10 kwietnia 2011, 11:23
Właśnie dostałam diete trzymaj wage . Na pierwszy dzień mam 500 kcal? Czy to błąd czy nie? Nie wiem czy mam ją stosować ...Błagam pomóżcie
- Dołączył: 2009-11-15
- Miasto: Kraków
- Liczba postów: 4367
10 kwietnia 2011, 12:26
jakkolwiek by nie było na odpowiedź czeka sie minimum 3dni :/
ja czekałam tydzień :/ porażka!!!!!
- Dołączył: 2010-04-29
- Miasto: Mmmm
- Liczba postów: 1069
10 kwietnia 2011, 17:28
Do otrzymania odpowiedzi stosuj poprzednią kaloryczność - mam Trzymaj wagę i na pewno nie było etapu zmniejszania kalorii - chyba, że zaczniesz tyć po zwiększeniu.
10 kwietnia 2011, 17:30
Dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję na szybki odzew od strony dietetyczek vitalii :). Pozdrawiam
- Dołączył: 2008-11-05
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 413
12 kwietnia 2011, 15:55
Pani zakochana83, tak jak odpisała Pani dietetyczka, w ustawieniach Pani diety w miejsce początkowej kaloryczności została wpisana wartość poniżej 1000 kcal. System nie powinien przyjąć takiej wartości, pojawił się więc błąd. W tej chwili wszystko powinno być już w normie. W ramach rekompensaty otrzymała Pani dni gratis.
Pozdrawiam
- Dołączył: 2011-03-23
- Miasto: Płońsk
- Liczba postów: 6
18 kwietnia 2011, 21:53
Witam, proszę o szybką odpowiedź. Przedłużyłam dziś abonament, należało tam wpisać wagę, więc wpisałam aktualną i zmieniły mi się całkiem ustawienia diety (znowu znalazłam się na kroku pierwszym, tymczasem do końca zostało mi tylko 1,8 kg). Weszłam więc znowu w ustawienia diety, zażądano ode mnie wpisania wagi z pierwszego dnia diety (wpisałam więc 60 kg) i dostałam informację, że przygotowywany jest nowy plan diety dla tej wagi! To chyba jakaś pomyłka. Teraz już nie wiem, co mam zmienić, aby kontynuować taki plan posiłków jaki był do tej pory. Prosze o szybką odpowiedź, bo dieta mi zniknęła i jest jeszcze tylko na jutro.
- Dołączył: 2007-04-18
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 733
19 kwietnia 2011, 15:42
Podczas przedłużania nie ma konieczności zmiany początkowej masy ciała, nie jest to wręcz wskazane, gdyż zmiana początkowej masy ciała oznacza ponowne rozpoczęcie naliczania kroków milowych. Podobnie zmiana początkowej masy ciała w ustawieniach diety. Dlatego też zachęcam, aby podczas przedłużania diety nie zmieniać początkowej masy ciała jeśli ktoś nie chce kasować kroków milowych. Nie ma bowiem możliwości przywrócenia ich wcześniejszego wyglądu.
W dniu wczorajszym dokonała Pani zmian w ustawieniach diety i wykorzystała Pani aktualizację ekspresową. Zgodnie z informacją pryz niej, spowodowało to skasowanie części planu posiłków po to aby móc w jego miejsce zamieścić nowy. Stąd zniknęła część planu.
- Dołączył: 2011-03-23
- Miasto: Płońsk
- Liczba postów: 6
20 kwietnia 2011, 22:27
Tak, wiem, że wpisałam nową masę ciała, ale to dlatego, że przy przedłużaniu abonamentu wyskoczył mi formularz, na którym proszono mnie o jej wpisanie. Jest to w takim razie błąd z Państwa strony, sama z własnej woli nie dokonywałabym takich zmian.
- Dołączył: 2007-04-18
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 733
21 kwietnia 2011, 13:07
Postaramy się zatem przeanalizować zaistniałą sytuację i zdiagnozować gdzie tkwi problem.
- Dołączył: 2011-04-26
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 26
1 maja 2011, 11:16
kupiłam dietę we wtorek 26.04, przelew bankowy doszedł bardzo szybko, bo już w środę miałam dostęp do diety. dziwi mnie tylko dlaczego serwis rozpoczął
już w środe mój abonament. zawsze pytano mnie od kiedy chce zacząć
dietę a tym razem samo się to wszystko uruchomiło. Co więcej pytano mnie o
wagę i stwierdzono, że nie osiągnęłam kroku milowego, tylko jak go
miałam osiągnąć skoro nie zaczęłam jeszcze diety. zaplanowałam początek diety na 2 maja ale serwis sam za mnie zadecydował kiedy mam zacząć. no i już na samym początku dostałam czerwony pasek, bo jak przez 2 dni można stracić 1 kg. do serwisu wkradł się chyba jakiś chaos i zaczynają nad tym nie panować. zaczynam szczerze wątpić w to indywidualne podejście do klienta. pisałam także maila i do dietetyka i do działu pomocy i oczywiście żadnej odpowiedzi nie otrzymałam.
- Dołączył: 2004-10-29
- Miasto: Warszawa
- Liczba postów: 1637
2 maja 2011, 10:58
Pani Aniu, szczegółowa odpowiedź została wysłana w odpowiedzi na nadesłany do nas list. Przepraszam za powstały kłopot. Po odnalezieniu błędu zostanie on naprawiony. Pozdrawiam
Edytowany przez karolina 2 maja 2011, 10:58