- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
12 kwietnia 2015, 19:12
Chciałam Was zapytać o organizacje całej uroczystości. W planach około 100 osób. Chcieliśmy zrobić wesele w remizie tzn. kucharka, nie katering, do tego orkiestra. Moje pytanie brzmi: ile czasu zajmuje taka organizacja wszystkiego. Jak myślicie ile wszystko bedzie kosztowac? Planujemy za wszystko zapłacić sami, dlatego zależy nam na redukcji kosztów, bo dopiero zaczynamy zarabiac. Dziękuje za odpowiedzi :)
12 kwietnia 2015, 19:19
Dołączam się do Twojego pytania :)
12 kwietnia 2015, 19:22
w kazdem regionie inne ceny, trzeba zadzwonić zapytac ile wynajęcie remizy, ile zespół orientacyjnie zechce, ile kucharka, czy jakas dekoracja, ja za wesele na ok 100 na sali z katerinkiegm 1 dzień zmieściłam się w 50 tys (ale w tym ubiory nasze, dekoracja kościoła i sali, obrączki, ogólnie wszystko wszystko)
12 kwietnia 2015, 19:51
Miałam takie wesele w 2011 roku.
Całość kosztowała nas około 30tys ( w tym już ubrania, kwiaty, itp) itp(, czas jaki to zajmuje, to indywidualna sprawa, bo możesz załatwić wszystko w tydzień, a możesz się wlec pół roku. Napiszę jak to wszystko u nas wyglądało.
Sala - około 1500-1800zł (też zależy ile wody i prądu zużyjesz) - rezerwowaliśmy ponad rok wcześniej
Kucharz (z obsługą) 3500zł, produkty sami kupowaliśmy nie pamiętam ile kosztowały, ale jak dostałam listę, to rzeczy, które miały długi okres ważności kupowałam wcześniej, też sami sobie robiliśmy więc na koniec nie miałam ogromnego wydatku. Ciasta piekła moja mama, bo jest cukiernikiem. Mam wujka rzeźnika, który zrobił nam stół wiejski.
Dekoracja sali: wszystkie materiały kupiłam na allegro za 270zł i wraz z przyjaciółmi dekorowaliśmy, kwiaty na stoły też kupiłam sama, za około 100zł i ciocia, która jest florystką zrobiła bukiety.
DJ-1200zł, fotograf - 1600zł, kamerzysta: 1200zł (rezerwacja około roku wcześniej)
Kościół - 575zł - nie dekorowaliśmy, bo mi się to nie podobało, kościół sam w sobie był ładny.
Samochód - 400zł (warto wstrzymać się z rezerwacją), u nas było tak, że jak dzwoniłam około pół roku wcześniej, to ceny były bo 1000-1200zł, a około 3-4 tygodnie przed weselem sami oddzwaniali i mówili, że mogą wynająć za 400-600zł (nie mieli klientów, to szukali za mniejszą cenę)
Obrączki - 1800zł (ale to rodzice nam kupili)
Ja akurat mam w rodzinie osoby, które mogły dołożyć swoją cegiełkę więc wyszło tak jak wyszło:) Wesele było rewelacyjne, wszyscy zadowoleni, a to najważniejsze:) Wesele z poprawinami.
12 kwietnia 2015, 20:31
podzwonić i dograc terminy z kucharką zespolem fotografem to chwila ale trzeba z rok wczesniej przynajmniej :) co do ceny to rodzice płacili więc nie wiem ale do 20 tyś. maxi maximum
12 kwietnia 2015, 20:46
wesele w zeszlym roku na 75 osób wynioslo Nas ok 35 000. z tym ze sama suknia to były 3 000, fotograf 2300 i zespol 2700 - bez poprawin.
Na poczatek rundka po najblizszych hurtowniach sprawdzic ceny- napoje, alko i inne rzeczy potrzebne do przygotowania posiłków..co do wystroju to wszystko zamowisz na allegro i do tego dekorowanie to fajna zabawa:) zxalatwiania napewno bedzie wiecej niz przy takim weselu gdzie Ci wlascicel sali wszystko organizuje - ale za to jaka satysfakcje bedziecie mieli:)
13 kwietnia 2015, 22:29
ja z moim narzeczonym jesteśmy w trakcie organizowania wesela z poprawinami na dokładnie 106 osób, w Remizie, z kucharką :) zdecydowaliśmy sie sami robić zakupy, ale jeszcze nie mamy listy, myśle że po majówce pojedziemy do kucharki po liste zakupów i zaczniemy kupować to co ma długą datę przydatności żeby wszystkiego nie zostawić na ostatnią chwile :)
30 czerwca 2015, 02:20
Z ostatniej soboty pokaże Wam wystrój dzięki butikowi Amarant...dziewczyny postarały się. Było prosto, klasycznie i elegancko https://www.facebook.com/amarantkwiaty/posts/641880189247547 same oceńcie proszę?
12 lipca 2015, 14:59
Moje zdanie jest takie, że najlepiej wybierać miejsca, w których część obowiązków przejmie np. hotel. Siostra miała wesele w Hotelu Sułkowskim. Wszystko było dopięte na ostatni guzik, ponieważ w pakiecie weselnym było wiele rzeczy, o które ona sama nie musiała się martwić. Poza tym hotel ma też wiele dodatkowych usług, z których naprawdę warto skorzystać i odciążyć siebie i swoją rodzinę. Tutaj http://www.hotelsulkowski.pl/wesela jest wszystko opisane.