- Dołączył: 2008-01-07
- Miasto: Warszawa
- Liczba postów: 60
6 września 2011, 09:32
Do problemów z Fitnessem doszły teraz kłopoty z dietą.
Od tego tygodnia zmienia mi się harmonogram dnia i chciałem dopasować do niego dietę.
W sobotę 3 września zaktualizowałem ją w trybie expresowym (zmiana z 5 posiłków na 4).
Niestety mamy już wtorek, a zmiana żadna nie nastąpiła.
Ponieważ spodziewałem się aktualizacji, to zakupów nie zrobiłem i w związku z tym od wczoraj jestem na "samowolce".
Kolejnej aktualizacji (ekspresowej) dokonać nie mogę, bo system informuje mnie, że z tej opcji już skorzystałem...
I cały wysiłek idzie w piach ....
- Dołączył: 2008-11-05
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 413
9 września 2011, 13:26
Z Pańskiego konta wynika, że aktualizacja ekspresowa była rzeczywiście przeprowadzona, jednak zmiany zostały zapisane dopiero na przyszły tydzień. Zazwyczaj oznacza to, iż nie była to pierwsza aktualizacja ekspresowa dokonywana w tym tygodniu (można ją przeprowadzić tylko raz na tydzień). Jeśli jednak wcześniej nie wprowadzał Pan żadnych zmian, a aktualizacja się nie zapisała, to jest to wynik błędu technicznego, który zostanie zgłoszony do odpowiedniego działu. Pan natomiast otrzyma odpowiednią rekompensatę, o czym zostanie Pan poinformowany już w bezpośrednim liście.
Pozdrawiam
- Dołączył: 2008-01-07
- Miasto: Warszawa
- Liczba postów: 60
9 września 2011, 18:38
Aktualizację wykonałem jeden jedyny raz w tym abonamencie.
Poprzednią robiłem przy okazji wcześniejszej diety, tj. ponad pół roku temu.
Poza tym system sam nie pozwala na wprowadzenie kolejnej - opcja jest "zaszarzona".
W moim przypadku dostałem informację, że zmiany zostaną wprowadzone od niedzieli 4 września.
Jak łatwo się domyślić, tak się nie stało.
- Dołączył: 2009-11-06
- Miasto: Wrocław
- Liczba postów: 14
17 września 2011, 18:25
Odnośnie zmian,ja również dokonałam aktualizację .Miała być ekspresowa,zmiana była dokonana przed godz.10.00
Aktualnie diety nie dostałam ...i niestety także na dzień jutrzejszy.
Więc chyba pozostaje mi cierpliwie czekać i jutro zjeść to co dzisiaj
- Dołączył: 2008-11-05
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 413
19 września 2011, 08:53
Pani monicanna, w takich sytuacjach zawsze warto napisać bezpośrednio do swojego dietetyka, który dokładnie zbada problem.
23 października 2011, 16:19
Mam to samo.... powinienem mieć od jutra tj poniedziałku 24.10 zmianę z czterech posiłków na pięć zmian brak... wysłałem wiadomość do Mojej Pani dietetyk i też czekam na odp ponad 72 h... ale to inna sprawa już.
- Dołączył: 2004-10-29
- Miasto: Warszawa
- Liczba postów: 1637
24 października 2011, 08:30
Panie Adrianie, zmiany zostaną uwzględnione od kolejnego tygodnia diety.
Stanie się tak dlatego, że aktualizacja ekspresowa została wykonana zanim została oznaczona opcja 5 posiłków dziennie.
24 października 2011, 09:09
Okej rozumiem
- Dołączył: 2008-05-30
- Miasto: Kołobrzeg
- Liczba postów: 35
28 października 2011, 08:45
Witam. Teraz ja mam problem. Powinnam mieć od wczoraj nową dietę, jak na razie jej brak. Proszę o pomoc!
P.S. Pisałam już do dietetyczki...
P.P.S. Sprawa już nieaktualna :)))) Problem rozwiązany
Edytowany przez MREZU 28 października 2011, 14:11