- Dołączył: 2012-09-20
- Miasto: Londyn
- Liczba postów: 594
1 stycznia 2013, 19:19
Witam,zakupiłam dietę,powinna być widoczna dziś od 18,i nic...a co najdziwniejsze pisze że się za póżno zważyłam i dieta będzie z opóżnieniem około godziny 18,1 stycznia,tyle że już jest po 19 i dalej niczego nie moge ustawić...kolejny raz cos zawodzi.Bo czemu mam sie ważyć skoro dopiero zaczynam
Edytowany przez kasiadanilowicz 1 stycznia 2013, 19:20
- Dołączył: 2009-03-09
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 671
2 stycznia 2013, 14:51
Pani dieta zgodnie z ustalonym dniem startu pojawiała się 1 stycznia z posiłkami od dnia kolejnego. Plan posiłków został umieszczony w zakładce: moja vitalia/ moja dieta. Jeśli ma Pani jakiekolwiek pytania, czy wątpliwości, proszę o kontakt z dietetykiem prowadzącym.
Pozdrawiam serdecznie.
- Dołączył: 2013-02-17
- Miasto: Włochy
- Liczba postów: 10
24 lutego 2013, 11:54
Witam.
Wykupilam dietę 17 lutego z data aktywacji 24 luty.
17 lutego pisałam wszystkie potrzebne wymiary.
Dzis 24 luty o godz 11 pokazuje sie wiadomość ze zdążyłam sie z opóźnieniem i dieta bedzie dostępna ok godz 18.
SKANDAL Z JAKIM OPÓŹNIENIEM.
Powinniście od razu napisać ze dieta bedzie dostępna ok godz 18, nie jechalabym do sklepu o godz 11.
SKANDAL.
Zawiozlam sie na waszym portalu jeszcze przed rozpoczęciem diety.
Jolanta Krupa
- Dołączył: 2013-02-17
- Miasto: Włochy
- Liczba postów: 10
24 lutego 2013, 20:29
No i nie ma diety. Jest po 19. A na portalu napisane jest ze dieta jest w przygotowaniu z opoznienieniem, ponieważ nie zdążyłam sie w terminie.
Proszę państwa ja zważyłam sie i wszystkie pomiary podałam tydzień temu 17/02.
Według mnie nikt nie pracuje w niedziele i dietę dostanę w poniedziałek do godz 11.
To jest oszustwo. Powinniście uprzedzić na portalu ze w dni wolne od pracy nie są dostępne diety i osoby korzystające z waszych usług będą sobie ustawiały plan w inny sposób. Ja zakupy tygodniowe robię zazwyczaj w sobotę. W tym tygodniu pojechałam do sklepu w niedzielę ok godz 11 aby zrobić zakupy zgodne z jadłospisem. Niestety okazało się że nie mogę. A więc dietę zacznę od wtorku.
I do tego są 2 różne wersje komunikatu. Inny na pełnej stronie i inny na stronie mobilnej. Komunikat miedzy godz 11 a 18 też był inny i mówił o opóźnienia do godz 18 z powodu opóźnienia w pomiarach.
Na stronie mobilnej jest informacja dotycząca diety od 18 do 24 lutego (moja dieta miała sie rozpocząć 25 lutego) mówiąca o opóźnieniach w pomiarach, na stronie pełnej jest informacja o braku pomiarów.
Zaczynam żałować wykupienia abonamentu na 6 miesięcy.
Jolanta K.
- Dołączył: 2011-08-05
- Miasto: Jasło
- Liczba postów: 92
25 lutego 2013, 18:54
Miała Pani przynajmniej komunikat, ja mam 2 dniowe opóźnienie i zero informacji mimo dobijania sie z mojej strony wszędzie, na coś takiego to już w ogóle słów brakuje!!!