Temat: Chłopak, czy to duży problem..?

Poznałam chłopaka na imprezie. Mój ideał, wysoki, dobrze zbudowany. Podobno patrzy na mnie w inny sposób niż każdy. Ale mam dwa problemy. Jeden związany jest z koleżanką, samotną dziewczyną, odradza mi złych chłopców, ale wczoraj zapytała mnie się "czy z NIM wszystko dobrze, bo wygląda na chorego". Inne koleżanki są wręcz Nim zachwycone. Co robić??? Drugi problem, zauważyłam, że pisze błędy ortograficzne sms. Strasznie zwracam na to uwagę, irytuje mnie to. I tutaj moje pytanie Co robić??? Pomóżcie dziewczyny i odpowiedzcie szczerze.
ja tez zauwazalam bledy u mojego jak do mnie pisal- na szczescie teraz tylko rozmawiam;p moj chlopak ma dysleksje a konkretnie dysortografia i wlasnie mimo tego ze doskonale zna zasady pisowni to robi bledy w najprostszym slowie a co smieszne te trudne pisze zawsze dobrze;p wiec ten chlopak rowniez moze miec takie problemy.. bo z tego co widze wiele osob je ma 
hehe jak poznalam mojego M mial 25 lat., i tez robil byki a dodam ,ze jest wyksztalcony ale coz ma z tym problemy - czasem az plakalam przed ekranem telefonu :D widzac co On tam wymyslil:D PS. niebawem bierzemy slub wiec to nie byl powod do braku zainteresowania:P
W momencie gdy przechodziłam ten pierwszy etap związku, to nie przeszkadzały mi błędy ortograficzne mojego lubego. Może treść samego smsa jest zbyt nudna i to powoduje koncentracje na błędach ortograficznych? To że chłopak wygląda dokładnie tak jak sobie wymarzyłaś nic nie znaczy.

teddybears91 napisał(a):

W momencie gdy przechodziłam ten pierwszy etap związku, to nie przeszkadzały mi błędy ortograficzne mojego lubego. Może treść samego smsa jest zbyt nudna i to powoduje koncentracje na błędach ortograficznych? To że chłopak wygląda dokładnie tak jak sobie wymarzyłaś nic nie znaczy.
właśnie: mój przykładowo wygląda zupełnie inaczej niż sobie wymarzyłam i nie ma wrażliwości dla sztuki, a przecież ten wymarzony powinien :P

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.