Temat: błagam pomocy ORANGE:[!!!!!!

wziełam telefon na abonament oczywiscie nie chciałam ale matka mnie namawiała na 3 lata ...80zł abonament pierwszy miesiac 140zł..nagle przyszło 200zł!!!CIEKAWE SKAD!!chce zerwać umowe wogule telefon sie psuje ..oddam telefon do naprawy i bede bez telefonu bo zapewne beda kazac mi płacic abonament tak i tak jestem
prosze mam pytanie ile bd musiała waszym zdaniem zapłacic kary:(((( za zerwanie umowy?????

abonament 80zł
aktywacja 60zł
kontona vitali 10zł
sms dla domu dziecka 10zł
internet 10zł (wchodziłam i wychodziłam na poczatku sie nie orietowałam)
225 min do wszystkich( przekroczyłam niby 30zł) ??? podejrzane

=200zł
nigdzie nie dzwoniłam

wiadomo ze dzwoniłam ale do aorange i innych sieci mniej..ale zadne konkursy miał byc rachunek 140zł a jest 200!!
Pewnie właśnie doliczyli Ci tą aktywację numeru

( tak na marginesie to dla mnie telefony na abonament to jakaś masakra )
80zł abonament + 60zł bo baba mi mówiła 140zł a wyszło nagle 200zł!!
pracuję z BOK pewnego operatora telewizji i stanowczo odradzam wypowiedzenie umowy w okresie oznaczonym.
Już lepiej złóż reklamację... sprawdź szczegóły rachunku, poradź się rzecznika praw konsumenta...

agataq wiem, że to co piszesz wydaje się oczywiste o ile wprowadzono Koleżankę w błąd, ale

1) umowe o świadczenie usług podpisano? Podpisano!
2) na umowie jest informacja o zapoznaniu się i zaakceptowaniu XYZ? Jest!


pewnie miałaś przedłużony okres rozliczeniowy i w bieżącym rozliczeniu masz częściowy abonament plus bieżący
przeczytaj dokładnie fakturę, co tam masz napisane?


Migdałku, dlatego napisałam, że tak może zrobić o ile jest pewna swego... a w to wątpię
Zostaje Ci jedynie BOK... ale nie daj się spławić bo mnie zwodzili 3 miesiące jak coś chciałam... W końcu wisiałam na słuchawce 2h i w końcu ktoś rozwiązał mój problem...
a to nie jest tak, że:
abonament - 80zł
aktywacja - 60zł
plus to co wydzwoniłaś, czyli kolejne 60zł ??
jeżeli telefon wzięłaś nowy i się zepsuł, to oddajesz go do naprawy, a w zamian dostajesz zastępczy.
a co do wysokiego rachunku, najpierw dowiedz się dokładnie za co jest ta większa kwota. może masz włączone różne usługi, a nawet o nich nie wiesz. dowiedz się wszystkiego.
Wejdź na stronę orange.pl, zaloguj się do panelu klienta i tam masz podane za co płacisz i ile. A jak się nie raczy nawet przeczytać umowy którą się podpisało (gdzie jest podane za co się płaci, tylko czasami bardzo drobnym druczkiem) to później efekty są takie że jest włączone masę usług z których się nie korzysta a za które się płaci.
wszytko powinno pisać

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.