Temat: sieć play, problem

Cześć dziewczyny, ostatnio mój chłopak przeniósł swoj numer do play, przez teleofon, tydzień przed świętami konsultantka pobrała dane i obiecała wysłać umowę w przerwie między sylwestrem a świętami. Dzisiaj mamy 16 stycznia i nadal nic, niestety on wyjeżdża na jakiś czas za granicę i kurier go na pewno nie zastanie, próbowaliśmy się dodzwonić do tej firmy, połącyć się z jakimś konsultantem, pisaliśmy maile, ale zero efektów, za to połączylismy się z obecnym operatorem i okazało się że od lutego numer jest przeniesiony do play, mają taką informację, nie wiem co o tym myśleć, czy możliwe jest aby umowę odebrał ktos inny (nie ma żadnej weryfikacji podpisu bo nawet skanu dowodu nie wymagali), dodam, że do umowy był dołączony telefon, nie wiemy co dalej robić. Miał ktoś kiedyś podobną sytuację, lub jakieś doświadczenie z tą siecią? Proszę o podzielenie się informacjami.

czemu nie podpisaliście umowy na miejscu?

dziwnie... ja też mam playa i wszystko na miejscu załatwiłam, skanowali moją legitymację studencką, walnęłam podpis wszystko zajęło 5 min, więc nie wiem czemu nie zrobiliście tego na miejscu

ja mam telefon i internet mobilny i jestem zadowolona. Również podpisywałam przez kuriera i wydaje mi się, że szybko się u mnie pojawił i tego samego dnia miałam wszystko aktywne. Może w takim przypadku najlepiej podejść do salonu Play:)

nelly88nelly napisał(a):

czemu nie podpisaliście umowy na miejscu?dziwnie... ja
mam playa i wszystko na miejscu załatwiłam, skanowali
legitymację studencką, walnęłam podpis wszystko zajęło
min, więc nie wiem czemu nie zrobiliście tego na

Robiliśmy to przez konsultanta telefonicznego, te uważam że był to błąd.

sunshine91 w salonie play byliśmy, pani powiedziała że nie ma wglądu do bazy danych jeśli umowę podpisywaliśmy przez konsultanta telefonicznego, dla mnie jest to co najmniej dziwne. 




muszisz mocniej tupnąć do playa.choć jak juz mają Cie/Twojego chlopaka jako Klienta to mogą się nie kwapic by podjąć wyjaśnienia .
nie jestem w tej sieci ,wiec co do procedur nie pomoge
 
Głownie chodzi mi o to czy bez podpisu- bo owego nie było- umowy nie widzieliśmy na oczy, czy jesteśmy jakoś zobowiązani wobec tej firmy. Była tylko jedna rozmowa z konsultanetem, potem druga- potwierdzenie że telefon został zamówinony (nbo nie było konkretnego modelu na stanie który mój Sebastian chciał) i tyle, kontakt się urwał
ja jestem pracownikiem (innego operatora) i nie uważam żeby zamówienie usługi przez kuriera było błędem. Niestety żeby ktoś inny podpisał umowę musi być spisane pełnomocnictwo- czy wystarczy takie na kartce czy kurier będzie wymagał sporządzenia pełnomocnictwa u notariusza nie wiem bo to zależy od firmy :)
a to że przejście jest od lutego to pewnie dlatego że obecny operator musi też mieć czas wypowiedzenia umowy :)
a jeżeli umowy nie podpisaliście to nic nie musicie robić. Możecie iść do salonu, albo zmienić na inną sieć niż play :) Rozmowa telefoniczna do niczego nie zobowiązuje, chociaż może była nagrywana.

JoannaGorzow dzięki, właśnie o to mi chodziło :)

na zdrowie :)

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.