Temat: Aktualizacja diety - brak zmian

Do problemów z Fitnessem doszły teraz kłopoty z dietą.
Od tego tygodnia zmienia mi się harmonogram dnia i chciałem dopasować do niego dietę.
W sobotę 3 września zaktualizowałem ją w trybie expresowym (zmiana z 5 posiłków na 4).
Niestety mamy już wtorek, a zmiana żadna nie nastąpiła.
Ponieważ spodziewałem się aktualizacji, to zakupów nie zrobiłem i w związku z tym od wczoraj jestem na "samowolce".
Kolejnej aktualizacji (ekspresowej) dokonać nie mogę, bo system informuje mnie, że z tej opcji już skorzystałem...
I cały wysiłek idzie w piach ....
Z Pańskiego konta wynika, że aktualizacja ekspresowa była rzeczywiście przeprowadzona, jednak zmiany zostały zapisane dopiero na przyszły tydzień. Zazwyczaj oznacza to, iż nie była to pierwsza aktualizacja ekspresowa dokonywana w tym tygodniu (można ją przeprowadzić tylko raz na tydzień). Jeśli jednak wcześniej nie wprowadzał Pan żadnych zmian, a aktualizacja się nie zapisała, to jest to wynik błędu technicznego, który zostanie zgłoszony do odpowiedniego działu. Pan natomiast otrzyma odpowiednią rekompensatę, o czym zostanie Pan poinformowany już w bezpośrednim liście.

Pozdrawiam

 
Aktualizację wykonałem jeden jedyny raz w tym abonamencie.
Poprzednią robiłem przy okazji wcześniejszej diety, tj. ponad pół roku temu.
Poza tym system sam nie pozwala na wprowadzenie kolejnej - opcja jest "zaszarzona".
W moim przypadku dostałem informację, że zmiany zostaną wprowadzone od niedzieli 4 września.
Jak łatwo się domyślić, tak się nie stało.
Odnośnie zmian,ja również dokonałam aktualizację .Miała być ekspresowa,zmiana była dokonana przed godz.10.00
Aktualnie diety nie dostałam ...i niestety także na dzień jutrzejszy.
Więc chyba pozostaje mi cierpliwie czekać i jutro zjeść to co dzisiaj
Pani monicanna, w takich sytuacjach zawsze warto napisać bezpośrednio do swojego dietetyka, który dokładnie zbada problem.
Mam to samo.... powinienem mieć od jutra tj poniedziałku 24.10 zmianę z czterech posiłków na pięć zmian brak... wysłałem wiadomość do Mojej Pani dietetyk i też czekam na odp ponad 72 h... ale to inna sprawa już.
Panie Adrianie, zmiany zostaną uwzględnione od kolejnego tygodnia diety.

Stanie się tak dlatego, że aktualizacja ekspresowa została wykonana zanim została oznaczona opcja 5 posiłków dziennie. 
Okej rozumiem

Witam. Teraz ja mam problem. Powinnam mieć od wczoraj nową dietę, jak na razie jej brak. Proszę o pomoc!

P.S. Pisałam już do dietetyczki...

P.P.S. Sprawa już nieaktualna :)))) Problem rozwiązany

Pasek wagi

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.