostałem oszukany. Najgorsze jest to, że nie ma z nikim kontaktu.Przydałby się jakiś nr telefonu. Dałem info w pomocy zobaczymy (możliwe 72 godz. czekania na odpowiedź) Na czacie próbowałem się skontaktować bez powodzenia. Jestem bardzo zdenerwowany. nie wiem co mam z tym dalej zrobić?Szkoda mi włożonej pracy, nie chciałbym tego zmarnować co już zrobiłem. Na tą chwile działam z dieta po omacku.
- Dołączył: 2011-08-05
- Miasto: Jasło
- Liczba postów: 92
26 lutego 2013, 18:34
Wczoraj rano zgłosiłam reklamację, ponadto pisałam gdzie sie dało plus rozmawiałam na czacie z dietetykiem, finał taki, że dziś zapodano jadłospis, a dwa dni, które miałam przerwy wydłużono mi abonament. Niby załatwione, ale niesmak pozostaje...
- Dołączył: 2004-10-29
- Miasto: Warszawa
- Liczba postów: 1637
1 marca 2013, 15:03
Dla każdego z Państwa udzielona została odpowiedź w mailu. Jeśli kłopoty pojawiają się nadal, to proszę kontaktować się na maila. Tam staramy się dociec wszystkich szczegółów kłopotów. Przepraszam za powstałe niedogodności.