- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
7 sierpnia 2014, 16:33
Witam,
Bardzo poważnie rozważamy temat ślubu w roku 2015/2016, ale już teraz wstępnie chciałabym oszacować koszty na jakie musimy sie nastawiac:) W związku z tym byłabym niezmeirnie wdzięczna jeśli któraś z was podzieliłaby się ze mną waszymi kalkulacjami slubnymi. Wszelkie rady odnośnie minimalizacji " niepotrzebnych kosztów" rownież będą mile widzane :D
7 sierpnia 2014, 16:39
Wszystko zależy od ilości gości, czy chcecie dj czy zespół czy wesele będzie na sali, restauracji czy w pałacu itp. Koszty można zmniejszyć targując się z osobami które udostępniają nam usługi np. kwiaciarni. Wesele można wyprawić za 500 tys jak i również za 20 tys i mniej :) Wystarczy mieć dużo czasu na przeglądanie ofert internetowych bo na prawdę można znaleźć dużo za niewielką cenę.
7 sierpnia 2014, 16:41
hmm generalnie zasada jest prosta- określ co koniecznie chcesz mieć na ślubie a na czym Ci nie zależy bo wiesz na ślub można wydać i 4.000 i 400.000...
ja osobiście wolałam z czegoś zrezygnować (np. ograniczyć liczbę gości) niż szukać czegoś po minimalnych kosztach bo czasem płacisz też za jakość... fajnie jak część rzeczy mogą załatwić znajomi/rodzina...
Edytowany przez caiyah 7 sierpnia 2014, 16:43
7 sierpnia 2014, 16:42
Ceny również różnią się w dużych miastach, miasteczkach i wsiach. Np. dj weźmie 500 zł z noc a zespół 1500 bądź 2000 i wzwyż. Gdybyś podała mi tak mniej więcej co chcecie i jak mogłabym wam oszacować :)
7 sierpnia 2014, 16:44
Nasze wstępne założenia:
Wesele na ok 80-90 osób, raczej bez poprawin.
Skłaniamy sie raczej ku DJ-owi:)
Raczej wolelibysmy zmieścic się w dolnej granicy kosztów :)
7 sierpnia 2014, 16:45
Jeśli chodzi o uwiecznienie naszego " świeta" to waham sie co wybrać fotografa czy kamerzyste, raczej nie zakladamy wynajęcia obu.
7 sierpnia 2014, 16:48
a co z salą? macie coś na oku? ja bym wyszła od policzenia sali i gości bo to wydatek stały
moje pomysły na minimalizację o których słyszałam to:
-wynajęcie osobno sali, osobne własne kucharki, osobno samodzielne organizowanie produktów spożywczych
- pieczenie ciast przez rodzinę lub zamówienie w szkole gastronomicznej (taniej niż w cukierni a jakość taka sama i pewność, że wszystko zgodnie z przepisami)
- wykonanie wszystkich ozdób i zaproszeń samemu (z pomocą przyjaciół, rodziny)
- jak ktoś z otoczenia zna się na florystyce- również kwiaty kupione na targu a nie w kwiaciarni, samemu komponować bukiety i inne kwietne rzeczy
- samochód do ślubu ładny od kogoś z rodziny
- szukanie rabatów na zakup alkoholu np. zamiast w sklepie to w polmosie, przygotowanie samemu nalewek
-uszycie sukienki przez krawcową/wypożyczenie
- zdjęcia/kamera też poszukać może ktoś poza fotografem/kamerzystą chciałby Wam zrobić/nagrać parę ujęć- zawsze to fajna pamiątka a może ktoś się bawi w takie coś hobbystycznie i wyjdzie pół-profesjonalnie, ja osobiście wolałabym fotografa gdybym miała wybierać to albo to.
Edytowany przez caiyah 7 sierpnia 2014, 17:03
7 sierpnia 2014, 16:54
Jeśli chodzi o sale to na razie czekam na odpowiedzi odnośnie dostępności terminów. Nie pytałam jeszcze ile trzeba liczyć za ślub bez poprawin, miałam nadzieje, że tutaj na vitalii będę w stanie mniej wiecej poznać ceny jakie wy zapłaciłyscie za sale bez poprawin :)
7 sierpnia 2014, 16:55
U mnie za salę było 150 zł od osoby. Za poprawiny dopłacałam 1700 zł.
dj +wodzirej 3400 zł, kamerzysta 1700 zł, fotograf 2400.
Edytowany przez 7 sierpnia 2014, 16:57