26 września 2007, 09:02
Obiecujecie na stronie Vitalii pomoc, wsparcie w trudnych chwilach dietetyka ... max w ciągu 72h od wysłania wiadomości, tymczasem ja już wysłałam 2 i dotąd ani grama odpowiedzi. A taka forma porady chyba była wliczona w opłatę abonamentu na dietę ?
Wiem z innych pamiętników, że nie tylko ja czekam na odp. ;(
Pozdrawiam i życzę lepszej organizacji, albo zaniechania zapewnień o osobistych kontakatach z dietetykiem na www.
26 września 2007, 09:09
cytuję:
"Osobisty opiekun - specjalista dietetyk
Każdemu użytkownikowi posiadającemu dietę Vitalii przydzielany jest
osobisty dietetyk. Jego zadaniem jest udzielanie pomocy, odpowiadanie
na pytania,wskazywanie ewentualnych korekt w planie diety.
Wszyscy specjaliści Vitalii, to dyplomowani dietetycy.
Wygodny kontakt przez e-mail
Nie musisz nigdzie chodzić - Twój dietetyk jest zawsze pod ręką. Dzięki e-mailom możesz także zachować historię korespondencji.
Szybka odpowiedźOdpowiedzi od
dietetyka możesz spodziewać się w ciągu 72 godzin (więcej w przypadku
weekendów i świąt). Często nawet dużo szybciej.
Bez ograniczeń
Możesz korespondować ze swoim dietetykiem bez ograniczeń w ilości listów, czy poświęconym czasie."
- Dołączył: 2004-10-29
- Miasto: Warszawa
- Liczba postów: 1637
26 września 2007, 09:30
Witam Pani Aniu,
W minionym tygodniu otrzymaliśmy tylko jednego maila od Pani z adresu, na który zarejestrowała Pani u nas konto. Ostatnią wiadomość jaką do Pani przesłaliśmy datowana jest na dzień 24.09.2007. Wysłana ona została około godziny 13.00.
Trudno mi ocenić dlaczego nie otrzymała jej Pani ode mnie. Odnotowaliśmy, że od nas mail "wyszedł". Być może filtry antyspamowe lub inne zabezpieczenia, ustawione w Pani komputerze powodują, że poczta od nas nie trafi do Pani skrzynki odbiorczej. Proszę sprawdzić zabezpieczenia.
Dzisiaj ponownie wysłałam kopię odpowiedzi do Pani, proszę sprawdzić czy dotarła. W razie problemów, proszę o kontakt.
26 września 2007, 09:38
Witam P. Karolino,
Tak, teraz otrzymałam. Nie mam żadnych zabepieczeń i wcześniej dostałam tylko link z planem diety na nast. tydzień.
Dziękuję bardzo, zaraz poczytam.
Pozdrawiam :)
26 września 2007, 15:21
Mój dietetyk wybiórczo odpowiada na moje maile.Za to wogóle nie stosuje moich uwag w planowaniu posiłków. Odpowiada wymijająco,że jeśli micoś mi nie odpowiada mogę użyć opcji- wymień. W takim wypadku musiałabym wymienić 3/4 swojej diety!!! A w końcu płacę za to ,żeby to ktoś ustalił mi dietę uwzględniając moje preferencja. Niestety, moja dieta wogóle minie odpowiada ,zmuszam się do produktów ,których nie lubię i nie widzę rezultatów.
26 września 2007, 16:10
Ja na szczęście mam sympatyczną Panią dietetyk, która zawsze odpowiada na moje maile. Jestem z naszych kontaktów zadowolona
Pozdrawiam Panią Emilię!
26 września 2007, 18:34
Moim dietetykiem tez jest pani Emilia.Może inna. Może jestem bardziej wymagającym klientem. Mimo tego ,że zaznaczyłam w ustawieniach,ze nie chcę na śniadanie płatków, mam je w diecie średnio, co 3 dzień. Napisałam też,że nie przepadam za słodkimi jogurtowymi przekąskami i... każdego dnia mam 2 razy dziennie jogurtową przekąskę. Z diety jestem niezadowolona.
26 września 2007, 21:55
ja jestem na vitalii od lutego i nie mam żadnych problemów.Jak pytam zawsze dostaję odpowiedź i poradę.Pozdrawiam.
27 września 2007, 18:31
Ja nie narzekam, na swoje pytania odpowiedzi uzyskałam w ciągu doby, a moje sugestie są uwzględnione w planie diety..
- Dołączył: 2007-09-03
- Miasto:
- Liczba postów: 46
29 września 2007, 11:34
Ja również nie mam problemu z uzyskaniem kontaktu z dietetykiem, a wszystkie zmiany są uwzględniane. Sprawdź czy przypadkiem nie zapominasz zatwierdzić zmian w ustawieniach diety. Bo ja na początku tak zrobiłam i też nic się w diecie nie zmieniło. Teraz kilka razy klikam aby potwierdzić zmiany i jest ok